On 23-06-2008 22:47:20, RJBanthum wrote:
Iemand die zei dat Roemenie door zou gaan vanwege het eerder gemaakte doelpunt had het fout, maar w/e dat is toch al zo lang geleden..
On 26-06-2008 04:32:09, Tunnelgaenger wrote:
GERMANY we will win the em
On 26-06-2008 08:14:38, Spikey wrote:
On 26-06-2008 04:32:09, Tunnelgaenger wrote:
GERMANY we will win the em
EM:
Electromagnetic (EM) radiation is a self-propagating wave in space or through matter. EM radiation has an electric and magnetic field component which oscillate in phase perpendicular to each other and to the direction of energy propagation. Electromagnetic radiation is classified into types according to the frequency of the wave, these types include (in order of increasing frequency): radio waves, microwaves, terahertz radiation, infrared radiation, visible light, ultraviolet radiation, X-rays and gamma rays. Of these, radio waves have the longest wavelengths and Gamma rays have the shortest. A small window of frequencies, called visible spectrum or light, is sensed by the eye of various organisms, with variations of the limits of this narrow spectrum. Light is sometimes used in a broader sense, referring to EM radiation.
EM radiation carries energy and momentum, which may be imparted when it interacts with matter.
On 26-06-2008 11:36:09, Tonius wrote:
ja liever duitsland door dan turkije....
voordat ze ons land weer op de kop zetten
toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen
On 26-06-2008 18:06:34, Spikey wrote:
toen ze in doetichem keihard aant feesten waren en toen de politie kwam gingen z gwoon door met autos beulen
In Doetichem wonen alleen maar enge mensen!
On 26-06-2008 20:13:01, BassCreator wrote:
In Doetichem wonen alleen maar enge mensen!
nee hoor me vader woont er ook en die is niet eng hijs eerder mongool dan eng maarja van mij mag turkije ook wel winnen... wil wel eens zien hoe ze de boel hier op stelten zetten
In Doetichem wonen alleen maar enge turken bedoel je:P!
On 26-06-2008 11:58:25, Fetch wrote:
Hahaha,.. Deutschland uber alles! Die gekken gaan dit EK gewoon keihard winnen
Ach,.. we zijn toch buurtjes,.. en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers dus zijn we toch een "beetje" in de finale gekomen
en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers
On 27-06-2008 10:21:01, Spikey wrote:
en tot nu toe worden we door bijna ieder ander land wel aangezien voor Duitsers
Mja ik irriteer me daar echt aan als een engelse gast schreeuwt: "Stupid german" :P
Misschien moet je je snorretje eens scheren.