General discussion / Zeik hier mede-userts af

Opperhoofd -
On 26-06-2008 23:29:42, ThaMaster wrote:

On 26-06-2008 23:28:22, Opperhoofd wrote:

On 26-06-2008 23:25:29, ThaMaster wrote:

crazy het is moeilijk om opperhoofd op de teentjes te laten trappen maar veel plezier ik lees het morgen wel door:p

Dat gaat niemand lukken man.  ;)

Ik ben ook pleite want die CrazyDutchMan laat me inzien dat er hier geen redden aan is.

Trek jij, ThaMaster, een beetje bij, laat hij constant steken vallen... met z'n 28.  =]

hahaa hoe oud ben je en zeg je dan nog steeds pleitte:p hippe gast ben je dan  ^.^

Wat is er mis met pleite?

Is dat kindertaal dan?

Volgens mij niet hoor.  :no:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 23:30:26, Opperhoofd wrote:

En bovendien; ruzie via het internet bestaat helemaal niet.  :worship:

Grote laatste wijze woorden van het Opperhoofd.  :thumbsup:

je weet best wel wat ik bedoel  =]
Opperhoofd -
On 26-06-2008 23:31:20, ThaMaster wrote:

On 26-06-2008 23:30:26, Opperhoofd wrote:

En bovendien; ruzie via het internet bestaat helemaal niet.  :worship:

Grote laatste wijze woorden van het Opperhoofd.  :thumbsup:

je weet best wel wat ik bedoel  =]

Helaas niet.

Later.  :worship:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 23:31:07, Opperhoofd wrote:

On 26-06-2008 23:29:42, ThaMaster wrote:

On 26-06-2008 23:28:22, Opperhoofd wrote:

On 26-06-2008 23:25:29, ThaMaster wrote:

crazy het is moeilijk om opperhoofd op de teentjes te laten trappen maar veel plezier ik lees het morgen wel door:p

Dat gaat niemand lukken man.  ;)

Ik ben ook pleite want die CrazyDutchMan laat me inzien dat er hier geen redden aan is.

Trek jij, ThaMaster, een beetje bij, laat hij constant steken vallen... met z'n 28.  =]

hahaa hoe oud ben je en zeg je dan nog steeds pleitte:p hippe gast ben je dan  ^.^

Wat is er mis met pleite?

Is dat kindertaal dan?

Volgens mij niet hoor.  :no:

ik bedoel het niet negatief!!

maar zie jij een 30 jarige man tegen zijn(hommies:p) ik ga pleitte zeggen
nog nooooit gehoord ja een keer me vader voor de grap meer niet
CrazyDutchMan -
23:34 en hij geeft t op  =]
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-06-2008 23:35:29, CrazyDutchMan wrote:

23:34 en hij geeft t op  =]

bedankt trouwens voor de advies die je gaf
maa nu ga ik naar bed of (pleite:p)
Djordy -
Wat je ok mag hebben ThaMasta, je kan natuurlijk altijd proberen het beste eruit te halen. Ik doe zelf een HTS opleiding en geloof me, 75% van de studenten haalde de verplichte "taaltoets" niet eens. Er zijn zoveel Nederlanders met taalproblemen (ik ben zelf ook niet geweldig in taal).

Er wordt ook echt niet verwacht dat je een 100% correct Nederlandse post neerzet, maar het gebruik van leestekens, kan wel eens makkelijk zijn voor je mede gebruikers!

Top dat ej het nu ook toegegeven hebt en dat je er nu ook op wil gaan letten! Ik denk dat als je maar genoeg probeerd, je er straks ook bij een baan (of studie) er nog een hoop plezier bij hebt!

Bescheiden blijven is een 2de, maar daar hebben meerdere users last van...op de een of andere manier zijn mensen anders, als ze zich kunnen verschuilen achter een scherm.

Succes ermee  :)
Fetch -
Ik ben beter als jou
Gelukkig is de Nederlandse taal ook echt appeltje eitje. Hoe kan het ook anders. Nederlands is een salad bowl, verschillende culturen, en die beïnvloeden elkaar. ( dat weet iedereen inmiddels wel), maar ook op het gebied van taal. Ga maar eens na waar alle woorden vandaan komen die je allemaal zegt  :) Laten we het bij 80% puur Nederlandse woorden houden, verder kom je echt niet. Je weet toch Coño.

En dan hebben we het nog niet eens over de zinsopbouw. Als je ziet hoe de gemiddelde persoon van 12/13/14 al een Marokkaans accent heeft.

Maar ach, dat hou je toch niet tegen  :p Tis nou eenmaal zo, en of je nou Wilders, of PvandeB heet, dat ga jij echt niet veranderen  :W

Conclusie:

Laat lekker iedereen zeggen wat die wil, want het je gaat je toch niet lukken hem of haar te veranderen.

De bel gaat, jullie kunnen naar huis!

Tot morgen ik verwacht jullie om 9 uur weer

Go get a coockie now!  :D
RJBanthum -
Ik vind het nog veel erger dat mensen er niets aan DOEN! Ik bedoel, je wilt toch gewoon een tekst kunnen schrijven zonder al te gruwelijke spelfouten? Ik ken ook wel iemand, gelukkig nemen ze dat bij ons in de buurt niet zo nauw, maar die zou glashard af gaan...
Fetch -
Ik ben beter als jou
Mensen die het niet kunnen komen er zelf wel achter hoor  :) Ik bedoel, iedereen zijn eigen plekje in de maatschappij  :D ( Helaas is er voor veel mensen nou net dat ene plekje een steen ergens in een stad  >.< )
Spikey -
pwwt!
Ik geef Fetch wel gelijk hoor, laat iedereen gewoon typen wat hij zelf het fijnste vindt.
Als het niet meer leesbaar is kan je gaan zeiken :P
Sowieso dit is gewoon een random forum op het internet en geen taaltoets of sollicitatie.
Alhoewel ik stiekem hoop dat de mensen met heel veel taalfouten toch beter presteren op <zie boven>.
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
On 26-06-2008 23:06:41, CrazyDutchMan wrote:

On 26-06-2008 23:04:29, ThaMaster wrote:

On 26-06-2008 22:56:25, CrazyDutchMan wrote:

Jonge jonge....gelijk op je pikkie getrapt? Ik heb t nie over jou  :D Je ´gedraagd´ je toch normaal....van mijn part heet je dan willie wortel...t gáát om de omgang. & ik zie bij master nogal een tekort  =]

haha als je mij nu in het echt zou zien dan zou je dit allemaal zeker niet denken dat weet ik zeker

Ik had t tegen abrikozenjam  =] (Thiz gotta HURT!  :D)

ik dacht grappig te zijn..  :W

Ik word veel te serieus genomen  :a:
Abrikozenjam -
Oke, ik erger me absoluut niet aan msn taal (ik msn ook:star: ) maar dit vind ik toch wel erg, zelfs met mijn slechte Nederlands:

On 26-06-2008 23:37:11, ThaMaster wrote:

de advies die je gaf

OMG!

HET advies DAT je/jij gaf... kom op zeg  :W

en dat soort fouten hebben niks met dyslexie of wat dan ook te maken dat is gewoon ronduit dom.. dat zeg je toch ook niet in spreektaal  :x
Spikey -
pwwt!
Thamaster! maak er snel meervoud van! ><
skiNLeR -
On 26-06-2008 17:42:54, ThaMaster wrote:

On 26-06-2008 15:52:12, skiNLeR wrote:

On 25-06-2008 15:40:30, ThaMaster wrote:

On 24-06-2008 21:33:50, Opperhoofd wrote:

On 24-06-2008 21:31:01, skiNLeR wrote:

On 24-06-2008 21:29:02, Meistro wrote:

On 07-06-2008 08:17:00, Opperhoofd wrote:

On 06-06-2008 23:33:14, Meistro wrote:
je zit ook in de leeftijd van de minnetjes is het niet  :W

Dus om sets die niet klinken of allemaal simpele producties bevatten een min te mogen geven heb je een bepaalde leeftijd moeten bereiken?

Wat een dom gelul.

Dus je hebt een ThaMaster en een Meistro die beide de domste dingen uitkramen.

Ik denk dat er nu mensen met mij zien dat het dus met de naam te maken heeft.

Wanneer je zegt (en misschien ook wel denkt) de meester te zijn ben je in werkelijkheid de minste.

Zouden de mensen die dat doen zichzelf overraten of proberen ze op die manier zichzelf een beter zelfbeeld te geven?

Ik kan jullie vertellen dat jullie in beide behoorlijk falen.  :D

On 06-06-2008 23:33:14, Meistro wrote:

wooow stoer oppie

Dus wanneer je andere mensen hun fouten probeert te laten inzien zodat ze zichzelf niet meer zo voor lul zetten ben je stoer?

Dat is dan een nieuwe dimensie aan 'stoer' voor mij.  :D

Nee maar je geeft bijna altijd minnetjes naar sets toe maar je eigen sets zijn BIJNA altijd goed en daar geef je plusjes voor dus volgens jezelf ben jij DE meester uploader op deze site is het niet ?  :star:

haha inderdaad, als je zo is op zijn profiel kijkt,
Ratings given (up/down) +258 / -625
ja dat kan zo ook he..  =]

Ik vind het niet meer dan logisch dat ik alleen sets upload die ik zelf goed vind.  >.<

je bent ook zo dom je gelooft allemaal in dat soort dingen he meistro en tha master als je je zelf de meester noemt dan kraam je de domste dingen uit  :aww:
beetje triest dat in die dingen gelooft net zo als et dat van nederland op die datum hebben ze nog nooit verloren is bijna et zelfde
heb je dan ook egt niks beters te doen?

zo te zien heb jij ook niks te doen, want anders zet je het hier ook niet neer
 :$

we hadden et eerst heel ergens anders over en dan gaat hij weer daarover beginne  :-/

Moet ergens over zeike / spamme
 :rtfm:  :censored:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 27-06-2008 11:38:35, Abrikozenjam wrote:

Oke, ik erger me absoluut niet aan msn taal (ik msn ook:star: ) maar dit vind ik toch wel erg, zelfs met mijn slechte Nederlands:

de advies die je gaf

OMG!

en dat soort fouten hebben niks met dyslexie of wat dan ook te maken dat is gewoon ronduit dom.. dat zeg je toch ook niet in spreektaal  :x

zodadelijk denken jullie nog dat ik marokaan ben  :-/
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 27-06-2008 11:38:35, Abrikozenjam wrote:

de advies die je gaf

OMG!

Abrikozenjam -
On 27-06-2008 13:09:57, ThaMaster wrote:

wie weet  :w00t:
Fetch -
Ik ben beter als jou
Hellaa hollaaa,.. kindercola,...
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 27-06-2008 13:14:10, Abrikozenjam wrote: