Shoutbox: [16:10] Bedlam: This website is still an utter shambles after trying umpteen browers etc over he last few weeks. If you actually try using all the facilities search etc you find that out not a couple of clicks here and there. People complained along with me at the start but when two users came on said it was not that bad nobody backed me up such is life! Do you deserve people like me and others wasting time trying to help you all on here? Them that can fix it do so I would say!
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
On 22-06-2008 17:22:44, mstx wrote:

Is er volgend jaar weer een EK dan?  :D


Kwalificaties voor WK?  ^.^
Wals -
Groep 9
1 Nederland
2 Schotland
3 Noorwegen
4 Macedonië
5 IJsland
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 22-06-2008 19:01:43, Wals wrote:

Groep 9
1 Nederland
2 Schotland
3 Noorwegen
4 Macedonië
5 IJsland


moet kunne;)
Fetch -
Ik ben beter als jou
Dat Nederland er eruit, ok moeten we maar mee kunnen leven. Maar haal alstublief ffies AL die klote reclames van Jamba van tv, wat met oranje te maken heeft! bah  :thumbsdown:
Canyonree -
[Administrator]
Als ze die reclames toch weghalen, haal dan dat gehele Jamba etc. weg.  =]
Fetch -
Ik ben beter als jou
Over een maand horen we nog steeds:

Bestel nu, de nieuwste hit van Wolter Kroes, viva hollandia, op jouw mobiel  :w00t:
Sms viva naar 6464!


haal dan dat gehele Jamba etc. weg.  =]


Dat proberen ze al jaren geloof ik  :p Maar ze schijnen goed te betalen, want ze staan er nog steeds op  ^.^
Deltasnol -
EK finale: Turkije - Rusland?:p
Canyonree -
[Administrator]
De Turken zijn uitgedund, ze missen 9 spelers ofzo. Zou zelfs kunnen dat een reservedoelman het veld in moet  =] . Dus ga er vanuit dat Duitsland het gewoon redt, en Spanje - Rusland... Tsjah ligt aan de vorm en geluk denk ik. Rusland speelt de laatste paar wedstrijden goed voetbal en hebben een paar belangrijke sleutelspelers. Spanje heeft gewoon veel individuele klasse, denk het beste van de vier overgebleven teams.

Ik denk Duitsland - Spanje, maar ik hoop op Duitsland - Rusland  ^.^
Morango -
What is real?
an now what's your favorite?

Germany x Turkey
Russia x Spain

what's your bets?
 ;)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 23-06-2008 10:21:24, Fetch wrote:

Over een maand horen we nog steeds:

Bestel nu, de nieuwste hit van Wolter Kroes, viva hollandia, op jouw mobiel  :w00t:
Sms viva naar 6464!


haal dan dat gehele Jamba etc. weg.  =]


Dat proberen ze al jaren geloof ik  :p Maar ze schijnen goed te betalen, want ze staan er nog steeds op  ^.^


en dan denk je is een keer aah die lijkt me best leuk en dan bel je zit je meteen aan abbo vast:S
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 23-06-2008 16:57:26, Morango wrote:

an now what's your favorite?

Germany x Turkey
Russia x Spain

what's your bets?
 ;)


On 23-06-2008 10:47:26, Canyonree wrote:

De Turken zijn uitgedund, ze missen 9 spelers ofzo. Zou zelfs kunnen dat een reservedoelman het veld in moet  =] . Dus ga er vanuit dat Duitsland het gewoon redt, en Spanje - Rusland... Tsjah ligt aan de vorm en geluk denk ik. Rusland speelt de laatste paar wedstrijden goed voetbal en hebben een paar belangrijke sleutelspelers. Spanje heeft gewoon veel individuele klasse, denk het beste van de vier overgebleven teams.

Ik denk Duitsland - Spanje, maar ik hoop op Duitsland - Rusland  ^.^


ik hoop turkije want toen ze hadde gwonne gingen ze vet raar doen vuurwerk op autos staan vlaggen voor et stadhuis neer gooien best wel vet om te zien hoe zielig ze doen:)
RJBanthum -
Iemand die zei dat Roemenie door zou gaan vanwege het eerder gemaakte doelpunt had het fout, maar w/e dat is toch al zo lang geleden..

D-mind, dat doelpunt van bergkamp tegen argentinie, dat jack zegt: Ik voel dat er iets gaat komen, frank de boer aan de bal, lange bal naar voren daar is dennis bergkamp prachtig aangenomen DENNIS BERGKAMP... DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAAAAAAAAAMP DENNIS BERGKAAAAAAAAAAAAMPPPPP DENNIS BEEEEEEEERGGGGGGGKKKKKKAAAAAAAMPPPP 2-1 NEDERLAND IS DOOR NAAR DE HALVE FINALES!!!
Te prachtig, 2 weken terug lan-party gehad, speakertjes mee, in die zaal dat zo KEIIHARD aanzetten toen zwitserland aan het spelen was :P Iedereen kijken... hadden we ineens alle aandacht  xD Geweldig moment!
Radio commentaar van Jack is inderdaad top!

En dat NL verloren heeft is idd terecht, we hadden misschien beter gekund, maar feit blijft dat de russen echt piekten tegen NL qua voetbal. We hadden geluk dat we zo lang konden blijven dromen van een halve finale... want die had er al na een 20 minuten uitgeramd kunnen worden door 3 of 4-0... Maargoed  :) We hebben guusje nog... Laat hem dan maar winnen, dan kunnen we zeggen dat we van de europese wereldkampioen hebben verloren  :).

Trouwens vette stops gisteraaf van Iker Casillas... die man was in vorm! Finale: Turkije - Rusland met Rusland als winnaar...

EDIT: Zeeeeer jammer dat Van der Sar weggaat, we hebben een goede generatie, maar Maarten Stekelenburg is nog lang niet op het niveau van onze Sar... Hopelijk leert hij snel! Denk dat hij wel net zo groot kan worden (lol, dubbelzinnig  ;) )
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
op ..... datum heeft nederland nog nooit op verloren weer zoiets stoms want nu is dat wel zo  =]
RJBanthum -
21 juni idd :P NL won nog nooit van Italie in de afgelopen 30 jaar... winnen we opeens wel :P en 21 juni waren we altijd ongeslagen (5x)... dat ging dus ook de mist in... dit soort voorspelling zijn gebaseerd op niks, want OOIT moet de eerste keer zijn, tenzij je 100% kans hebt om te winnen... dat heb je niet dus is de bewering: we winnen omdat we op 21 juni spelen belachelijk =/

ben benieuwd wat bertje voor elkaar krijgt. Ik hoop dat de nl-se supporters eens wat minder extreem denken over de bondscoach...
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 24-06-2008 14:08:26, RJBanthum wrote:

21 juni idd :P NL won nog nooit van Italie in de afgelopen 30 jaar... winnen we opeens wel :P en 21 juni waren we altijd ongeslagen (5x)... dat ging dus ook de mist in... dit soort voorspelling zijn gebaseerd op niks, want OOIT moet de eerste keer zijn, tenzij je 100% kans hebt om te winnen... dat heb je niet dus is de bewering: we winnen omdat we op 21 juni spelen belachelijk =/



 :thumbsup2:  :worship:
je haalt me de woorden uit de mond:p
Fetch -
Ik ben beter als jou
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Turkey = out  :p
Spikey -
pwwt!
 :thumbsup2:
B. -
Q L I M A X
Ja maar Duitsland = In  :thumbsdown:
donkeyass -
kut moffen