General discussion / Zeik hier mede-userts af

RJBanthum -
Iemand op een ander forum is zo kansloos dat hij alleen maar om 13:37 precies comments maakt.... te zielig voor woorden  xD hij typt alles van te voren denk ik en dan snel copy paste en stuk of 10 reacties binnen 1 minuut typen...

Maar userts van een ander forum mag k hier zeker nie afzeiken?

Btw, lett =/= cool dus verander je ava even in een foto van je hoofd met spikes in je haar  :)
Spikey -
pwwt!
Mja ik had die avatar like 4 jaar geleden gemaakt idd :P
maar ik zal wel een andere nemen ><
CrazyDutchMan -
Waarom vind je mij trouwens een rare 'jongen'?? Niet dat mij t boeit..maar ben benieuwd naar je reactie, kerel!!
CrazyDutchMan -
Ow sh@t ik ben 28  =]

Ik krijg die F@CKIN HARDSTYLE NIET UIT ME BOTTUH!!! haha (hooked for life  :thumbsup2: )
Spikey -
pwwt!
On 19-06-2008 17:11:16, CrazyDutchMan wrote:

Waarom vind je mij trouwens een rare 'jongen'?? Niet dat mij t boeit..maar ben benieuwd naar je reactie, kerel!!

hahaha ja weet ik veel :P Ik probeer nog me on-topic te houden!
Maar ik faal best wel  :(
Spezia -
On 19-06-2008 16:08:23, Spikey wrote:

Mja ik had die avatar like 4 jaar geleden gemaakt idd :P
maar ik zal wel een andere nemen ><

Ik vond hem best vet.  :p
CrazyDutchMan -
On topic in thiz topic?? Hahaha, da's een goeie!

Dit is t bullshit topic, so....fire away!!  o_O
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
mischien ben ik dom ofso maar wat betekent leet
CrazyDutchMan -
LETT!!!!!!!!!

(Ik vraag t me ook af hóór  =]  :D)
Spezia -
Leet betekent lijp, stoer, cool...
CrazyDutchMan -
On 19-06-2008 18:07:49, ThaMaster wrote:

mischien ben ik dom ofso

=]  :W
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
hij is dommmmmm patrick
RJBanthum -
 xD Oke spikey is genoeg gebashed...

Als je niet weet wat leet is dezer dagen, mag je ook best even in het maanlicht gesteld worden... leet, of wel 1337 is het gedragstype waarin letters worden omgeruild voor cijfers die min of meer de vorm van de bewuste letters hebben. Ofwel, de a wordt een 4, de i wordt een 1 maar ook de l lijkt best op een 1. Het gaat zelfs zo ver dat i soms ! wordt en @ voor a wordt gebruikt.

Ga je nou NOG een stapje verder, dan krijg je D!T s0oRt T4f3r3L3n waar geen zin meer van te maken valt...

Duidelijk wat leet is? Dan mag je nu weer terug naar je kelder om over 7 jaar te vragen waar HDMI nou precies voor staat...
Opperhoofd -
On 19-06-2008 19:22:52, RJBanthum wrote:

HDMI

HDMI?  :')
RJBanthum -
:P Jij hebt een zwitserse vlag, oppie, verander em in een oostenrijkse en pas DAN kom je geloofwaardig over... je kunt niet zomaar voordoen dat je afgelopen jaar in een kelder heb geleefd!

maar het staat voor... High Definition Multimedia Interface  :)
CrazyDutchMan -
Educatief dagje zeg  :D

'K bashde 'm nie, ik vroeg me alleen af waarom hij dat over me zei  :aww:
Jor-D -
 :aww:
Jor-D -
zo dan maar

[22:25] Jor-D: Heel groot...komt ook door de pindakaas die me mama altijd op me bammetjes smeert... tinyurl.com/yv9rsy

[22:13] CrazyDutchMan: is te merkuh ja.. Voel je je groot daardoor? Of is t gewoon een aangeboren afwijking?  =]

[22:10] Jor-D: Ben 19, maar gedraag me graag als een klein kind  :corn:

[22:09] CrazyDutchMan: Hoe oud ben je eigenlijk? Aan je gedrag te merken...hmm...12? 13? Dit is een grote mensen forum kerel.. If ya wanna play the game...ACT like it!!!  :thumbsup2: (unless ya wanna be an asshole....)

[22:07] CrazyDutchMan: Nu word je echt vervelend kerel  :aww:

[21:00] Jor-D: dat is een popcorn bakkie voor jullie, Opperhoofd houd m vast. Ik eet ff verder uit me eigen bakkie  :corn:

[20:59] Jor-D: Zucht...moet ik m weer tevoorschijn halen: tinyurl.com/4ydt5x

:o
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
hallo  :bomb:
Spikey -
pwwt!

Ik vond hem best vet.  :p

Als je die tekenstijl leuk vindt ga dan eens kijken op:
members.chello.nl/h.folmer/comics.html