Shoutbox: [27-08] alexvdh: Rip PPP aka 3 steps ahead
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
On 21-06-2010 14:06:26, m4a1 wrote:

Komt een v[...]

Wat moet je doen als een neger met een manke poot door je tuin loopt?

Nog een keer schieten.


Moet toch met je schoonmoeder?  :W
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 21-06-2010 12:18:07, Xerxes wrote:

Wat is het toppunt van optimisme ?

Wachten tot een Nederlander je iets trakteert  :beer:


jij komt niet vaak genoeg in nederland  ^.^
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 21-06-2010 18:50:59, Jro_ wrote:

[...]

jij komt niet vaak genoeg in nederland  ^.^


Er word genoeg getrakteerd. En mag ik je er aan herinneren dat jullie uithoekje graag bij ons land zou willen horen.  :doh:
rba -
lepra patient in een doos..................?



........................bouwpakket
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Waarom mag je nooit lachen als een Turk met zijn fiets onder de tram komt?
Het had jouw fiets kunnen zijn.
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
Loopt een kip tegen een muur...TOK!

Wat zegt een kikker als-ie klaarkomt?
Kwak!
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
Een man zit op een avond behoorlijk door te zakken in een kroeg en besluit rond 2 uur huiswaarts te keren.
Hij staat op van zijn kruk en valt op de grond. "Shit, toch zatter dan ik dacht", denkt hij bij zichzelf.
Hij kruipt terug op z'n kruk en bestelt twee sterke bakken koffie.
Dan wil hij weer opstaan en stort opnieuw ten gronde. Wederom kruipt hij terug op z'n kruk en hij bestelt een portie bitterballen met veel mosterd.
In de hoop dat hij nu wat minder dronken is, doet hij nog een
poging om op te staan, maar helaas.....
De man besluit kruipend naar huis te gaan.
Na zichzelf met z'n handen over de stoep te hebben getrokken komt
hij een uur later thuis.
Met veel moeite krijgt hij de deur open, kruipt naar boven, werkt
zich uit de kleren en schuift behoedzaam bij z'n vrouw in bed.
De volgende ochtend wordt hij wakker.
Even later komt zijn vrouw de slaapkamer binnen lopen.
"Jij was gisteravond ook behoorlijk dronken, is het niet?" zegt ze tegen hem.
"Hoe bedoel je?, vraagt hij".
"De cafe baas heeft gebeld. Je rolstoel staat nog in het café."
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Horse walks into a bar, orders a beer, sits down at one of the tables, and starts reading his paper.

The bartender is a bit shocked by all this, but pours the beer, and brings it over to the horse, who proffers a ten dollar bill for it.

Now the barman figures the horse isn’t that bright, so he decides to pull the old ’short-change’ trick on him. He duly goes back to the horse with 1 dollar. The horse doesn’t say a word.

The horse eventually finishes his beer and goes up to the bar to order another. The bartender says to him, “Y’know, we don’t get many horses in here.”

To which the horse replies, “At nine dollars a beer, I’m not surprised!”
Pietjuhhh -
DJ/Brabander!
Wat is het toppunt van SM?


Zweep tegen de muur hangen en je vriendin er tegenaan gooien.
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Tarzan is lekker even van liaan naar liaan aan het slingeren door het oerwoud. Als hij plots misgrijpt en een flinke 40 meter naar beneden donderstraalt. Hij maakt een ontiegelijke klapper. Hij komt na een tijdje bij bewustzijn en komt er achter dat hij een oog, een arm en zijn lul is verloren. Er zit maar één ding op. Even later komt hij aan bij de plaatselijke medicijnman. Deze kan hem gelukkig aan vervangende "onderdelen" helpen. Hij heeft gelukkig nog een arendsoog, een makakenarm en een olifantenslurf op voorraad liggen. Na een dag slingeren en aan zijn kont krabben komt tarzan terug bij de medicijnman voor een check-up. De medicijnman vraagt of alles naar wens is, waarop tarzan reageert:"Goedendag doc. Met dat arendsoog is alles top, ik kan zelfs de mieren op de grond zien lopen terwijl ik door het oerwoud slinger. Met de makakenarm grijp ik geen liaan meer mis. Maar volgens mij is er wat mis met de olifantenslurf, hij plukt de hele dag gras en stopt het dan in mijn hol.

Hele oude  :x
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Hoe krijg je 6 Volendammers in een opel kadet?

2 voorin, 2 achterin en 2 in de asbak. (niets tegen Volendammers overigens)
richardb79 -
De kikker......

Een jongen van een jaar of twaalf loopt door de rosse buurt. Hij sleept een platgereden kikker aan een touwtje achter zich aan. Hij stopt bij een van de bars en vraagt aan de bazin: 'Ik wil seks hebben met een van jouw meisjes. Ik weet dat ik te jong ben, maar ik heb wel veel geld op zak.' De vrouw laat de jongen binnen en vraagt: 'Welk meisje wil je?' Waarop de jongen antwoordt: 'Ik wil er eentje met een vieze geslachtsziekte.' De hoerenmadam geeft het niet graag toe maar die jongen heeft wel veel geld op zak: 'Dan moet je Nancy hebben.' De jongen haast zich naar! de kamer van Nancy, waar hij met haar seks heeft. Na een half uurtje gaat de jongen weg. Hij sleept nog steeds de platte kikker aan een touw achter zich aan. De hoerenmadam kan haar nieuwsgierigheid niet bedwingen en vraagt aan de jongen waarom hij precies dat meisje met die vieze ziekte wou. Waarop de jongen zegt: 'Kijk, als ik straks thuis kom, ben ik alleen met de babysitster. Ik weet dat ze van kleine jongens houdt, dus zal ze met mij seks willen. Zo krijgt ze van mij een enge ziekte. Als mijn vader vanavond de babysitster naar huis brengt, zal hij op de achterbank van de auto zeker een nummertje met haar maken. Ik ken hem. En als hij daarna thuis komt, zal hij ook nog eens mijn moeder willen pakken. En morgen zal moeder, ik ken haar, op de keukentafel seks hebben met de melkboer.' 'En DIE moet ik hebben. Die lul heeft mijn kikker doodgereden!!!!!!!!'
richardb79 -
Wat is een lepra patiënt in een zwembad?

Een bruistablet.


Wat is een Turkse vrouw met een cape op haar rug?

Snorro.
hardcoreduckie -
wat is een turkse vrouw op een fiets?
een snorfiets
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
Wanneer worden in Turkije de meeste scheermesjes verkocht?
Op moederdag.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Wanneer mag je een Turkse vrouw in haar gezicht pissen?


Als haar snor in de fik staat!
PhresiF -
Wat is turk en een marrokaan met daartussen een muur?

Gescheiden afval
B. -
Q L I M A X
Hoelang kan een negerin haar stront inhouden...?



















9 maanden want dan moet het eruit
B. -
Q L I M A X
On 21-06-2010 14:04:02, Godpart2 wrote:

Lopen 2 vlamingen op straat , zegt de een tegen de ander . mag ik in het midden lopen ?


Vlamingen dat is al een mop opzich  :D
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 22-06-2010 18:22:36, hardcoreduckie wrote:

wat is een turkse vrouw op een fiets?
een snorfiets


en een turkse vrouw op een paard?
snorro

en een turkse vrouw in het water?

snorkel