Feedback / LSDB V3 suggestions

Odyssee -
On 20-09-2009 17:16:44, Pithune wrote:

[...]

* working .gifs, most images that are gif don't really work for some reason

.gifs werken alleen bij 60x60
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 18-09-2009 16:32:03, ernestoow wrote:

[...]

ik had het wellicht iets anders moeten uitleggen. ik heb nu standaard ingesteld dat er alleen hardtrance setjes moeten worden getoond. soms heb ik ook zin om een house setje te downloaden. als ik op de homepage ben, dan moet ik dus rechts van de "Nieuwste sets" kolom op 'Opties' klikken om hier House te selecteren zodat alleen de house sets geladen worden. hierna open ik een house-set.

na het eventueel downloaden ervan wil ik terugkeren naar het overzicht, maar krijg dan (uiteraard) alleen weer hardtrance sets te zien terwijl ik op dat moment geïnteresseerd ben in house sets. ik had dus liever gezien dat deze keuze tijdens mijn bezoek aan de website onthouden wordt...snapt u?

Ik kan wel doen dat als je een ander genre (of "alle genres" ) selecteert bij een set lijst dat hij dan de optie "alleen favoriete sets" voor deze sessie uitschakelt, maar hoe laat je dat zien? Anders gaan mensen weer klagen dat ze alle sets zien terwijl ze de optie hebben aangevinkt.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Oja, ik heb trouwens wat bij de opties van het set lijstje toegevoegd.  :)
m4a1 -
blablablabla
Wanneer je op een artiest klikt dat de setjes dan gesorteerd worden op datum van spelen, en niet op datum van toevoegen.

En misschien, dat bijvoorbeeld 2 artiesten samen worden opgedeeld in 2 links, elk voor 1 artiest.
Fetch -
Ik ben beter als jou
Just posted it in the shoutbox, dunno if people would like it yes or no, but i certainly do. Would save people lots of time with downloading from those stupid free uploading sites. "Rapidshare" ballbalalballbala.

Image a world without downloadqueues. No download limitations. No stupid authentication codes. Crappy download speeds.  :yes:

For now i know Odyssee also uses it and we're probably not the only ones. So my suggestion is: What about (and maybe for now only an "option" when adding a liveset) also add a link to a .nzb file when you post a liveset? (Either when u spot a post or just want to add one by yourself)

I think LSDB would be the first site who would use it. Only problem would be that some posts are not supported/downloadable for longer than a x-amount of time. But maybe we can sort that out, like reposting high rated sets?

But still,... when you use a payserver you could just download files that are posted for longer than a year ago anyway.

Would save a lot of time, and maybe people will LISTEN and then vote instead of READING the tracklist and vote.

:$ LAIK ? Or noT!?
Pithune -
Shadow Interaction
On 20-09-2009 17:17:29, Odyssee wrote:

[...]

.gifs werken alleen bij 60x60

en hoe resize je dat dan?
Jatoch -
On 15-09-2009 23:22:31, Jatoch wrote:

Als je een artiest aanklikt via set, dat alle sets dan op volgorde van datum staan en niet wanneer ze toegevoegd zijn.

Verder is ´t wel goed zo.  :thumbsup:

On 24-09-2009 20:22:41, m4a1 wrote:

Wanneer je op een artiest klikt dat de setjes dan gesorteerd worden op datum van spelen, en niet op datum van toevoegen.

En misschien, dat bijvoorbeeld 2 artiesten samen worden opgedeeld in 2 links, elk voor 1 artiest.
Fetch -
Ik ben beter als jou
On 25-09-2009 19:16:25, Pithune wrote:

[...]

en hoe resize je dat dan?

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGLE.

Je kan iig in VLC player geloof ik alle frames van het gifje achter elkaar verkleinen, maar dan moet je ze daarna weer in een gif animator appje er weer een animatie van maken. Zo heb ik het gedaan geloof ik.
Star -
Queen of LSDB
On 25-09-2009 19:13:40, Fetch wrote:

Blaat (verhaal korter gemaakt)

Of je haalt 3 euro per maand uit je broekzak en koopt een premium en dan kan je net zo snel downloaden  :info:  (L)Jdownloader
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
Bij mobiel ook een functie om naar topics te gaan want nu kan dat nog niet  :thumbsup:
Fetch -
Ik ben beter als jou
On 25-09-2009 19:24:02, Star wrote:

[...]

Of je haalt 3 euro per maand uit je broekzak en koopt een premium en dan kan je net zo snel downloaden  :info:  (L)Jdownloader

Ben je nou echt zo incapabel? Dat is toch niet wat ik zeg. Lees het dan ook goed voordat je er een blaat van maakt. Als je er al gebruikt van maakt, het staat al gehost, wat heb ik dan aan een opmerking zoals de jouwe?, er is niets te verliezen? Je kan gewoon een link toevoegen. En dat sommige mensen niet verder komen dan 3 euro idealen naar rapidafzetters prima, ik leef niet met je mee. Totdat je downloadje ineens op megaupload staat o.i.d. Nog eens 3 euro? Gaat niet om het geld maar de makkelijkheid. Bovendien, nogmaals, voor de wat minder ontwikkelde "premium users", het is een OPTIE! Het kan dus, maar hoeft niet.

Conclusie: Comment alleen als ik er wat aan heb, niet deze onzin.
ernestoow -
On 26-09-2009 13:32:12, Fetch wrote:

[...]

Ben je nou echt zo incapabel? Dat is toch niet wat ik zeg. Lees het dan ook goed voordat je er een blaat van maakt. Als je er al gebruikt van maakt, het staat al gehost, wat heb ik dan aan een opmerking zoals de jouwe?, er is niets te verliezen? Je kan gewoon een link toevoegen. En dat sommige mensen niet verder komen dan 3 euro idealen naar rapidafzetters prima, ik leef niet met je mee. Totdat je downloadje ineens op megaupload staat o.i.d. Nog eens 3 euro? Gaat niet om het geld maar de makkelijkheid. Bovendien, nogmaals, voor de wat minder ontwikkelde "premium users", het is een OPTIE! Het kan dus, maar hoeft niet.

Conclusie: Comment alleen als ik er wat aan heb, niet deze onzin.

op zich een goed idee maar uiteindelijk zijn er maar HEEL weinig sets waarop dit van toepassing is. d'r worden amper livesets gepost op usenet...
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 25-09-2009 20:06:28, ThaMaster wrote:

Bij mobiel ook een functie om naar topics te gaan want nu kan dat nog niet  :thumbsup:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.

ThaMaster -
Baas in alle opzichten.

b14ckpr0j3ct -
Nomnomnom
Een deftige track zoeker ... of een optie om die op precies of algemeen te zetten ...
Bijvoorbeeld : als ik Josh & Wesz - Like Thiz of Zany - Widowmake (precies)r zoek dat ik dan alleen setjes krijg die dat liedje hebben , niet alle z
setjes die een track van Zany of Josh & Wesz hebben (algemeen)
Nitrogen -
It's no problem for me
maybe something @ the events the radio station where it will be broadcasted if it will be broadcasted  :$
Pithune -
Shadow Interaction
On 03-10-2009 17:40:04, b14ckpr0j3ct wrote:

Een deftige track zoeker ... of een optie om die op precies of algemeen te zetten ...
Bijvoorbeeld : als ik Josh & Wesz - Like Thiz of Zany - Widowmake (precies)r zoek dat ik dan alleen setjes krijg die dat liedje hebben , niet alle z
setjes die een track van Zany of Josh & Wesz hebben (algemeen)

zet eens 'opties' aan  :thumbsup: HOZEEE
b14ckpr0j3ct -
Nomnomnom
On 03-10-2009 20:31:17, Pithune wrote:

[...]

zet eens 'opties' aan  :thumbsup: HOZEEE

Die is niet zo precies in zoeken
Opperhoofd -
'Volgende' en 'Vorige' bij berichten is ook wel handig.  :yes:
This topic is locked.