Timmeehh -
Even wennen, maar ziet er goed uit!

Paar puntjes

- Taal gaat soms niet helemaal goed. Bij een liveset staat er bijv. 'Voted by 107 people, 8 favourites' terwijl de rest allemaal Nederlandstalig is. (ook in de footer, 'Server date/time - all times are CET')
- Bij het reactieformulier mss een title toevoegen aan de quote/img buttons zodat je kunt zien waar de knoppen voor zijn als je er met je muis op gaat staan.
- Ander kleurtje/achtergrondkleur oid wanneer je het hoofdmenu hovert? Lijn eromheen is wel mooi, maar niet echt heel duidelijk.
- Misschien kleine icoontjes voor FaceBook/twitter etc?
- Reacties etc zijn smaller dan de rest van de site. Da`s opzich wel slim gedaan, maar ik zou het dan niet centeren maar zorgen dat `t aan de linkerkant uitlijnt met de header en de footer. Dan houd je rechts plaats over voor bijvoorbeeld de laatste 10 livesets e.d.

Goed bezig! (Y)
Edited by Timmeehh on 19-03-2011 13:33
Timmeehh -
Ik heb mijn bovenstaande reactie gewijzigd, maar zodra ik op opslaan klikte, kreeg ik de melding 'liveset niet gevonden,'. De wijziging is overigens wel doorgevoerd, maar de redirect klopt niet.
Ghostface -
Wel jammer dat je maar 4 links ziet... De oude links kijkt bijna niemand naar en zo worden die nooit gedownload
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
het maximum op zoekresultaten maakt het erg moeilijk om bepaalde sets te vinden... neem bijvoorbeeld Armin van Buuren @ Mayday 2007
SBD -
Back2Oldschool
Limited to 200 results. Narrow down your search by using more parameters or keywords.

:-/
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 20-03-2011 00:27:33, hardcorerepublic wrote:

het maximum op zoekresultaten maakt het erg moeilijk om bepaalde sets te vinden... neem bijvoorbeeld Armin van Buuren @ Mayday 2007

http://lsdb.nl/search.html?qa=armin+van+buuren&qe=mayday&qep=&qtl=&qs=date-desc&s=y&qds%5BDay%5D=&qds%5BMonth%5D=&qds%5BYear%5D=&qde%5BDay%5D=&qde%5BMonth%5D=&qde%5BYear%5D=
Dat valt toch wel mee?
Nitrogen -
It's no problem for me
i cant get to Page 3

Page 2 is possible but at page 3 he puts me back to 1

EDIT: It works fine with .eu
Edited by Nitrogen on 20-03-2011 11:03
♪ ♫♫ ♪
On 20-03-2011 09:39:19, Vogelhuisje wrote:

[...]
Dat valt toch wel mee?

On 20-03-2011 11:01:06, mstx wrote:

[...]

Dat valt idd mee... ben dus ook nog niet gewend aan de nieuwe website..

thnx voor de uitleg.
♪ ♫♫ ♪
On 19-03-2011 15:40:38, Ghostface wrote:

Wel jammer dat je maar 4 links ziet... De oude links kijkt bijna niemand naar en zo worden die nooit gedownload

+ ik heb soms sets die uit meer dan 4 links bestaan.. dus dan zijn het geen oudere download links. http://lsdb.nl/set/75681.html
Ghostface -
Waarom dus niet gewoon alle links die nog online zijn weergeven ?
Dan kan de gebruiker nog altijd makkelijk kiezen welke filehost hij wil gebruiken....
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 22-03-2011 00:00:21, Ghostface wrote:

Waarom dus niet gewoon alle links die nog online zijn weergeven ?
Dan kan de gebruiker nog altijd makkelijk kiezen welke filehost hij wil gebruiken....

Waar heb jij het nou over  :-/
Aero -
Heeft nog iemand anders dat die box met events op de homepage nogal vreemd verspringt bij een overgang ?
(ipv. gewoon de volgende afbeelding te tonen toont hij mss 0.2s een verkeerde en dan de goede wat overkomt als een soort van "flits")
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 22-03-2011 11:56:54, Aero wrote:

Heeft nog iemand anders dat die box met events op de homepage nogal vreemd verspringt bij een overgang ?
(ipv. gewoon de volgende afbeelding te tonen toont hij mss 0.2s een verkeerde en dan de goede wat overkomt als een soort van "flits")

Volgens mij heb ik dat nu ook, firefox 4 toevallig?
Jatoch -
Kan er niet bij de search al een lijst met die plussen en minnen komen?
knarfieboy -
Bosseidon
On 22-03-2011 17:38:42, Jatoch wrote:

Kan er niet bij de search al een lijst met die plussen en minnen komen?

On 02 Jan 2011 20:05:12, mstx wrote:

On 02-01-2011 19:46:36, Neilio wrote:

[...]

Als ik dat zo zie he, dan zie je meteen wat de rating is v/d set.
Kan zoiets ook geimplementeerd worden bij de search.
Zoals bijvoorbeeld als je zoekt op showtek, dat je dan kunt zien hoeveel hun sets in de min staan zeg maar?
Just wondering

Alle lijsten komen er zo uit te zien, dus ook de search.

:W
Aero -
On 22-03-2011 12:02:26, mstx wrote:

[...]
Volgens mij heb ik dat nu ook, firefox 4 toevallig?

FF4 inderdaad  :)
MikeToshiro -
On 20-03-2011 10:59:22, Nitrogen wrote:

i cant get to Page 3

Page 2 is possible but at page 3 he puts me back to 1

EDIT: It works fine with .eu

I get this problem on .eu
Odyssee -
Kan  :bomb: niet omhoog naar +70 ofzo?
DelugeOfSound [Moderator] -
On 24-03-2011 10:00:49, Odyssee wrote:

Kan  :bomb: niet omhoog naar +70 ofzo?

Denk dat je dat per categorie moet specificeren. Breakcore zal de 50 nooit halen, laat staan 70. Maar denk ook niet dat iemand nog iets geeft om bommetjes  :p