Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

Party discussion / Ultimatum (Leeftijd: 16 jaar!!!)

Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Breed lopen in de vorm van niet aan de kant gaan, ook al komen ze op jou af.. stront irritant en vooral niet toegeven
fabianbeljaars -
:P ofnie
JROSTILO -
 :w00t: ofwel
Chanty25 -
Exterminate, Destroy!
On 04-09-2008 18:04:09, RJBanthum wrote:

On 04-09-2008 08:14:02, Chanty25 wrote:

Dit is echt behoorlijk kansloos, wanneer je weet dat je zelf niet zo bent waarom reageer je dan ?upt?? Als ik me ergens totaal niet door aangesproken voel ga ik me echt niet verdedigen!

Ik ga zelf ook al jaren naar feesten, me vriend, broer en vrienden en kennissen hebben ze gegeven (.oa Cyberzone ,Cybertribe, Illegal Vibes, Ground Zero, Hellbound, Nightmare in Rotterdam etc.) en feit is wel dat op den duur de "oude sfeer" heel erg verziekt is door een nieuwe stroom bezoekers van een toch iets andere leeftijdscategorie.
Dat is voor mij een reden geweest om niet meer naar bepaalde feesten te gaan, door jongere bezoekers. En niet expliciet omdat ze jonger zijn, maar puur door hun gedrag en het voeden van een slecht imago en het nadrukkelijk naleven daarvan.
Ik ben een halfbloed en ging al jaren naar feesten en kon op den duur niet meer normaal rondlopen op een feest zonder kreten als Sieg Heil om je oren te krijgen inclusief hitler groet. Ga mij dus niet vertellen dat een bepaald gedrag niet voorkomt, maar wanneer het NIET om jou gaat hoef je je zeer zeker niet te verdedigen of aangesproken te voelen!!  :thumbsup:


EDIT: een paar komma's verkeerd haha


Volgens mij heb je jezelf heel erg verloochend :P maar goed, je punt staat.
Ik ben het wel met je eens, maar die mensen hebben het vaak zelf niet door... alcohol in het spel, groepsdruk... neemt niet weg dat het fout is en dat ik me er ook aan erger, er is alleen wel een logische verklaring voor  :)


Mezelf verloochend? En idd groepsdruk, niet met alcohol en drugs om kunnen gaan, verkeerde vrienden, ruzie thuis etc. etc. Te jong dus.
Neemt niet weg dat er ook genoeg jongere bezoekers zijn waar ik totaal geen last van heb, maar de vervelende gastjes zijn ontzettend sfeer bepalend. Heb je zelf wel feesten gegeven? Zo ja dan moet je haast wel begrijpen wat ik bedoel. Zo niet, probeer het eens! Dan zul je het zeker ondervinden!
Hcore -
Grotendeels ben ik het wel met jullie eens, ondanks ik zelf 17 ben. Maar dat zegt dus niet dat alle jongeren van mijn leeftijd zo zijn. Ik zoek nooit ruzie met andere mensen. Ik maak snel contact met mensen die daar rondlopen, nog nooit een klacht gehoord. En als ze willen dat ik weg ga, dan doe ik dat gewoon. Dan komen er ook geen problemen van en blijft de sfeer goed!
RJBanthum -
O Chanty :P ik was waarschijnlijk dronken toen k dat typte, want ik had er blijkbaar niks van begrepen  :D Dacht namelijk dat je het over jezelf had, dat je niet wilde reageren... En dan vond ik het nogal stom om vervolgens zelf een reactie te plaatsen :P maar het ging om het feit dat Hcore zich verdedigde... dat is dan weer gesnopen  :D

Dan wil ik nog wel een laatste woord vuil maken aan deze discussie: Het beste is om die irritaties zo snel mogelijk te vergeten, voor je het weet heb je er spijt van. Laat ze maar lekker, voor mijn part blijven die lui vriendloos en worden ze later heel arm. Ik heb geen medelijden met ze. Doe facking normaal en leef als een zigeuner!  :D
excess -
blijft moeilijk he, normaal doen
On 04-09-2008 18:24:10, Vogelhuisje wrote:

Breed lopen in de vorm van niet aan de kant gaan, ook al komen ze op jou af.. stront irritant en vooral niet toegeven


dat krijg je als je feestjes voor 16 en jaar en ouder gaat kijken, de jongetjes en meisjes die net binnekomen in het cafeetje gaan dan ook is ergens anders kijken, omdat ze dan stoerrrrrr zijn, ik zeg, verban 16jarige van het Feestjes circuit, en laat ze maar lekker wachte tot ze 18 zijn, ga maar fijn met elkaar buiten spelen op Stratumseind tot die tijd, zon feest is 1 grote verzameling mensen die daarheen gaan om los te gaan, naar hun zin te hebbe, en niet ruzie met elkaar gaan zoeken, teminste elk feest dat ik tot nu toe ben geweest, vind ik een duidelijk betere sfeer omdat het 18+ is, net fftjes dat tikkie meer, je gaat een x op iemands teen staan en het is sorry jonge, ooh maakt nie uit, jonge  :aww:, laten we same los gaan  :yay:, je knoeit wat water van iemand en zegt ooh ik haal wel even een nieuwe voor je, en alles is gewoon ok, inplaats van moete vechte om je plekje met de jongetjes en meisjes van net 16, middelbare school, fijn stoere verhale aan hun klasje pubertjes  :^) hoe ze naar een groot feest zijn geweest en hebben gevochten  :thumbsdown:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 05-09-2008 13:36:47, excess wrote:

On 04-09-2008 18:24:10, Vogelhuisje wrote:

Breed lopen in de vorm van niet aan de kant gaan, ook al komen ze op jou af.. stront irritant en vooral niet toegeven


dat krijg je als je feestjes voor 16 en jaar en ouder gaat kijken, de jongetjes en meisjes die net binnekomen in het cafeetje gaan dan ook is ergens anders kijken, omdat ze dan stoerrrrrr zijn, ik zeg, verban 16jarige van het Feestjes circuit, en laat ze maar lekker wachte tot ze 18 zijn, ga maar fijn met elkaar buiten spelen op Stratumseind tot die tijd, zon feest is 1 grote verzameling mensen die daarheen gaan om los te gaan, naar hun zin te hebbe, en niet ruzie met elkaar gaan zoeken, teminste elk feest dat ik tot nu toe ben geweest, vind ik een duidelijk betere sfeer omdat het 18+ is, net fftjes dat tikkie meer, je gaat een x op iemands teen staan en het is sorry jonge, ooh maakt nie uit, jonge  :aww:, laten we same los gaan  :yay:, je knoeit wat water van iemand en zegt ooh ik haal wel even een nieuwe voor je, en alles is gewoon ok, inplaats van moete vechte om je plekje met de jongetjes en meisjes van net 16, middelbare school, fijn stoere verhale aan hun klasje pubertjes  :^) hoe ze naar een groot feest zijn geweest en hebben gevochten  :thumbsdown:


vraagje toen jij 16 was ging je toen ook al naar zulke feeste voor 16+
Is dat wel zo is je comment hier niks waard  :censored:
Odyssee -
Mijn eerste feestje was toen ik 18 was. Masters of Hardcore: Raise cain.
Is wel 16+ feestje maja, sfeer was daar niet echt anders.

Wel hekel aan die rondspringende gasten tijdens t uitgaan. En inderdaad sjappies die breed op je af komen lopen
indusjussi -
POGO's heb je zelfs van 30jr oud. Sowieso sneu volk.
willemvalks -
begin als je 16 bij wat kleinere feesten, is vaak ook nog goedkoper, oke het heeft niet de klasse van een defqon ofzo maarja je moet ergens beginnen
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
On 04-09-2008 21:30:21, Hcore wrote:

Grotendeels ben ik het wel met jullie eens, ondanks ik zelf 17 ben. Maar dat zegt dus niet dat alle jongeren van mijn leeftijd zo zijn. Ik zoek nooit ruzie met andere mensen. Ik maak snel contact met mensen die daar rondlopen, nog nooit een klacht gehoord. En als ze willen dat ik weg ga, dan doe ik dat gewoon. Dan komen er ook geen problemen van en blijft de sfeer goed!


 :worship:
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
Ik ga definitief niet meer erg jammer en de dag daarop is Jones birthday bas voor maar 6 euro.. en die line-up TEEEERING!!! wat vet.. maar helaas heb ik een verjaardag.. kortom beetje baal weekend wat dat betreft maar hopelijk worden de verjaardagen wel vet  :thumbsup2: