Party discussion / Evenement organiseren

Jor-D -
- Iets met water/waterdamp + beamer (ala Sensation en Black 2008)
Loes -
draaiend decor @ mysteryland was zeker vet ja, ja lasers op spiegelbollen is wel vet, geeft ontzettend vette show @ Q-base en Thunderdome gezien.

Paaldanseressen  :thumbsdown:  :thumbsdown:

Commercie, hoe bedoel je terrorgek?
Loes -
ja weet jij een vette locatie in het zuiden dan, waar je sowieso die 3 stijlen in krijgt, en misschien meer.. maar moeten jullie met goede toevoegingen komen!!
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 22-01-2009 22:06:18, Loes wrote:

ja weet jij een vette locatie in het zuiden dan, waar je sowieso die 3 stijlen in krijgt, en misschien meer.. maar moeten jullie met goede toevoegingen komen!!

vergeet niet ze doen dit uit vrije wil ze konden ook niks zegge  :thumbsup:
19Terrorgek78 -
nou reclame en commercie, moet je niet mee bij mij aankomen je moet een feest juist proberen een zo'n underground mogelijke sfeer te geven.
Loes -
mja met reclame bedoel ik juist meer de look van de flyer enzo.. maja eigenlijk had t al af moeten zijn.. had eerst goede ideeen maar zo druk gehad is er niet mee van gekomen en wil nu zo snel mogelijk weer verder.. maar ben op t moment behoorlijk inspiratieloos
19Terrorgek78 -
Ok das dus geen reclame maar promotie maar goed snap nu wat je d'r mee bedoeld  8-)

maar laten we beginnen bij t begin

naam van t feest?
te besteden bedrag?
vergunningen?
aantal zalen?
line-up?
licht en geluid?
decoratie?
enz. enz.
Loes -
naam van t feest - zit met logo in mn hoofd.. en kwam met iets van Wings of Bass.. maja ben niet echt tevreden.. hier logoachtig idee: http://img141.imageshack.us/img141/2252/speakerhf3.th.jpg is nog niet af.. kleur etc wordt nog anders.

te besteden bedrag? niet bepaald
vergunningen? naja niet nodig, hoeven we niet echt rekening mee te houden
aantal zalen? sowieso ja hardstyle, hardcore en early hardcore
line-up?.. weet ik ngo niet..
licht en geluid? vette lasers, led-wand achtig iets.. videowalls
decoratie? ja uhmm..

damn drama!!
19Terrorgek78 -
Logo mooi alleen btje te kaal voor op flyer maar idee is zeker goed.

standaard licht en geluid met aanvulling van lasers en led-wand of videowall

wat zou je zelf mooi vinden om te zien op een feest?

en hoe zit t met eeterij en drinkerij ?

nee niet opgeven  :)
Loes -
ja wil kleuren sowieso nog veranderen zkr van die vleugels.. maar weet nog niet welke kleuren.. en ja naam  :S en flyer wordt dan nog verder uitgewerkt enzo..

Ja vette lasershow ben ik wel van, en ja videowalls zijn altijd gaaf als er vette beelden op komen. ja weet niet goed..

eten en drinken wou ik dus iets ook doen van n videowall of led-wand.. want vind dat altijd zo saai  :)
Odyssee -
Ik wil je best helpen. Dit wordt mijn stage volgende week voor 5 maanden. Elke week 4 dagen voorbereiden voor het weekend. Feesten etc, aankleding.

Zeg maar als je wat verder wilt praten. Via forum gaat zo sloom.
19Terrorgek78 -
On 22-01-2009 22:38:01, Loes wrote:

ja wil kleuren sowieso nog veranderen zkr van die vleugels.. maar weet nog niet welke kleuren.. en ja naam  :S en flyer wordt dan nog verder uitgewerkt enzo..

Ja vette lasershow ben ik wel van, en ja videowalls zijn altijd gaaf als er vette beelden op komen. ja weet niet goed..

eten en drinken wou ik dus iets ook doen van n videowall of led-wand.. want vind dat altijd zo saai  :)

ja veel kleuren nemen valt lekker op  :)
Jaa me 2 dus das sowieso een must have
goed idee chillout moet/mag idd. beter
Bierman -
Kijk voor ideen naar hardbass of black. Thema kiezen en dat uitwerken. zoek ook op youtube voor filmpies van die evenementen dan zie je veel van dat soort dingen.
Loes -
of er gewoon heen gaan, hihi vind ik beter plan.. haha (A) 7 maart weer  :)

Ja thema vind ik wel leuk.. maar vind moeilijk te bepalen.
Phenomenon -
Mss 2 grote draaitafels op de achtergrond van 4 bij 4 ofzo met roterende wielen waar dan ook weer lasers in zitten + steamblowers

Daartussen een mix panel met knoppen die heen en weer gaan met het geluid

Als kleuren kun je een combinatie van paars groen en geel bijv.

8-)
Bierman -
On 22-01-2009 22:51:45, Loes wrote:

of er gewoon heen gaan, hihi vind ik beter plan.. haha (A) 7 maart weer  :)

Ja thema vind ik wel leuk.. maar vind moeilijk te bepalen.

Ja natuurlijk is je thema moeilijk te bepalen maar als je er eenmaal 1 hebt is het heel makkelijk verder bouwen en alles sluit op elkaar aan zodat het 1 geheel is.
ideetjes
- sport
- media
- cultuur
- politiek

en de rest laat je maar aan je eigen creativiteit over
m4a1 -
blablablabla
Doe als thema de azteken

Dj draait vanaf een piramide, en komt op als mensenoffer ofzo, lekker donker, veel doodshoofden met goud versierd etc.

Zoiets piramide:

en zoiets versiering overal:
donkeyrollers -
On 23-01-2009 12:30:05, m4a1 wrote:

Doe als thema de azteken

Dj draait vanaf een piramide, en komt op als mensenoffer ofzo, lekker donker, veel doodshoofden met goud versierd etc.

Zoiets piramide:

dat is wel een super dik idee...zn thema is echt vet  :thumbsup:
Odyssee -
On 23-01-2009 12:30:05, m4a1 wrote:

Doe als thema de azteken

Zoiets piramide:

Op ware grootte?  :w00t:
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
En dat je via dat doolhof naar de booth moet?  :o