Shoutbox: [26-03] Bedlam: Does anybody think it's worth making this a usable website again with the neverending time outs et.?

Feedback / Time for a change

Hektor -
Zuigen, kreng!
Change, YES WE CAN!
Basscontrollerz -
Nuracore
dennisz -
Goed bezig. De 'kern' van mensen die de comments en het forum hardnekkig blijven verzieken gewoon bannen.
Edited by Vogelhuisje on 18-08-2010 21:05
dennisz -
Alleen het gedeelte over DJs niet mogen bashen snap ik niet.

Je mag niet al te direct meer zijn bij het beoordelen van een set of een DJ in het algemeen?

'Brennan Heart is kut' (is een feit overigens, geen mening) mag niet meer?
Basscontrollerz -
Nuracore
On 18-08-2010 21:09:16, dennisz wrote:

Alleen het gedeelte over DJs niet mogen bashen snap ik niet.

Je mag niet al te direct meer zijn bij het beoordelen van een set of een DJ in het algemeen?

'Brennan Heart is kut' (is een feit overigens, geen mening) mag niet meer?


blijft een mening  :thumbsup:

Edit: citeer het dan gewoon even anders ook met users
Edited by Basscontrollerz on 18-08-2010 21:24
Hektor -
Zuigen, kreng!
Waarom zou je een DJ wel mogen bashen, maar een user niet?
Pithune -
Shadow Interaction
On 18-08-2010 21:19:19, Hektor wrote:

Waarom zou je een DJ wel mogen bashen, maar een user niet?

x2, dj's zouden meer respect mogen krijgen voor wat ze doen (ja, en zelfs brennan en showtek), zeker als ze contact hebben met de users hier
Edited by Pithune on 18-08-2010 22:02
Jor-D -
On 18-08-2010 22:01:44, Pithune wrote:

[...]
x2, dj's zouden meer respect mogen krijgen voor wat ze doen (ja, en zelfs brennan en showtek), zeker als ze contact hebben met de users hier


Respect krijg je vanzelf, moet je niet afdwingen. En DJ's zijn niet minder of meer dan normale bezoekers. Naar beiden toe hoor je je gewoon te gedragen in mijn ogen.  :thumbsup:

On 18-08-2010 21:09:16, dennisz wrote:
'Brennan Heart is kut' (is een feit overigens, geen mening) mag niet meer?


JIJ vindt Brennan Heart kut. Als je gewoon deze mening onderbouwd waarom je Brennan Heart kut vindt dan is er niets mis mee natuurlijk.
"Brennan Heart is kut" komt gelijk heel anders over.


 :bye:
Edited by Jor-D on 18-08-2010 22:28
m4a1 -
blablablabla
Brennan Heart zal dan toch echt een uitzondering op de regel moeten worden, want die kerel is echt kut.
Theekop -
Woef woef Pluto
True
Pithune -
Shadow Interaction
On 18-08-2010 22:27:41, m4a1 wrote:

Brennan Heart zal dan toch echt een uitzondering op de regel moeten worden, want die kerel is echt kut.

het ligt eraan hoe je het bekijkt.... van die blademasterz liveact eerst stond ik ook niet echt om te springen
maar wat hij releast klinkt allemaal erg nice, maar dan is t weer de vraag of hij het zelf produceerd...
Edited by Pithune on 18-08-2010 22:38
helleye -
∞ infinity of possibilit
with the smile in the corner of the mouth, with an ironic aer !!! he is sayn*!!!!!  _O-
i propose myself in za crew  _O-  _O- like he has a quality, no need to invoke no mf name 4 that (they hide behind their "statute" )or an older user that earned to be known cuz of his (mixes ) ,,., is not a administrative or organizing issue,..and is no need 4 a musical knowledge practical or theoretical some cliches is enough to be in za crew  :yawn:
Jipdenk -
Fristi
wat de fock heeft Brennan Heart hiermee te maken?
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 18-08-2010 23:04:26, Jipdenk wrote:

wat de fock heeft Brennan Heart hiermee te maken?


Of er verschil moet zijn in regels tussen het gedrag richting DJ's en gewone Users.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 18-08-2010 22:20:37, Jor-D wrote:

[...]

Respect krijg je vanzelf, moet je niet afdwingen. En DJ's zijn niet minder of meer dan normale bezoekers. Naar beiden toe hoor je je gewoon te gedragen in mijn ogen.  :thumbsup:

 :yes:

On 18-08-2010 22:57:48, helleye wrote:
with the smile in the corner of the mouth, with an ironic aer !!! he is sayn*!!!!!  _O-
i propose myself in za crew  _O-  _O- like he has a quality, no need to invoke no mf name 4 that (they hide behind their "statute" )or an older user that earned to be known cuz of his (mixes ) ,,., is not a administrative or organizing issue,..and is no need 4 a musical knowledge practical or theoretical some cliches is enough to be in za crew  :yawn:

I can't read this wall of text and have no idea what you're saying here. Use some grammar please.  :spank:

On 18-08-2010 22:27:41, m4a1 wrote:

Brennan Heart zal dan toch echt een uitzondering op de regel moeten worden, want die kerel is echt kut.

Officieel kan ik dat natuurlijk niet toestaan.  :W

On 18-08-2010 21:09:16, dennisz wrote:
'Brennan Heart is kut' (is een feit overigens, geen mening) mag niet meer?

Mag wel hoor, mits je het onderbouwt.  :)
Pithune -
Shadow Interaction
On 18-08-2010 20:51:33, Basscontrollerz wrote:



 :worship: sterk plaatje.... vooral deze in gedachten nemen mensen, niet blijve doorhameren op dat getrol
Edited by Pithune on 19-08-2010 00:51
lawless29 -
Riding along, singin a song.....
so was brennan heart here or summats
CartIemann81 -
Edited by CartIemann81 on 19-08-2010 04:56
helleye -
∞ infinity of possibilit
On 18-08-2010 23:18:01, mstx wrote:

[...]
Mag wel hoor, mits je het onderbouwt.  :)


 :^)
Nitrogen -
It's no problem for me
On 19-08-2010 06:14:54, helleye wrote:

[...]

 :^)


He did not understand what you wrote  :)
This topic is locked.