Shoutbox: [27-08] alexvdh: Rip PPP aka 3 steps ahead
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
De oeroude Hollandsche moppentrommel.

Die youtube links van die stonede kut Britten zijn we onderhand wel een beetje zat.
Tijd voor een wat nostalgische Hollandse vorm van humor. De moppen!
Plaats je mop hieronder. Alles is toegestaan uiteraard. Moppen over Belgen en Duitsers
krijgen extra kudos.  :beer:
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 20-06-2010 23:27:15, dreos1337 wrote:
Alles is toegestaan uiteraard.


We kunnen ver gaan, maar er zal wel een grens getrokken worden  :thumbsup:
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Ik zal even beginnen:

Abou'thaleb en Geert wilders zitten in de kroeg. Dus Abou'thaleb zegt tegen Geert wilders: "Weet je wat ik me al een tijd afvraag? Waarom spelen er eigenlijk bijna geen negers in die Star Trek en Star Wars films. Zegt Geert Wilders: "Dat is toch logisch. Die films spelen zich af in de toekomst."

Waarom heeft een vrouw eigenlijk benen? Anders loopt er na het naar de wc gaan altijd zo'n slakkenspoor uit de badkamer.
 :W
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Waarom stopt een belg pindakaas in zijn condoom?

Word die groot en sterk van  :clown:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo’n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo’n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden. En dat zo’n 1000 jaar voor de Russen…

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd:

“Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden.”
De Belgen concluderen hieruit dat zo’n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.
B. -
Q L I M A X
Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Om de bochten af te snijden.
gero -
On 21-06-2010 00:09:53, B. wrote:

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Om de bochten af te snijden.


Volgens mij moet dat zijn:
Waarom heeft een dom blondje een mes in de auto?
...
rba -
Wat doet Duitsland als ze het WK winnen?


...........Zetten ze de Playstation uit en gaan ze slapen...
AKAkant -
On 21-06-2010 00:09:53, B. wrote:

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Om de bochten af te snijden.


volgens mij heeft ie een krant in de auto om lekker te kunnen scheuren  :thumbsup:
Jatoch -
On 21-06-2010 09:22:56, AKAkant wrote:

[...]

volgens mij heeft ie een krant in de auto om lekker te kunnen scheuren  :thumbsup:

Klopt inderdaad.  _O-
broodrooster -
On 21-06-2010 00:09:53, B. wrote:

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Om de bochten af te snijden.


en dan zeggen dat Belgen dom zijn  _O-
Rum-P -
On 21-06-2010 00:09:53, B. wrote:

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Om de bochten af te snijden.


Wat denk je nou zelf als je zo'n "mop" hier neerzet... "Dit is een leuke man hahaha, deze moet ik delen met het internet"


On 21-06-2010 09:22:45, rba wrote:

Wat doet Duitsland als ze het WK winnen?


...........Zetten ze de Playstation uit en gaan ze slapen...


Jij mag er ook wel mee ophouden...
B. -
Q L I M A X
On 21-06-2010 09:22:56, AKAkant wrote:

[...]

volgens mij heeft ie een krant in de auto om lekker te kunnen scheuren  :thumbsup:


On 21-06-2010 09:25:51, Jatoch wrote:

[...]
Klopt inderdaad.  _O-


Dat weet een belg toch niet  :w00t:  :w00t:  :w00t:  :w00t:
B. -
Q L I M A X
On 21-06-2010 10:37:35, Rum-P wrote:

[...]

Wat denk je nou zelf als je zo'n "mop" hier neerzet... "Dit is een leuke man hahaha, deze moet ik delen met het internet"


Ik was nog niet klaar he er moest zoals je nu ziet nog een reactie bij  -_-
Setenza -
Hoi
On 21-06-2010 09:22:45, rba wrote:

Wat doet Duitsland als ze het WK winnen?


...........Zetten ze de Playstation uit en gaan ze slapen...


 _O-  _O-  _O-
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
On 20-06-2010 23:31:52, Knomo wrote:

Na opgravingen in de Russische bodem tot een diepte van 100 meter hebben Russische wetenschappers resten gevonden van koperdraden, met een geschatte leeftijd van zo’n 1000 jaar. De Russen hebben hieruit de conclusie getrokken dat hun voorouders reeds 1000 jaar geleden beschikten over een kopernetwerk!

Om niet achter te blijven zijn Amerikaanse wetenschappers ook hun bodem gaan afgraven waarbij ze op een diepte van 200 meter resten van glasvezels aantroffen. Deze vezels bleken na onderzoek zo’n 2000 jaar oud te zijn, waaruit de Amerikanen concludeerden dat hun voorouders reeds 2000 jaar geleden al een zeer geavanceerd digitaal fiber netwerk in hun bezit hadden. En dat zo’n 1000 jaar voor de Russen…

Een week later hebben de Belgen het volgende rapport gepubliceerd:

“Na opgravingen in de Belgische bodem, tot op een diepte van 500 meter, hebben Belgische wetenschappers helemaal niets gevonden.”
De Belgen concluderen hieruit dat zo’n 5000 jaar geleden de Oude Belgen reeds in het bezit waren van een draadloos netwerk.


 :worship:
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
ZONDE

Er komt een jongen bij de pastoor. "Pastoor, zegt de jongen, ik heb een zonde begaan." Vertel mijn kind" "Nou ik heb een meisje mee naar huis genomen" "Maar dat is toch geen zonde, zegt de pastoor. "Maar daarna zijn we naar boven gegaan." zegt de jongen. "Maar dat is ook nog geen zonde" De jongen vervolgt: "En toen kleedden we ons uit en zijn we op bed gaan liggen." "Nou, dat is nog steeds geen zonde" zegt de pastoor. Dus het jongetje gaat nog even verder: "En toen kwam mijn vader binnen" Zegt de pastoor: "Ach, dat is zonde!"  :p
stiba -
The Fruit That Makes The Fristi
De junk en de non

Een junk loopt de bus in en gaat achterin zitten. Naast hem zit een non. De junk vraagt aan de non: "H� mokkel, potje neuken?" Waarop de non keihard roept: "Rot op viezerik" en stapt de bus uit. De buschauffeur komt naar de junk toe en zegt: "Kom morgen terug in nette kleding en vraag het dan vriendelijk." De volgende dag zit de non weer in de bus. De junk gaat naar de non en vraagt: "Hallo, wilt u ook met mij naar bed?" Waarop de non antwoordt: "Ik wil wel, maar ik kan alleen van achteren want ik ben net ongesteld geworden." Nou, dat vindt de junk wel goed en uren later komen ze buiten. Zegt de junk ineens: "Ha ha, ik ben die junk." Zegt de non ineens: "Ha ha, en ik ben de chauffeur."  :w00t:
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Wat is het toppunt van optimisme ?

Wachten tot een Nederlander je iets trakteert  :beer:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Komt een man bij de dokter zegt de man ''dokter'' mijn penis is te klein
Zegt de dokter daar heb ik wel een middeltje voor wanneer u een goede daad verricht en er word danku of dankuwel gezegd dan word uw penis 10 cm groter. Nou de man helemaal blij en vol goede moed gaat hij op een zaterdag mensen helpen. De eerst is een oud vrouwtje helpen oversteken. De vrij zegt ''dankuwel jongeman'' en ja hoor zijn penis word 10 cm groter. De man denkt oh ik wil mijn penis nog wel 10cm groter en helpt een jonge vrouw met haar boodschappen. De jonge vrouw zegt ook dankuwel. De man is nu tevreden en vind het wel genoeg en gaat slapen. De volgende dag (Zondag) moet hij naar de kerk hij loop naar binnen en loopt naar voren en neem een hap van het brood en de priester zegt 1000 maal dank:D