Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Shoutbox die klapt af en toe terug.. #Irritant!
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 17-03-2011 15:03:18, Pietjuhhh wrote:

[...]

Agreed. En bij mij in de broncode van de pagina staat dat de achtergrond niet fixed is, dus meescrollt, dus ik illusioneer niet  :D

De achtergrond bestaat uit een .jpg plaatje die zich herhaalt. Deze staat vast over de gehele breedte en hoogte van de pagina. Dus de achtergrond staat vast. De content scrollt, waardoor het lijkt alsof ze los staan en dat kan gek lijken, maar werkt eigenlijk op elke site zo  ;). Dus ik snap je niet helemaal, je wilt dat de achtergrond meescrolt met de content? En dus niet fixed is?

On 17-03-2011 15:08:00, mstx wrote:

[...]
In welke browser is dat?

Andere puntjes ook genoteerd, zal er binnenkort eens naar kijken.

Dat is in firefox. Je hebt 2 <a> 's naast elkaar, als je die in een div stopt en laat floaten, staan ze onder elkaar, dan kun je direct de rechterkant smaller maken, net zo breed als je buttons bijv.

Wanneer er geen ruimte meer is voor die dode link knop, schuift hij naar onder.

Ik kan je wel een screenshot sturen? Of css code sturen om het op te lossen?

laat maar weten.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
[20:16] Xerxes: ok daar moet bert nog wat aan doen... Als je wat wilt kopieren in de shout... gaat de shout toe als je je mau5 loslaat...:x
Star -
Queen of LSDB
Een knopje om de shout vast te zetten ook al klik je erin  (L) BVD (punaise icoontje ditdat)
Edited by Star on 17-03-2011 21:00
djblacksun -
Fake Shit
Add genre : Uplifting Trance

DJ's actually who play this one is : Aly & Fila ,Jorn Van Deyhoven ,Daniel Kandi ,Will Holland
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
het auto-aanvullen laat het nog steeds afweten (voor mij dan).. mis veel namen. Valt er wat te regelen?
Star -
Queen of LSDB
On 17-03-2011 23:15:34, hardcorerepublic wrote:

het auto-aanvullen laat het nog steeds afweten (voor mij dan).. mis veel namen. Valt er wat te regelen?

Compensatie in de vorm van geld.
♪ ♫♫ ♪
On 17-03-2011 23:22:21, Star wrote:

[...]

Compensatie in de vorm van geld.

=D

..maare ff serieus.. moet al de hele avond alles tikken zonder goede auto-aanvul, terwijl die artiesten en events hier al gewoon staan.. beetje jammer

+ ik zag dat wanneer ik naar mijn stemmen kijk niet het 'Nummer/special (optioneel)' onderdeel zie..
Edited by hardcorerepublic on 18-03-2011 00:43
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 17-03-2011 23:15:34, hardcorerepublic wrote:

Voorbeeld van namen die je mist?
Hektor -
Zuigen, kreng!
Als je naar de site kijkt zie je dat de belangrijkste zaken bovenaanstaan, met name voor nieuwe users. De reclame van feesten en radioshows (meestal het bekendst) geven direct toegang tot de sets, waardoor de mensen eenvoudig vinden waar ze naar zoeken. Hoe verder je naar beneden scrollt, hoe meer er voor de die-hard users te vinden is. In principe een goed systeem dus. Verder ook de ingeklapte shout; voor niet users zal dit voor weinig afleiding zorgen en de wel-users kunnen met 1 klik de shout toch wel redelijk bedienen.
Verder is het ook goed dat zaken als de quote- of download knop nu een stuk duidelijker zijn, zowel voor users als niet-users.
Wat ik persoonlijk erg praktisch vind is het feit dat je nu in het forum een bericht kan typen, maar ook ondertussen nog even in de shout kunt kijken.

Wel zijn er nog een aantal 'onbekende' zaken, zoals het 'verlopen' van je inlog periode. Wat is hiervan het doel / nut?

Ook vraag ik me af of het zoeksysteem niet verder verbeterd kan worden. Het is erg praktisch dat de zoekwoorden nu gemarkeerd worden, maar nog steeds wordt een set met de zoekterm 'DefQon' gewoon onvindbaar. Wanneer ik 'Titan' en 'Defqon' in een zoekopdracht gebruik, moet ik tot halverwege scrollen voordat ik de set gevonden heb, terwijl dat de enige set is waarin beide zoekwoorden voorkomen. Ik ben zelf niet zo thuis in zoeksystemen, maar misschien kun je hier nog eens overnadenken.

Hoe dan ook, volgens mij zit het design-technisch wel snor.  :thumbsup:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 18-03-2011 10:55:51, Hektor wrote:
Wel zijn er nog een aantal 'onbekende' zaken, zoals het 'verlopen' van je inlog periode. Wat is hiervan het doel / nut?

Dat is de tijd waarna je sessie vervalt. Voor als je bijv. niet op je eigen PC inlogt en vergeet uit te loggen.
Ik merk overigens dat het onthouden niet helemaal werkt, ben nog aan het zoeken waar de fout precies zit. (Als je dat zelf merkt kun je hem overigens zelf ook nog via een andere PC handmatig uitloggen.)

Ook vraag ik me af of het zoeksysteem niet verder verbeterd kan worden. Het is erg praktisch dat de zoekwoorden nu gemarkeerd worden, maar nog steeds wordt een set met de zoekterm 'DefQon' gewoon onvindbaar. Wanneer ik 'Titan' en 'Defqon' in een zoekopdracht gebruik, moet ik tot halverwege scrollen voordat ik de set gevonden heb, terwijl dat de enige set is waarin beide zoekwoorden voorkomen. Ik ben zelf niet zo thuis in zoeksystemen, maar misschien kun je hier nog eens overnadenken.

Daar kun je in principe de geavanceerde search voor gebruiken. De 'simpele' search kijkt of één van de woorden voorkomt.
KBZLL -
Klein detail: de plaatjes van de FAQ kloppen niet meer  :p
Odyssee -
Ik mis:

-Aantal livesets, comments etc onderaan de site
-Het niet kunnen zoeken op livesets op de frontpage op [Ascending/Descending] wanneer ik zoek naar sets hoger dan +5 bijvoorbeeld.
-lsdb/members.html ?
-Het niet kunnen reporten van 'oudere links'
Edited by Odyssee on 18-03-2011 15:48
♪ ♫♫ ♪
On 18-03-2011 07:34:29, mstx wrote:

[...]

Als ik naar mijn laatste 60 uploads kijk, dan had ik alleen XT3 Techno Radio... Rinse FM kwam er na 2x al weer bij.

Maar ik miste bijv. BBC 1Xtra D&B Show, Amnesty, Bassdrive Radio Show, N-Type, Roska, Bailey, DJ Hype, Crazy D & Hatcha, Crissy Criss, Benji B, Greenmoney, Fabriclive Promo Mix, Dimi Angélis en ga zo maar door..
♪ ♫♫ ♪
On 18-03-2011 00:42:58, hardcorerepublic wrote:

[...]

+ ik zag dat wanneer ik naar mijn stemmen kijk niet het 'Nummer/special (optioneel)' onderdeel zie..
Nois3controll3r -
On 18-03-2011 15:47:39, Odyssee wrote:

-lsdb/members.html ?
djblacksun -
Fake Shit
Add on the page down LSDB statistic , like it was on V3 (now many added set's for today e.t.c and generel stat how total livesets is on database)
♪ ♫♫ ♪
On 18-03-2011 07:34:29, mstx wrote:

[...]

De kans dat er nieuwe event(namen) worden aangemaakt terwijl dat niet nodig is neemt ook erg toe.. Dit is jammer.. onnodig en kost veel tijd.. Zo werd er zojuist een Sensation White Belgium setsje submit..
De naam die er al was is Sensation White Belgium 2011.. maar deze komt dus niet tevoorschijn bij het auto-aanvullen. Niet dat dit een garantie geeft dat degene deze event naam zou gebruiken, maar het komt niet ten goede aan de database.

Ik blijf het auto-aanvullen puntje een belangrijke vinden... net zoals het maximaal aantal zoekresultaten wat is ingesteld. Zou het auto-aanvullen terug kunnen naar hoe het bij V3 was, en zou ik een uitzondering kunnen krijgen wat betreft dat maximum zoekresultaten?

mocht dit alles niet kunnen hoor ik dit ook graag, dan weet ik waar ik aan toe ben..

bij voorbaat dank  :beer:
♪ ♫♫ ♪
tijdens aanpassen forumbericht:

> http://lsdb.nl/forum/topic/38/l.html ...actions/comment/edit >

> http://lsdb.nl/set/38/The_Vision_-_Hard.FM__12-03-07.html
HardT3K-Tic [Set Editor] -
als ik bijvoorbeeld naar pagina 5 ga en daar een set aanklink en dan terug ga springt hij terug naar pagina 1  :S