Party discussion / Ultimatum (Leeftijd: 16 jaar!!!)

Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Ehh nu ga je wat ver Opper  :p
Ik ben zelf 19, en ik val zeker niet onder die pubertjes categorie van je.
Er gaan vrienden van me mee die 17 zijn, en die vallen er ook zeker niet onder.

Niet iedereen is hetzelfde. Tuurlijk, 18+ is voor veel mensen veel leuker, maar jij stond ook als jong stampertje op je eerste 16+ feestje..  :thumbsup:
indusjussi -
Totaal mee eens dat feesten 18+ horen te zijn. 16 jarigen zijn ongelooflijke mainstream volgers die het presteren te gaan jumpen op stijlen die daar liever neit mee geassocieerd worden. Ook is een grof gedeelte van de minderjarigen niet toerekeningsvatbaar, niet volwassen en verantwoordelijk. Ook zaken om rekening mee te houden naast het emotionele aspect. Daarnaast moet het ook geen kinderfeest worden.

Voor de 16-jarigen zijn er discotheken, en heb je iets om uit te kijken voor als je 18 bent.  :)
Odyssee -
On 31-08-2008 20:50:54, Opperhoofd wrote:

On 31-08-2008 20:39:20, JROSTILO wrote:

opperhoofd, dat je daar op let vind ik nog triester dan het hele gebeuren met de 16 en 17 jarige  xD
jij bent ook ooit begonnen  :)
Maaarrr niet iedereen kan de opperhoofd zijn  :$

Daar op let?  >.<

Volgens mij valt het iedereen hier op.  :W

Ik kom op een feest om plezier te maken, niet om 'breed te lopen' en een gespeeld 'drugs gezicht' op te zetten.  :thumbsdown:

Begrijp precies wat je bedoeld. Heb een hekel aan van die gasten die om zich heen aan het schoppen/slaan zijn terwijl ze aan het 'stampen' zijn. Lopen ze de hele zaal door te stuiteren. Net als pogo'en op hardcore feesten.
Odyssee -
On 31-08-2008 21:09:45, Opperhoofd wrote:

On 31-08-2008 20:53:36, JROSTILO wrote:

pubertijd, weetjetoch hahaha

Maar dan is het toch niet triest dat andere mensen dat opvalt en irriteerd?  ^.^

Ik vind het onnodig gedrag wat de sfeer niet ten goede komt.

Verhoog die leeftijd maar naar 21 jaar zodat je misschien die 'puberteit' voorbij bent.  :thumbsup:

Doe maar niet:p ik ben 19. en 18+ vind ik oud genoeg:p
JROSTILO -
Dan laat je die lui toch zien dat je beter bent?  :x
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Discussie van niks!!!

niet iedereen is zo als die patsertjes van 16 en 17 jaar...
JE moet je eigen feestje maken
en waarom letten op anderen.. als je er aan irriteert word het ook niet leukk
dus rot gewoon op met die 18+
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Ik ben er misschien ook  :$
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Ik moet de volgende dag werken om 5:15.. dilemma
JROSTILO -
On 02-09-2008 19:31:47, Vogelhuisje wrote:

Ga je gelijk door man  :D

ik moet om 7 uur op me werk zijn.. hoop dat ik die 07:00 haal  xD
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
klote heb opeens geen vervoer meer dus kan wss niet eens hier naartoe :/ hopelijk kenk wat regelen  >.<
Hcore -
On 31-08-2008 22:27:55, Vogelhuisje wrote:

Ehh nu ga je wat ver Opper  :p
Ik ben zelf 19, en ik val zeker niet onder die pubertjes categorie van je.
Er gaan vrienden van me mee die 17 zijn, en die vallen er ook zeker niet onder.

Niet iedereen is hetzelfde. Tuurlijk, 18+ is voor veel mensen veel leuker, maar jij stond ook als jong stampertje op je eerste 16+ feestje..  :thumbsup:

Helemaal mee eens, Ik ben zelf ook 17 en ga met vrienden van 16/17 mee. Ik geef toe dat er veel onuitstaanbare pubers rondlopen. Maar niet iedereen is zo.
Op zo'n feest kom ik om plezier te maken, niet om andere mensen lastig te vallen.
Ik ga regelmatig naar time out, maar daar sta ik ook met 20+ jarige. Leeftijd wil niet alles zeggen! zolang je je maar normaal gedraagt en plezier hebt.
RJBanthum -
Wat die 16 en 17 jarigen kunnen kunnen de meeste 20 jarigen ook hoor  -_- heb regelmatig méér last van ouderen dan van jongeren, hoor!
Hcore -
Die oudere waar ik mee omga zijn ook niet zo puberachtig. Zolang je maar normaal doet kunnen andere mensen er ook geen last van hebben. 2 weken terug zag ik nog een jongen van ongeveer mijn leeftijd helemaal in 't rond stampen, stootte tegen een hoop mensen etc.. Kijk daar irriteer ik me wel gruwelijk aan! ik heb hem daar ook op aangesproken en hij hield er wel meteen mee op.
RJBanthum -
Dat doe ik alleen bij vrienden.. btje beschermen he :P
Hcore -
Haha nee ik doet 't niet voor de bescherming :P Je kan er wel mee auwhoere maar dat is t dan ook. verder maak ik heel makkelijk contact met onbekende dus dat maakt mij verder niet uit  :)
JROSTILO -
On 03-09-2008 17:03:21, RJBanthum wrote:

Wat die 16 en 17 jarigen kunnen kunnen de meeste 20 jarigen ook hoor  -_- heb regelmatig m? last van ouderen dan van jongeren, hoor!

aaait haha  =]
Kuzco073 -
On 02-09-2008 19:31:47, Vogelhuisje wrote:

Ik om 7 -___- maar wil ooook! Toevoeging voor de zinloze discussie: ben 20.

Niet alleen mannetjes van 16 en 17 lopen breed en snappen niks van hoe je een feestje moet vieren, elk 18+ feest waar k ben lopen er ook zoooooveel van die patsers rond. K let er gewoon niet op. Moet het maar zo zien: de mannen van 16 en 17 moeten het nog een btje leren, daarom gewoon het goede voorbeeld geven, dan komt het ook met hun wel goed.

LAAAATAA.
Chanty25 -
Exterminate, Destroy!
Dit is echt behoorlijk kansloos, wanneer je weet dat je zelf niet zo bent waarom reageer je dan überhaupt?? Als ik me ergens totaal niet door aangesproken voel ga ik me echt niet verdedigen!

Ik ga zelf ook al jaren naar feesten, me vriend, broer en vrienden en kennissen hebben ze gegeven (.oa Cyberzone ,Cybertribe, Illegal Vibes, Ground Zero, Hellbound, Nightmare in Rotterdam etc.) en feit is wel dat op den duur de "oude sfeer" heel erg verziekt is door een nieuwe stroom bezoekers van een toch iets andere leeftijdscategorie.
Dat is voor mij een reden geweest om niet meer naar bepaalde feesten te gaan, door jongere bezoekers. En niet expliciet omdat ze jonger zijn, maar puur door hun gedrag en het voeden van een slecht imago en het nadrukkelijk naleven daarvan.
Ik ben een halfbloed en ging al jaren naar feesten en kon op den duur niet meer normaal rondlopen op een feest zonder kreten als Sieg Heil om je oren te krijgen inclusief hitler groet. Ga mij dus niet vertellen dat een bepaald gedrag niet voorkomt, maar wanneer het NIET om jou gaat hoef je je zeer zeker niet te verdedigen of aangesproken te voelen!!  :thumbsup:

EDIT: een paar komma's verkeerd haha
RJBanthum -
On 04-09-2008 08:14:02, Chanty25 wrote:

Dit is echt behoorlijk kansloos, wanneer je weet dat je zelf niet zo bent waarom reageer je dan ?upt?? Als ik me ergens totaal niet door aangesproken voel ga ik me echt niet verdedigen!

Ik ga zelf ook al jaren naar feesten, me vriend, broer en vrienden en kennissen hebben ze gegeven (.oa Cyberzone ,Cybertribe, Illegal Vibes, Ground Zero, Hellbound, Nightmare in Rotterdam etc.) en feit is wel dat op den duur de "oude sfeer" heel erg verziekt is door een nieuwe stroom bezoekers van een toch iets andere leeftijdscategorie.
Dat is voor mij een reden geweest om niet meer naar bepaalde feesten te gaan, door jongere bezoekers. En niet expliciet omdat ze jonger zijn, maar puur door hun gedrag en het voeden van een slecht imago en het nadrukkelijk naleven daarvan.
Ik ben een halfbloed en ging al jaren naar feesten en kon op den duur niet meer normaal rondlopen op een feest zonder kreten als Sieg Heil om je oren te krijgen inclusief hitler groet. Ga mij dus niet vertellen dat een bepaald gedrag niet voorkomt, maar wanneer het NIET om jou gaat hoef je je zeer zeker niet te verdedigen of aangesproken te voelen!!  :thumbsup:

EDIT: een paar komma's verkeerd haha

Volgens mij heb je jezelf heel erg verloochend :P maar goed, je punt staat.
Ik ben het wel met je eens, maar die mensen hebben het vaak zelf niet door... alcohol in het spel, groepsdruk... neemt niet weg dat het fout is en dat ik me er ook aan erger, er is alleen wel een logische verklaring voor  :)
Hcore -
Eigenlijk heeft het niks met "breed lopen" of wat dan ook te maken. Daar kunnen mensen toch geen last van hebben? Leeftijd wil ook niks zeggen, ouderen kunnen er net zo goed wat van. Je kan er pas last van hebben als ze wild in het rond staan te stampen en je de heletijd duwen etc. Als iemand breed loopt, wat dan nog? zolang je er maar geen last van krijgt. ik ga met jongeren van 18- om en net zo goed 21+ dus die leeftijd zegt niks.  :x