Party discussion / Evenement organiseren

Loes -
Hey mensen,

Ik moet voor school een concept voor een evenement bedenken. Nu is mijn idee om een feest te organiseren, met sowieso hardstyle, hardcore en early hardcore..
Dit feest komt in de Brabanthallen, wil het in het zuiden doen en ook een grote locatie hebben.

Hebben jullie tips en ideeën voor de aankleding hiervan? Wil eigenlijk iets met n led-wand gaan doen en zit te denken met DJ booth in t midden.

Ik hoor het wel, alvast bedankt. Zou heel fijn zijn als jullie wat inspiratie hebben.

Gr Loes
Odyssee -
Dj booth in het midden in de brabanthallen is echt niks. Wordt te krap met lopen en ontstaan opstoppingen.
Nevio -
1
Yeah i totally agree Loes,  :')  :')
Loes -
ja, meerdere hallen en bij grootste dan in t midden ofzo.. maar ok thanks voor de tip!! hmm nu ik bedenk krijg je zo'n sensation idee.. dus dat valt al af..
Odyssee -
Loes, op welke vlakken wil je advies?

Evenementen organiseren heeft velen kanten
Loes -
Wil een beetje goede en logische indeling, en ja vooral vette aankleding, want moet een 3D ontwerp kunnen laten zien op het eind.
19Terrorgek78 -
ja idd, want volgens mij heb je ook geen idee wat er allemaal bij komt kijken hahaha maar kom maar met je vragen heb zelf feest meegeorganiseerd in de bloemenveilinghal in Eelde.
Jor-D -
Heb je zelf al ideeën voor de aankleding? tis jouw opdracht....  :W

edit: afgezien van de led-wand
19Terrorgek78 -
wow dat is aardige opdracht dan  :)
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
De DJ Booth op de grond en het publiek op een platform
Odyssee -
On 22-01-2009 21:57:17, Vogelhuisje wrote:

De DJ Booth op de grond en het publiek op een platform

De veiligheid maakt je niet uit?
Loes -
ow sorry ben iets vergeten te melden.. we moeten het niet echt compleet uitwerken.. Het is de bedoeling dat je helemaal concept maakt..je moet wel met dingen rekening houden maar voornamelijk laten zien hoe het eruit komt te zien, en de reclame eromheen.
Haat aan vocals
En wordt het feest ook gerealiseerd of puur fictie?
19Terrorgek78 -
dat valt dan zeker onder commercie of niet ?
Jor-D -
- Met spiegels werken? Lasers op spiegels (of spiegelbollen) geeft wel leuk effect
- Draaiend decor? (ala Q-dance @ Mysteryland 2008)
- Paaldanseressen
Odyssee -
On 22-01-2009 22:00:26, Jor-D wrote:

- Met spiegels werken? Lasers op spiegels (of spiegelbollen) geeft wel leuk effect
- Paaldanseressen

http://www.depers.nl/buitenland/223390/Russen-blind-door-lasershow.html
Jor-D -
On 22-01-2009 22:01:03, Odyssee wrote:

- Paaldanseressen

http://www.depers.nl/buitenland/223390/Russen-blind-door-lasershow.html

Zijn idee'tjes, bij ideeën genereren / brainstormen moet je geen tegen arugmenten geven, gewoon zoveel mogelijk bedenken  ^.^

edit: en zowieso, spiegels of geen spiegels, van lasers kan je zowieso blind worden...
Haat aan vocals
Ik zeg:
MINDWEB@@!
Odyssee -

- Paaldanseressen

Die televisie schermen @ IQ 08 waren vet
19Terrorgek78 -
Grote waterval in het midden en daar met lasers wat in projecteren  :D maar waarom nou net brabanthallen (kut locatie)