Party discussion / Evenement organiseren

Loes -
uhm mensen niet overdrijven he.. moet ook wel vet blijven en ook goed begaanbaar.
Odyssee -
On 23-01-2009 15:32:29, Vogelhuisje wrote:

En dat je via dat doolhof naar de booth moet?  :o

Eerder een doolhof naar de wc's toe  :w00t:
m4a1 -
blablablabla
On 23-01-2009 15:32:29, Vogelhuisje wrote:

En dat je via dat doolhof naar de booth moet?  :o

Wtf heeft een doolhof er mee te maken?
Loes -
nou mensen er is ondertussen ideetje.. wil eigenlijk die speaker die je in logo idee zag groot achter booth zetten in 3d dan.. zelfs met vleugels en daarin dan wat dingen zoals lichten enzo verwerken  :) lijkt mij iig wel leuk idee..
Loes -
Niemand meer toevoegingen en tips op t moment  o_O
Bierman -
On 27-01-2009 19:14:32, Loes wrote:

Niemand meer toevoegingen en tips op t moment  o_O

Je heb je idee toch al klaar.
Loes -
is n idee.. maar feedback is welkom (A) ja sorry beetje onzeker over mijn eigen ideeen!!
Odyssee -
 :aww:  :kiss:
Odyssee -
Zo red je het niet in de grote wereld. Kop op.
Loes -
mja die grote wereld is al ingestort.. dus ja!!
Bierman -
On 27-01-2009 19:53:07, Loes wrote:

:star:
Odyssee -

Wilt Opperhoofd geen contact meer?
Loes -
geen idee, boeit me ook niet..

Maar on topic.. iemand dus nog ideeen, ook voor in eetzaal enzo.. en niet te extreem en over de top?? sorry voor de vragen.. maar vind t fijn om andere meningen te horen hiervoor.
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
 :yawn:
Odyssee -
On 27-01-2009 22:35:06, Loes wrote:

Maar on topic.. iemand dus nog ideeen, ook voor in eetzaal enzo.. en niet te extreem en over de top?? sorry voor de vragen.. maar vind t fijn om andere meningen te horen hiervoor.

Doe eens moeite voor je opleiding  :clown:
Bierman -
On 27-01-2009 22:46:33, Odyssee wrote:

On 27-01-2009 22:35:06, Loes wrote:

Doe eens moeite voor je opleiding  :clown:

Als je zelf even aangeeft wat je al bedacht heb kunnen wij iets toevoegen/afbranden/etc.
Opperhoofd -
On 27-01-2009 22:30:18, Odyssee wrote:

Wilt Opperhoofd geen contact meer?

Niemand is aan mij gehecht dus dat lijkt me vrijwel onmogelijk.  :')
Loes -
heb stukkie hierboven al idee gegeven van de mainhal.

Verder wil ik in de eetzaal een grote videowall of hoe je ook noemt hangen met gave beelden, of beelden van t feest ondertussen, hier ook nog zacht de muziek laten horen, zodat je wel nog gewoon met elkaar kunt buurten maar ook nog kan genieten van de muziek.

weet alleen nog niet of de main, hardcore, hardstyle of early wordt.. mja denk niet de laatste..
Odyssee -
In de brabanthallen hebben ze die eet/drink ruimte wel goed gedaan hoor. Je hoort de muziek nog wel, maar niet meer zo hard.
Loes -
ja dat weet ik dus niet.. 7 maart wordt mijn 1e feest pas daar.. en voor de tijd wil ik het al ingeleverd hebben eigenlijk  ;) haha.
nou dus hoef ik met muziek niet zo op te letten.. maja dan iets van scherm dat je nog wat ziet enzo.

En ja andere idee van die speaker.. like picture wat ik stuk hierboven al heb gezegd? zou dat wat zijn?