Feedback / Time for a change

Nitrogen -
It's no problem for me
But if you want to make LSDB better mstx, you have to delete some Smileys too.

 :aww:  :rtfm:  :')  :clown:  :doh:
Hektor -
Zuigen, kreng!
Waarom mocht die laatste post niet? Hij geeft alleen aan dat HIJ vindt dat censuur niet van deze tijd is, hij zegt niets over de situatie hier of wat hij daar van vindt.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 25-08-2010 15:28:12, Hektor wrote:

Waarom mocht die laatste post niet? Hij geeft alleen aan dat HIJ vindt dat censuur niet van deze tijd is, hij zegt niets over de situatie hier of wat hij daar van vindt.

Ik vind spaghetti lekker.
Toegevoegde waarde? Geen.

Onzinposts worden dus verwijderd. Als je toch de behoefte hebt om je digitale braaksel uit te kotsen kan dat onder andere op 4chan.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 25-08-2010 15:41:19, mstx wrote:

[...]
Ik vind spaghetti lekker.
Toegevoegde waarde? Geen.

Onzinposts worden dus verwijderd. Als je toch de behoefte hebt om je digitale braaksel uit te kotsen kan dat onder andere op 4chan.


 _O-  :worship:
Hektor -
Zuigen, kreng!
To hap, or not to hap, that's the question.
Pithune -
Shadow Interaction
On 25-08-2010 15:41:19, mstx wrote:

[...]
Ik vind spaghetti lekker.
Toegevoegde waarde? Geen.

Onzinposts worden dus verwijderd. Als je toch de behoefte hebt om je digitale braaksel uit te kotsen kan dat onder andere op 4chan.


WHAHAHA
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
On 25-08-2010 15:41:19, mstx wrote:

[...]
Ik vind spaghetti lekker.
Toegevoegde waarde? Geen.

Onzinposts worden dus verwijderd. Als je toch de behoefte hebt om je digitale braaksel uit te kotsen kan dat onder andere op 4chan.


En op zo'n comment ga je wel in? Reageer even of maak gewoon gebruik van de wel nuttige comments. Voor de administrator ben je in zo'n situatie veels te weinig aanwezig.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 25-08-2010 21:54:01, E-Stylezz wrote:

[...]

En op zo'n comment ga je wel in? Reageer even of maak gewoon gebruik van de wel nuttige comments. Voor de administrator ben je in zo'n situatie veels te weinig aanwezig.

Ik neem aan dat je het dan over je eigen comments hebt, dus bij deze dan:

On 19-08-2010 23:09:52, E-Stylezz wrote:
Het is toch wel duidelijk dat als je iets tegen een Nederlands persoon zegt, je het gewoon in Nederlands doet. En tegen een buitenlander in Engels. En als die buitenlander het dan niet snapt, hoeft ook niet, het is ook niet voor hem bedoeld.

Ja

En wanneer gaan we iets merken van de grote veranderingen hier?

Welke grote veranderingen?  :?

Enige verandering tot nu is dat een aantal mensen geband zijn en er een aantal vlaggen zijn toegevoegd die totaal geen nut hebben.
Het is wel duidelijk dat een bepaald soort gedrag minder tot niet getolereerd wordt hier,

Hier beantwoord je zelf je vraag. Overigens zie ik het verband niet met de extra vlaggen.

maar hoe wil je dit verder in de toekomst aan gaan pakken of nog beter voorkomen.

Antwoord:
Het is wel duidelijk dat een bepaald soort gedrag minder tot niet getolereerd wordt hier,



Wees een duidelijk Bert, want het lijkt dat je vrij weinig hier aanwezig bent (voornamelijk in de discussie hoe sommige punten verbeterd kunnen worden) en dit is juist wel een situatie om aanwezig in te zijn om het hier te verbeteren.

De enige 'discussie' die hier gevoerd wordt gaat er over of er wel of niet engels moet worden gesproken.  :yawn: Overigens heb jij het juist verwoord in de 1e 3 zinnen van jouw bericht.


On 20-08-2010 17:07:14, ThaMaster wrote:

[...]

Dat kwam er later bij. wat wil je nou dat we constant engels moeten praten  :X

De Nederlandstalige site kwam er later pas bij.
Nitrogen -
It's no problem for me
 :worship:
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
On 26-08-2010 12:45:07, mstx wrote:

Ik neem aan dat je het dan over je eigen comments hebt, dus bij deze dan:


Nee, maar mijn comment valt wel onder de 265andere comments die toen gemaakt waren. Daar zat vast ook wel iets tussen.
Verder toch bedankt dat je er op in gegaan bent.

Maar verder gezien de punten die ik zelf bevestigde, er is helemaal geen groot probleem. Er komt helemaal geen verandering. Het enige nut hier van dit topic is een statement maken waardoor wij ons netter gaan gedragen op een internetsite, net zolang tot de controle hierop weer een nulpunt bereikt.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 26-08-2010 13:16:23, E-Stylezz wrote:

[...]

Maar verder gezien de punten die ik zelf bevestigde, er is helemaal geen groot probleem.

Nu niet meer. Dat wás er naar mijn mening dus wel.  :)

Er komt helemaal geen verandering.

Dat jij vindt dat er niks is veranderd is jouw mening. Die deel ik niet.

Het enige nut hier van dit topic is een statement maken waardoor wij ons netter gaan gedragen op een internetsite,

Daar komt het ongeveer op neer. En het is een aankondiging c.q. waarschuwing dat er sneller gebanned wordt.  :)

net zolang tot de controle hierop weer een nulpunt bereikt.

Dat klopt. Hopelijk wordt dat nulpunt niet bereikt.
E-Stylezz -
vet cool gave koffiepads !
On 26-08-2010 14:44:44, mstx wrote:

[...]


Bedankt voor de duidelijkheid.  :thumbsup:
Opperhoofd -
On 25-08-2010 18:08:38, Hektor wrote:

To hap, or not to hap, that's the question.


Ik dacht altijd dat jij het meest intelligente lid van lsdb was, maar wanneer ik zo jouw laatste reacties de afgelopen weken/maanden lees ben je hard achteruit gegaan.

Ik dacht zelfs ergens te lezen, bij de statistics bijv., dat je zou gaan minderen; ook niet echt van de grond gekomen he?

mstx heeft groot gelijk dat er nodig eens iets zou moeten veranderen op lsdb; het gedrag van de leden.

Hopelijk zal dat ook gebeuren, en niet alleen nu er enkele leden zijn geblokkeerd.

Er zijn leden die denken grappig te zijn door het constant te herhalen, maar addict heeft gelijk; laten we het even gezellig houden.

Wil je wel kankeren, doe dat lekker tegen je vrienden, hou lsdb erbuiten.
Edited by Opperhoofd on 29-08-2010 19:57
m4a1 -
blablablabla
Hey Bert ik zag je nog op Decibel
Setenza -
Hoi
On 29-08-2010 19:56:53, Opperhoofd wrote:

[...]

Ik dacht altijd dat jij het meest intelligente lid van lsdb was, maar wanneer ik zo jouw laatste reacties de afgelopen weken/maanden lees ben je hard achteruit gegaan.



Denk dat hij daar echt veel om gaat geven en waarom lees jij reacties van iemand van paar weken geleden toen jij hier niet was, dat is best zielig  :p
Opperhoofd -
On 29-08-2010 21:00:52, Setenza wrote:

Denk dat hij daar echt veel om gaat geven en waarom lees jij reacties van iemand van paar weken geleden toen jij hier niet was, dat is best zielig  :p


Het gaat helemaal niet om het wel of niet geven om andermans reactie...

Sinds wanneer is het zielig om reacties van leden te lezen? Dat mag/kan niet?  :?

Zielig is wanneer je op je twintigste nog steeds met mammie en pappie op vakantie gaat, dat is zielig...
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 29-08-2010 21:36:27, Opperhoofd wrote:

[...]

Het gaat helemaal niet om het wel of niet geven om andermans reactie...

Sinds wanneer is het zielig om reacties van leden te lezen? Dat mag/kan niet?  :?

Zielig is wanneer je op je twintigste nog steeds met mammie en pappie op vakantie gaat, dat is zielig...


Zielig is zeggen dat je nooit meer op lsdb wil komen en alleen komt om livesetjes te downloaden. Je hebt gevraagd aan bert om je acount te blokeren. Wat is jou reden om hier even op jou manier alles recht te zetten. Of in iedergeval mensen verbeteren etc etc. Ohja en wel grappig wat je tegen addict zei  =D
Metonae -
On 25-08-2010 15:41:19, mstx wrote:

[...]
Ik vind spaghetti lekker.
Toegevoegde waarde? Geen.

Onzinposts worden dus verwijderd. Als je toch de behoefte hebt om je digitale braaksel uit te kotsen kan dat onder andere op 4chan.


-> KLB
This topic is locked.