On 29-06-2009 14:40:48, Sammie wrote:
Dat gaat van 'The Return' naar 'The Oh', van 'The Oh' naar 'Cherrymoon' en van Cherrymoon naar 'Complex'.
En binnen enkele maanden zijn er geen discotheken meer voor de liefhebbers van tek- en hardstyle.
On 29-06-2009 14:55:30, Xerxes wrote:
groot gelijk verdomme...Denk je nou echt dat die rotzooi een verrijking is voor het vlaamse land
Ik schaam me soms over het feit dat belgen niet kunnen feesten
Leer eens naar een echt feest gaan ipv elke week naar dezelfde kut discotheek waar het meer een modeshow is dan een feest
On 29-06-2009 14:58:27, Pithune wrote:
groot gelijk verdomme...Denk je nou echt dat die rotzooi een verrijking is voor het vlaamse land
Leer eens naar een echt feest gaan ipv elke week naar dezelfde kut discotheek waar het meer een modeshow is dan een feest
Yup. klinkt overduidelijk België
Dat gaat van 'The Return' naar 'The Oh', van 'The Oh' naar 'Cherrymoon' en van Cherrymoon naar 'Complex'.
En binnen enkele maanden zijn er geen discotheken meer voor de liefhebbers van tek- en hardstyle.
On 29-06-2009 15:18:37, Pithune wrote:
opvallend dat ze allemaal niet blij kijken, zal wel bij de sfeer horen in belgie
On 29-06-2009 15:20:23, Xerxes wrote:
opvallend dat ze allemaal niet blij kijken, zal wel bij de sfeer horen in belgie
ze weten niet wat ze zijn... Sjumpengde club emo's ???
On 29-06-2009 15:24:30, Flugeltje wrote:
Waarom lijken ze allemaal op elkaar? Is er maar 1 kledingwinkel en kapper ofzo?
On 29-06-2009 15:27:22, Pithune wrote:
On 29-06-2009 15:24:30, Flugeltje wrote:
Waarom lijken ze allemaal op elkaar? Is er maar 1 kledingwinkel en kapper ofzo?
On 29-06-2009 15:29:58, Legolas wrote:
die gastjes kennen niet eens echte jumpstyle van vroeger
On 29-06-2009 15:17:36, Xerxes wrote:
Dit moeten ze gewoon verbieden... (Laatste foto zijn de chickas lekkah...maar die aap man )
On 29-06-2009 15:41:07, Duruz wrote:
On 29-06-2009 15:17:36, Xerxes wrote:
-knip-
-knip 2-
Dit moeten ze gewoon verbieden... (Laatste foto zijn de chickas lekkah...maar die aap man )
ga van de week naar de kapper. denk dat ik ook maar eens zo'n coupe neem.
On 29-06-2009 16:28:23, Canyonree wrote:
Sowieso, mannen die hun haar stijlen
Minas
29/06/2009
Exit dancing Oh!
Gemeente Gavere weigert milieuvergunning
Reeds 0 reacties | reageer zelf
GAVERE - Het Gaverse gemeentebestuur levert geen nieuwe milieuvergunning af aan zaakvoerder Pedro De Schamphelaere van nv Energy, de uitbater van dancing Oh! De afwijzing betekent de sluiting van de discotheek vanaf 18 juli.
Pedro De Schamphelaere zit in zak en as. 'Niet te geloven! Ik deed er alles aan om in orde te zijn met de milieuvergunning. Volgens mijn raadsman waren de problemen opgelost, zowel qua veiligheid als op vlak van geluidshinder.'
'Dat is gedeeltelijk waar', zegt schepen van communicatie Karel Hubau (VLD-VOG). 'De brandweer leverde een positief rapport af en de geluidsoverlast binnen de vier muren van de discotheek en de loungebar zijn binnen de normen. Anderzijds blijft de geluidsoverlast rondom en in de Broeckstraat te hoog. Normaal geldt maximum 35 decibel, maar door de aanwezigheid van gemeenschapsvoorzieningen binnen een straal van 500 meter, zoals ons containerpark, wordt de wettelijke norm van 35 opgetrokken tot 45 decibel. Metingen stelden 49 decibel vast. Dit is er duidelijk over, zeker als u weet dat 3 extra decibel een verdubbeling van het geluid betekent.'
Pedro: 'Mijn familie wordt zwaar getroffen door de beslissing. Dan heb ik het nog niet over de duizenden trouwe OH!-bezoekers. Ze komen niet allemaal uit Frankrijk, zoals beweerd wordt. We hebben ook een honderdtal jongeren uit Gavere zelf.'
Schepen Hubau: 'De geluidsoverlast buiten de discotheek heeft te maken met bewegingen op en om de parking en in de Broeckstraat, èn de achtergrondgeluiden van aankomende en vertrekkende bezoekers. We hielden rekening met een rapport van de milieudienst. Er zijn verschillende interpellaties geweest binnen de gemeenteraad en informele vergaderingen met eigenaar en politie. We krijgen regelmatig mails en mondelinge klachten van inwoners en buurtbewoners, maar die zijn bang voor reacties van de bezoekers. De politie stelde ruim 60 pv's het laatste anderhalf jaar voor zaken zoals maatschappelijke overlast, lawaai, vechtpartijen en drugs. Wij hebben het niet over deze overlast, maar over de inbreuken tegen de milieuwetgeving. We stuurden vrijdag een aangetekende brief naar de uitbater. Hij kan beroep aantekenen bij de bestendige deputatie. Wordt het beroep ontvankelijk verklaard dan wordt de beslissing van het college geschorst. Vanaf 18 juli is er sowieso geen milieuvergunning meer en kan de dancing ambtshalve gesloten worden.'
Dus kindertjes, no more "ohstyle" for you ;p
Eindelijk van die rotzooi verlost.