Shoutbox: [15:18] Bedlam: Stefan ZMK got that one it's called 'Mix At Home'.

Radio shows / The Magic Show

Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 24-03-2010 19:40:04, Canyonree wrote:

Netjes weer hoor  :thumbsup:


Jipdenk -
Fristi
On 26-03-2010 16:28:29, Jro_ wrote:

[...]




ahahahahaa
Jatoch -
Ooooh, dus dat is boerenlater.
Canyonree -
[Administrator]
On 26-03-2010 16:28:29, Jro_ wrote:

[...]




Jerrie normaal vind ik je echt een wanker maar deze picca is wel nice  :kiss:
PhresiF -
On 26-03-2010 16:54:45, Jatoch wrote:

Ooooh, dus dat is boerenlater.

 o_O
Titatovenaar -

In this news message we would like to give attention to a few subjects that are related to the Magic Show.

At first we would like to give notice to a feedback form that has been set up for Mythica Records. With the results of the form Mythica Records wants to improve their music label. So shout out your opinion about their music and make chance on winning one of several prices, such as a Mythica vinyl package and free tickets to parties. The form is in Dutch, but with a simple translator you can easily understand the questions asked. Make the form in just 5 minutes at http://bit.ly/diLaRE .

Upcoming Wednesday is a Magic Show that you will experience only a few times a year. The show works with a schedule that rotates every 4 week, but some months in the year have 5 Wednesdays instead of 4. We would like to take advantage of that by broadcasting the best sets that were played in the past period. So if there is some set that you would love to hear back on the radio, then give out a shout and we will take your voice in consideration.
The timetable of upcoming Wednesday:

20:00 – 21:00 TBA
21:00 – 22:00 TBA
22:00 – 23:00 TBA
23:00 – 00:00 TBA

The weeks after will be just normal shows like you are used to and you can expect loads of hot DJs performing on the show.

Keep an eye on http://www.musicincontrol.nl for the latest news about the show.
The Magic Show can be followed at twitter and hyves:
http://www.twitter.com/titamagicshow | www.themagicshow.hyves.nl
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 26-03-2010 16:28:29, Jro_ wrote:

[...]




 :worship:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Upcoming Wednesday is a Magic Show that you will experience only a few times a year. The show works with a schedule that rotates every 4 week, but some months in the year have 5 Wednesdays instead of 4. We would like to take advantage of that by broadcasting the best sets that were played in the past period. So if there is some set that you would love to hear back on the radio, then give out a shout and we will take your voice in consideration.
The timetable of upcoming Wednesday:

20:00 – 21:00 TBA
21:00 – 22:00 TBA
22:00 – 23:00 TBA
23:00 – 00:00 TBA


Dit is zo, enorm, ZIELIGG!  :-/
Lake -
Solutio & The I's van 25 januari was een dikke set. Maar is ook zo lame, als ik een set opnieuw wil horen, luister ik die toch gewoon van op mijn harde schijf?  :doh:
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
Zelf maakte je toch ook mixes tita? Gebruik deze woensdag dan en vul voor de rest ook nog in met setjes. Er zijn vast nog wel genoeg dj's die wel hun setje op de radio willen hebben
Setenza -
Hoi
On 30-03-2010 23:18:05, E-Stylezz wrote:

Zelf maakte je toch ook pc-mixes tita? Gebruik deze woensdag dan en vul voor de rest ook nog in met setjes. Er zijn vast nog wel genoeg dj's die wel hun setje op de radio willen hebben


Even voor je ge-edit  :kiss:

On 30-03-2010 22:49:22, Jro_ wrote:

[...]

Dit is zo, enorm, ZIELIGG!  :-/


Ja hij wil gewoon niet zeggen dat de Krusaders en Frontliner komen dan gaat de stream haperen enz
Jeroeenn -
Willems
On 30-03-2010 23:15:14, Lake wrote:
Maar is ook zo lame, als ik een set opnieuw wil horen, luister ik die toch gewoon van op mijn harde schijf?  :doh:
PhresiF -
PULSE  :worship:
PhresiF -
On 30-03-2010 23:15:14, Lake wrote:

Solutio & The I's van 25 januari was een dikke set. Maar is ook zo lame, als ik een set opnieuw wil horen, luister ik die toch gewoon van op mijn harde schijf?  :doh:

Dat is duidelijk x 2 waard  =]
Titatovenaar -

Solutio & The I's van 25 januari was een dikke set. Maar is ook zo lame, als ik een set opnieuw wil horen, luister ik die toch gewoon van op mijn harde schijf?  :doh:


Dat kan inderdaad, ik zou het je zeker aanraden. Wie weet is ie morgen ook weer op de radio  :)
Er zijn ook een hoop nieuwe luisteraars bij de show die misschien deze oude setjes nog niet hebben geluisterd. Niet iedereen heeft ook de mogelijkheid om elke week de show te volgen en niet iedereen download de setjes die op de radio gespeeld worden


Zelf maakte je toch ook mixes tita? Gebruik deze woensdag dan en vul voor de rest ook nog in met setjes. Er zijn vast nog wel genoeg dj's die wel hun setje op de radio willen hebben


Dat klopt, maar ik heb onvoldoende tijd om verschillende setjes op te nemen of te beoordelen of ze, naar mijn mening, goed genoeg zijn voor de show.


Blablabla


Setenza, een klein maandje geleden zat je me slijmende PMetjes te sturen op LSDB of je alsjeblieft een keer in de show mag komen draaien. Sindsdien ben je van RHR getrapt voor je prutswerk. Het is het aanbevelen waard om de tijd die je verprutst met het plaatsen van domme opmerkingen op internetforums te steken in het oefenen met je apparatuur, wie weet komt er dan nog eens een keer een fatsoenlijke overgang uit je speakers
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 30-03-2010 23:40:35, Titatovenaar wrote:

[...]
Setenza, een klein maandje geleden zat je me slijmende PMetjes te sturen op LSDB of je alsjeblieft een keer in de show mag komen draaien. Sindsdien ben je van RHR getrapt voor je prutswerk. Het is het aanbevelen waard om de tijd die je verprutst met het plaatsen van domme opmerkingen op internetforums te steken in het oefenen met je apparatuur, wie weet komt er dan nog eens een keer een fatsoenlijke overgang uit je speakers


Dus jij wilt zeggen dat je gewoon met echt gear mixed? En dat de setjes die je hier geplaatst heb allemaal jou werk zijn met jou gear?
Setenza -
Hoi
On 30-03-2010 23:40:35, Titatovenaar wrote:

[...]
Bla bla bla


Ja 1 pm en zoals je zelf zegt, paar maanden geleden nu zou ik het niet doen omdat je zo'n faker bent
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
jankiejankiehuilhuil
Lake -
Kan je niet eens fixen dat Ran-D een set mixt? Al veel te lang niets meer van gehoord + zijn tracks zijn  :yum:
Titatovenaar -
On 31-03-2010 16:09:05, Lake wrote:

Kan je niet eens fixen dat Ran-D een set mixt? Al veel te lang niets meer van gehoord + zijn tracks zijn  :yum:


Wie weet  -_-
This topic is locked.