On 30-06-2009 00:18:49, Sammie wrote:
Heb ik trouwens gezegd dat ik elke week in een discotheek zit? Ik zit bijna nooit in discotheken. Af en toe zulk een discotheek bezoeken vond ik enorm leuk, & altijd fijn.
Maarja, zoals ik al gezegd heb, ieder zijn ding.
On 30-06-2009 00:41:47, Pithune wrote:
On 30-06-2009 00:18:49, Sammie wrote:
Heb ik trouwens gezegd dat ik elke week in een discotheek zit? Ik zit bijna nooit in discotheken. Af en toe zulk een discotheek bezoeken vond ik enorm leuk, & altijd fijn.
Mij gaat het niet om de 'jongens' die er rond lopen. Mij gaat het om de muziek, de sfeer die je zelf moet maken (met je eigen vriendenkring) en om naar de mooie meisjes te kijken.
En van zulke 'jongens' moet ik ook niets hebben, maar dat is hun keuze. Binnen een jaar of 2 zie je er zo (hopelijk) nog 13 rondlopen.
Vroeger ging ik regelmatig naar The Return. Jammer genoeg zijn ze moeten dichtgaan, daarna stopte ook Highstreet met tek- en hardstyle. Nu moet ik al - denk ik - naar Complex gaan om een goei zwaar feestje te bouwen in een discotheek, met de muziek waar ik van houd. Heb ik trouwens gezegd dat ik elke week in een discotheek zit? Ik zit bijna nooit in discotheken. Af en toe zulk een discotheek bezoeken vond ik enorm leuk, & altijd fijn.