Shoutbox: [16:10] Bedlam: This website is still an utter shambles after trying umpteen browers etc over he last few weeks. If you actually try using all the facilities search etc you find that out not a couple of clicks here and there. People complained along with me at the start but when two users came on said it was not that bad nobody backed me up such is life! Do you deserve people like me and others wasting time trying to help you all on here? Them that can fix it do so I would say!
Morango -
What is real?
RJBanthum -
Mannen wees niet bang, holland wint gewoon... wij hebben van der sar  :)

Trouwens, nu.nl heeft best mooi EK features, zou k zeker ff checken...

Bovendien, na vanavond is Deutschland ook raus... dus houden we P'gal, NL en Spanje over voor de EK titel...

Bovendien, heeft er iemand nagedacht over het scenario waarin NL dinsdag met 3-0 won, en Ita-Fra zou zijn geeindigd in 0-0? Dan hadden ze namelijk alledrie 2 ptn met 1-4 doelsaldo  xD...

Ik weet het antwoord: Italie zou zijn doorgegaan, gek he? Frankrijk valt af omdat ze in de onderlinge duels tussen de 3 landen een doelsaldo van 0-0 hebben en Ita en Roe hebben daar 1-1... Die twee teams zouden geen pengels kunne nemen, dus zouden ze, omdat echt ALLES gelijk is, naar de kwalificatiepunten van 2006 en 2007. Daarin heeft Italie beter gescoord dan Roemenie, dus zou Italie door zijn gegaan  :)

Maar goed, dit is toch achteraf... vond het wel een mooi scenario  :)
Wals -
On 19-06-2008 19:26:35, RJBanthum wrote:

Mannen wees niet bang, holland wint gewoon... wij hebben van der sar  :)

Trouwens, nu.nl heeft best mooi EK features, zou k zeker ff checken...

Bovendien, na vanavond is Deutschland ook raus... dus houden we P'gal, NL en Spanje over voor de EK titel...

Bovendien, heeft er iemand nagedacht over het scenario waarin NL dinsdag met 3-0 won, en Ita-Fra zou zijn geeindigd in 0-0? Dan hadden ze namelijk alledrie 2 ptn met 1-4 doelsaldo  xD...

Ik weet het antwoord: Italie zou zijn doorgegaan, gek he? Frankrijk valt af omdat ze in de onderlinge duels tussen de 3 landen een doelsaldo van 0-0 hebben en Ita en Roe hebben daar 1-1... Die twee teams zouden geen pengels kunne nemen, dus zouden ze, omdat echt ALLES gelijk is, naar de kwalificatiepunten van 2006 en 2007. Daarin heeft Italie beter gescoord dan Roemenie, dus zou Italie door zijn gegaan  :)

Maar goed, dit is toch achteraf... vond het wel een mooi scenario  :)



Fout, dan zou Roemenië nog door zijn gegaan.
In het onderlingen duel werd gescoord.
De eerste die een doelpunt maakte was Roemenië.
Hierdoor zou Italië toch zijn biezen moeten pakken.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Portugal = pwned  :yay:
Fetch -
Ik ben beter als jou
Hahaha inderdaad,.. ik vind deze op grafiek op Flabber.nl wel grappig  :p



Grafiek naar aanleiding van dit soort dingetjes:P



Duitsland - NL finale zou voor mij wel de ultieme wedstrijd zijn,.. gewoon afslachten die handel!

Maargoed eerst Rusland maar even voetbal les geven!  ;)

En nog een andere grafiek  :D

ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 20-06-2008 00:19:50, mstx wrote:

Portugal = pwned  :yay:


het grappige was die comentator zei rond de 85 minuut wonderen bestaan niet ook bij portugal niet

1 mi later ofso word het 3-2 en gaan ze meer druk zette maar ze gingen er niet goed om

eigenlijk had het 3-3 moeten worde dan was die comentator uitgeluld!
Canyonree -
[Administrator]
Die commentators zijn zowiezo schijt hier in NL  :thumbsdown: Alleen het radio verslag van Langs de Lijn is legendarisch  :)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 20-06-2008 14:00:56, Canyonree wrote:

Die commentators zijn zowiezo schijt hier in NL  :thumbsdown: Alleen het radio verslag van Langs de Lijn is legendarisch  :)


kvind et juist grappig bij nederland roemenie- zei de comentator in eens pietje bell  =]
Fetch -
Ik ben beter als jou
On 20-06-2008 14:00:56, Canyonree wrote:

Die commentators zijn zowiezo schijt hier in NL  :thumbsdown: Alleen het radio verslag van Langs de Lijn is legendarisch  :)


niet waar  8-) Jammer dat de radio meestal wat achterloopt op de TV beelden,.. anders stond Jack van Gelder iedere wedstrijd aan  ;) Top commentator is het  :worship:
Morango -
What is real?
On 20-06-2008 00:19:50, mstx wrote:

Portugal = pwned  :yay:


On 20-06-2008 00:19:50, mstx wrote:

Portugal = pwned  :yay:


yes... indeed  :cry: Germany wasn't so bad as in those last 2 games...

Portugal 2 x 3 Germany
http://uk.youtube.com/watch?v=hf5WkppuTbM

but the explanation is simple: Podolski




mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 20-06-2008 15:53:39, Morango wrote:

On 20-06-2008 00:19:50, mstx wrote:

Portugal = pwned  :yay:


On 20-06-2008 00:19:50, mstx wrote:

Portugal = pwned  :yay:


yes... indeed  :cry: Germany wasn't so bad as in those last 2 games...

Portugal 2 x 3 Germany
http://uk.youtube.com/watch?v=hf5WkppuTbM

but the explanation is simple: Podolski




Cheaters! They used my grandpa's bike!  :cry:
Morango -
What is real?
hey did Youtube is censoring all the videos from euro 2008??  >.<  >.<  >.<
Fetch -
Ik ben beter als jou
Podolski,.. pfffff what a player!!!

Still feel sorry for you morango  ;)

Portugal has some nice players,,... problem with them is,.. all solo players;)
Morango -
What is real?
hey guys look at this surprise:

Croácia 1-1 Turquia (1-3 panalties) ... amazing.. Turkey goes on  :o
hawker -
Een venter.
http://pl.youtube.com/watch?v=dqAjM99Gt98

Here is my video from my holiday in Croatia.

CROATS GOIN' WILD!  :w00t:  :thumbsup2:  :6:  :yay:
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
On 20-06-2008 15:30:25, Fetch wrote:

On 20-06-2008 14:00:56, Canyonree wrote:

Die commentators zijn zowiezo schijt hier in NL  :thumbsdown: Alleen het radio verslag van Langs de Lijn is legendarisch  :)


niet waar  8-) Jammer dat de radio meestal wat achterloopt op de TV beelden,.. anders stond Jack van Gelder iedere wedstrijd aan  ;) Top commentator is het  :worship:


loopt juist voor.. wij hadden een feest tijdens Nederland - Roemenië en hadden vanwege al het gepraat de radio als commentaar en geluid van tv uit. We hoorde ales eerder dan dat het gebeurde!  :thumbsup:
D-Mind -
Odyssee -
 :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:
SilverFlame -
Nou dat was het hem dan op naar huis Holland  :( tot volgend jaar  :)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Is er volgend jaar weer een EK dan?  :D