Shoutbox: [25-09] alexvdh: Hi, looking for a streaming link of 69db - beer plz

Radio shows / The Magic Show

Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
interesting theme


Mwah..
Titatovenaar -
Jro ben je nou echt zo dom?
Je opmerking gaan echt helemaal nergens over, als je iets cools of grappigs wilt zeggen zeg het dan in de shoutbox.

Verder snap ik niet hoe je "Mwah" kunt zeggen over "interesting theme" terwijl er nog niet eens iets over bekend is.
 :X
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Mijn opmerking gaat om het geding dat Mind Illusion altijd setjes neerzet die je niet dagelijks hoort, althans dat denkt die na die aantal maanden dat hij zo'n setje neerzet nog steeds.
Dus ik gok dat dit weer een setje met B-sides gaat worden uit 07/08? En dat dan LIVE  :thumbsup:

Kortom, wat hij het afgelopen jaar heeft gedaan maar dan LIVE behind the wheels of steel, big ups voor het LIVE gedeelte, maar dat denken dat je met wat onbekendere nummers meer publiek pakt is echt niet meer van toepassing deze tijd.
Hits worden hits omdat het juist leukere nummers zijn dan de non-hits.
Dus sorry dat ik nu zeg wat ik denk..  :yawn:

Dat jij hier aan het anuslikken bent wil niet zeggen dat je me dom kan noemen Michel. Ik zie maandag zelf wel aan de tracklist of ik fout zat. Verwoord het dan in ieder geval anders bij je reactie met al die informatie.
Titatovenaar -
Werd tijd dat je dat een keertje deed  :thumbsup:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 05-02-2010 19:43:12, Titatovenaar wrote:

Werd tijd dat je dat een keertje deed  :thumbsup:


je hebt je verklaring wijsneus  :clown:
Mind.Illusion -
Jro.... Ik heb dat stukkie tekst niet geschreven he... Daarnaast weet michel ook nog nieteens wat ik ga draaien.

Daarnaast heb ik nooit gezegd apart of beter te zijn door t draaien van nummers die je niet veel meer hoort. Zet hier gewoon wekelijks me setjes neer en klaar...

Dat michel een stukje promotie schrijft voor zijn show is logisch, maar heb ik verder niks mee te maken.

Snap ook totaal niet waar je vandaan haalt dat ik mezelf beter zou vinden dan anderen door t draaien van andere tracks...  :doh:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 05-02-2010 19:55:13, Mind.Illusion wrote:

Snap ook totaal niet waar je vandaan haalt dat ik mezelf beter zou vinden dan anderen door t draaien van andere tracks...  :doh:


Het is apart niet beter en het is jouw mening en jouw smaak dat je daarvan houd dus daar haal ik het dan ook vandaan.
Canyonree -
[Administrator]
TITAN  :worship: Held  :L
Mind.Illusion -
On 05-02-2010 19:59:57, Jro_ wrote:

[...]

Het is apart niet beter en het is jouw mening en jouw smaak dat je daarvan houd dus daar haal ik het dan ook vandaan.


lees de vraag nog een keer, probeer dan de essentie van de vraag te begrijpen en reageer dan een keer normaal.

Als dat ff niveautje te hoog voor je is, kom dan ook niet dom wat flaters van een opmerkingen maken  ;)  :thumbsup:
Pithune -
Shadow Interaction
On 05-02-2010 20:17:00, Mind.Illusion wrote:

[...]

lees de vraag nog een keer, probeer dan de essentie van de vraag te begrijpen en reageer dan een keer normaal.

Als dat ff niveautje te hoog voor je is, kom dan ook niet dom wat flaters van een opmerkingen maken  ;)  :thumbsup:


HAHAH  :worship: Sorry Jro maar...
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 05-02-2010 20:17:00, Mind.Illusion wrote:

[...]

lees de vraag nog een keer, probeer dan de essentie van de vraag te begrijpen en reageer dan een keer normaal.

Als dat ff niveautje te hoog voor je is, kom dan ook niet dom wat flaters van een opmerkingen maken  ;)  :thumbsup:


Vraag? En volgens mij was ik net toch echt even duidelijk.  =]
En over normaal reageren mag je toch echt even naar jezelf wijzen en als je dan tijd over hebt naar Tita kijken. Laat dat niveau nou ook maar achterwege want we weten allemaal dat je slimmer en volwassener bent dan ons hoor..  :')
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
jerrie has a double kill
Titatovenaar -
Tx for your 2 cents  :thumbsup:
Canyonree -
[Administrator]
On 05-02-2010 20:02:47, Canyonree wrote:

TITAN  :worship: Held  :L
Titatovenaar -
So since it dissapeared kinda in the pages due to some spam:

tonight:
20:00 – 21:00 The Geminizers
21:00 – 22:30 Mind.Illusion LIVE
22:30 – 00:00 Titan
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 08-02-2010 19:40:39, Titatovenaar wrote:

So since it dissapeared kinda in the pages due to some spam:

tonight:
20:00 – 21:00 The Geminizers
21:00 – 22:30 Mind.Illusion LIVE
22:30 – 00:00 Titan


_O-
Titatovenaar -
Monday it’s time again for a new edition of the Magic Show. In the upcoming show ReLeX, Zero Sanity, The Machine and Mythica Records presents: Degos & Re-Done can be heard playing their newest stuffs.

ReLeX are producing for quite a while now. They have their own sound and are getting close to their final breakthrough. Expect a lot of exclusive stuffs of them for the evening!

Zero Sanity has been involved in hardstyle since pretty much the beginning. His tracks are released on one of the oldest hardstyle labels: StraightOn. Soon his new release Psychedelic Substance will be available in stores. Expect some nice previews of these amazing tracks!

The Machine is an artist that deserves nothing but respect. Producing with his own unique style, he shows that you don’t necessarily need to follow the rest to become successful. The Machine creates a different sound on almost all of his EPs and this has resulted in future releases on AVIO records and on the legendary Sys-X.

This week Mythica presents the gentleman of Degos & Re-Done. It wasn’t long ago that they were guests in the Magic Show but now it’s time for a new set. New tracks that people have been looking out for since long will now finally be played on the radio, so make sure you don’t miss this!

The timetable for Monday evening:

20:00 – 21:00 The Machine
21:00 – 22:00 Mythica Records presents: Degos & Re-Done
22:00 – 23:00 Zero Sanity
23:00 – 00:00 ReLeX
Nitrogen -
It's no problem for me
 :worship:
Canyonree -
[Administrator]
ReLex is toch die happy zooi? Waarom draait die als laatst dan?
ReLeX -
http://relexhardstyle.com
Happy ?  :o
This topic is locked.