Shoutbox: [16:10] Bedlam: This website is still an utter shambles after trying umpteen browers etc over he last few weeks. If you actually try using all the facilities search etc you find that out not a couple of clicks here and there. People complained along with me at the start but when two users came on said it was not that bad nobody backed me up such is life! Do you deserve people like me and others wasting time trying to help you all on here? Them that can fix it do so I would say!
Wals -
gelukkig zijn de duitsers door. kan ik nog een paar uurtjes slapen. :P
Wals -
On 23-06-2008 22:47:20, RJBanthum wrote:

Iemand die zei dat Roemenie door zou gaan vanwege het eerder gemaakte doelpunt had het fout, maar w/e dat is toch al zo lang geleden..


Bron? Kun je ook een regeltje op gaan hangen, Italië heeft meerdere keren het ek gewonnen tegenover Roemenië. Eerste doelpunt dat werd gescoord was al een tijdje een vaste regel drm. Ook bij andere toernooien.
Tunnelgaenger -
GERMANY  (L) we will win the em  :corn:
Spikey -
pwwt!
On 26-06-2008 04:32:09, Tunnelgaenger wrote:

GERMANY  (L) we will win the em  :corn:


EM:
Electromagnetic (EM) radiation is a self-propagating wave in space or through matter. EM radiation has an electric and magnetic field component which oscillate in phase perpendicular to each other and to the direction of energy propagation. Electromagnetic radiation is classified into types according to the frequency of the wave, these types include (in order of increasing frequency): radio waves, microwaves, terahertz radiation, infrared radiation, visible light, ultraviolet radiation, X-rays and gamma rays. Of these, radio waves have the longest wavelengths and Gamma rays have the shortest. A small window of frequencies, called visible spectrum or light, is sensed by the eye of various organisms, with variations of the limits of this narrow spectrum. Light is sometimes used in a broader sense, referring to EM radiation.

EM radiation carries energy and momentum, which may be imparted when it interacts with matter.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 26-06-2008 08:14:38, Spikey wrote:

On 26-06-2008 04:32:09, Tunnelgaenger wrote:

GERMANY  (L) we will win the em  :corn:


EM:
Electromagnetic (EM) radiation is a self-propagating wave in space or through matter. EM radiation has an electric and magnetic field component which oscillate in phase perpendicular to each other and to the direction of energy propagation. Electromagnetic radiation is classified into types according to the frequency of the wave, these types include (in order of increasing frequency): radio waves, microwaves, terahertz radiation, infrared radiation, visible light, ultraviolet radiation, X-rays and gamma rays. Of these, radio waves have the longest wavelengths and Gamma rays have the shortest. A small window of frequencies, called visible spectrum or light, is sensed by the eye of various organisms, with variations of the limits of this narrow spectrum. Light is sometimes used in a broader sense, referring to EM radiation.

EM radiation carries energy and momentum, which may be imparted when it interacts with matter.


http://de.wikipedia.org/wiki/Europameisterschaft  :W
Tonius -
ja liever duitsland door dan turkije....
voordat ze ons land weer op de kop zetten  :censored:
Fetch -
Ik ben beter als jou
Hahaha,.. Deutschland uber alles!  :w00t: Die gekken gaan dit EK gewoon keihard winnen  :D

Ach,.. we zijn toch buurtjes,.. en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers dus zijn we toch een "beetje" in de finale gekomen  ^.^
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 11:36:09, Tonius wrote:

ja liever duitsland door dan turkije....
voordat ze ons land weer op de kop zetten  :censored:


kbid turkije best wel grappig hoe zielig die op de autos gaa stampen vuurwerk gaan afsteken vlaggen overal neer pleren(steken wij dan weer in de fik  :W)
toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen
toen kwam der zoon vaage gast en zegt zo tegen de politie kk turken  :worship:
best goeie opmerking opzich

nu maar hopen dat rusland et EK wint want die moffe moge weg met die zweinsteiger
Spikey -
pwwt!

toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen


In Doetichem wonen alleen maar enge mensen!
 :W
BassCreator -
On 26-06-2008 18:06:34, Spikey wrote:


toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen


In Doetichem wonen alleen maar enge mensen!
 :W


nee hoor  :p me vader woont er ook en die is niet eng  :p hijs eerder mongool dan eng  :p maarja van mij mag turkije ook wel winnen... wil wel eens zien hoe ze de boel hier op stelten zetten  :p  :L
BassCreator -
On 26-06-2008 20:13:01, BassCreator wrote:

On 26-06-2008 18:06:34, Spikey wrote:


toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen


In Doetichem wonen alleen maar enge mensen!
 :W


nee hoor  :p me vader woont er ook en die is niet eng  :p hijs eerder mongool dan eng  :p maarja van mij mag turkije ook wel winnen... wil wel eens zien hoe ze de boel hier op stelten zetten  :p  :L


ik bedoel mog  :p rusland mag winnen nu  ^.^
Spikey -
pwwt!
Ja kan ook je eigen posts editen eh? ;x
DAT JE DAT FF WEET
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 18:06:34, Spikey wrote:


toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen


In Doetichem wonen alleen maar enge turken bedoel je:P!
 :W
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
jammer rusland heeft verloren.

dus nu moet spanje winnen!!
niet duitsland!!!!
Fetch -
Ik ben beter als jou
Ik herhaal:

On 26-06-2008 11:58:25, Fetch wrote:

Hahaha,.. Deutschland uber alles!  :w00t: Die gekken gaan dit EK gewoon keihard winnen  :D

Ach,.. we zijn toch buurtjes,.. en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers dus zijn we toch een "beetje" in de finale gekomen  ^.^
Spikey -
pwwt!
en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers


Mja ik irriteer me daar echt aan als een engelse gast schreeuwt: "Stupid german" :P
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 27-06-2008 10:21:01, Spikey wrote:

en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers


Mja ik irriteer me daar echt aan als een engelse gast schreeuwt: "Stupid german" :P


Misschien moet je je snorretje eens scheren.  :info:
Spikey -
pwwt!

Misschien moet je je snorretje eens scheren.  :info:


Welke snor kneus? :P
Je bent gewoon jaloers dat je niet ook zon sexy lijnbaartje hebt!
 8-)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Ik wil ook wel zo'n duitse baard ja.  :$
Spikey -
pwwt!
Hey, ik mag jou niet