Shoutbox: [04-01] hardcorerepublic: the forecast looks promising indeed  ^.^

General discussion / Showtek interview met Partyflock

Dakpan -
No Hostages
On 28-10-2009 20:35:36, Phenomenon wrote:

showtek bashen is stoer joh  :')
kun je beter banken gaan bashen  :') of de directeurtjes van q-dance en b2s  :showtek:

dom volk, altijd blindelinks over nemen wat de pubers hier zeggen  :')

kan me er niet aan storen hoor, dat showtek arrogant is of een beetje geld verdient met hun producties.

Ow daar hebben we Opperhoofd de tweede weer.  :')
Ff ter informatie, het lukt je niet.
Phenomenon -
wat lukt me niet?
tis gewoon zo doelloos om artiesten te bashen, kijk dat jullie dat niet begrijpen zou mij een worst wezen  :')
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
ik doe het als hobby, hoef er niks voor terug te zien
Dakpan -
No Hostages
On 28-10-2009 21:09:03, Phenomenon wrote:

wat lukt me niet?
tis gewoon zo doelloos om artiesten te bashen, kijk dat jullie dat niet begrijpen zou mij een worst wezen  :')

Jij kickt erop om niet de mening van de menigte te hebben ofwat (Geenstijl/Dumpert volk)  :yes: Je moet wel heel scheef zijn om niet in te zien dat Showtek de hardstyle weinig goeds doet.
ExF -
Shortly, what they are talking about there?  :)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 29-10-2009 10:34:38, ExF wrote:

Shortly, what they are talking about there?  :)

About how great they are and how tough it is to survive in the ghetto called 'dance scene'.  :clown:
Spikey -
pwwt!
 :X
Duruz -
On 28-10-2009 19:47:53, Dakpan wrote:

Wouter: "Wij vinden 'm zelf stoer en daar staan we achter. Een clip opnemen met professionele mensen en een K1 bokser waar we enorm tegenop kijken en die fan van ons is, dat is toch supervet?"

Supervet man.

:p
Duruz -
On 28-10-2009 20:01:19, Jipdenk wrote:

:doh:  :doh:  :doh:  :doh:  :doh:

Ik dacht toen ik het begin las, nu komt het, ze vinden zichzelf niet echt zo geweldig. Wel dus.

haha.
Titatovenaar -
Boeien hoe ze zijn, hun muziek is gewoon ruk. En als ze deken dat maar een half % van de hs scene hun muziek ruk vind dan moeten ze maar fftjes een polletje bekijken hier op lsdb.
Zeer goed
4

Goed
7

Voldoende
6

Matig
4

Slecht
5

Zeeer slecht
9

iets meer dan de helft vind het album onvoldoende. En de meeste mensen vinden het totale ruk. Van de mensen die het album wel voldoende vinden zitten er maar weinig tegen zeer goed aan  =]
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Die halve % hebben ze natuurlijk opgemeten in het buitenland waar ze als goden worden aangezien  ;)
m4a1 -
blablablabla
Je hebt smaak of je hebt het niet  :worship:

Weet je wat pas een ruk album is, fokking Brennan Heart album, jezes wat een troep, alleen Face The Enemy was nog wel redelijk.
Jipdenk -
Fristi
On 29-10-2009 15:21:20, m4a1 wrote:

alleen Face The Enemy was nog wel redelijk.

en

02. Feel You Here (Ft. Shanokee)
06. Musical Impressions
15. One Blade (Noisecontrollers Remix)
16. Feel You Here (The Viper & G-Town Madness Remix)
m4a1 -
blablablabla
On 29-10-2009 15:26:21, Jipdenk wrote:

[...]

en

02. Feel You Here (Ft. Shanokee)
06. Musical Impressions
15. One Blade (Noisecontrollers Remix)
16. Feel You Here (The Viper & G-Town Madness Remix)

Dat ben ik niet met je eens, maar goed, zelfs dan, noem je dus maar 3 nrs van BH zelf.
Duruz -
On 29-10-2009 15:21:20, m4a1 wrote:

Je hebt smaak of je hebt het niet  :worship:

Weet je wat pas een ruk album is, fokking Brennan Heart album, jezes wat een troep, alleen Face The Enemy was nog wel redelijk.

whaha. welke nummers van dat showtek album zijn dan wel dik?  :')
m4a1 -
blablablabla
On 29-10-2009 15:34:56, Duruz wrote:

[...]

whaha. welke nummers van dat showtek album zijn dan wel dik?  :')

My 303, Freak, Electronic Stereophonic, Dutch, Generation Kick Bass, Own The Night, Analogue Players In A Digital World, We Speak Music, Rockchild, The F-Track,
Duruz -
On 29-10-2009 15:40:40, m4a1 wrote:

[...]

My 303, Freak, Electronic Stereophonic, Dutch, Generation Kick Bass, Own The Night, Analogue Players In A Digital World, We Speak Music, Rockchild, The F-Track,

:doh:
Abrikozenjam -
Iedereen is gek (behalve ik)!
goed interview, ik geloof ze wel. Maar hoe dan ook, ze zijn wat veranderd in hun producties, dit spreekt het grote publiek aan. Das leuk voor hun toch? Ik heb dr verder niet zo veel mee, laat andere mensen er maar heen gaan want daar heb ik toch geen last van?

Het enige wat ik jammer zou vinden is dat Hardstyle te populair wordt met een jumpstyle uitwerking. Maar om die schuld bij showtek te leggen, in NEDERLAND werkt showtek daar echt niet zo aan mee, eerder de producties van HHZ, Prophet, Wildstylez. Want de laatste tijd zijn die ook gewoon soft, dan klaag ik daar wel over maar veel mensen vinden die stijl wel leuk. Fijn dan ga ik toch gewoon voor andere artiesten naar een feest en als ze er een keer tussen zitten (zoals hhz op qlimax), dan is dat zo en dan is het miss minder. Schijt ik overleef het wel, ik luister wat ik leuk vind en wat ik niet leuk vind laat ik liggen.
Theekop -
Woef woef Pluto
ik dacht eerst dat showtek dingen vroeg aan pf toen ik de titel zag  ^.^
m4a1 -
blablablabla
On 29-10-2009 17:13:13, Abrikozenjam wrote:
Maar hoe dan ook, ze zijn wat veranderd in hun producties, dit spreekt het grote publiek aan.

Waarom blijft iedereen dat toch zeggen, ik heb nog van niemand gehoord buiten HS dat showtek top is, en binnen zeikt iedereen showtek maar af. Waarom spreekt het dan in godsnaam het grote publiek aan.