Feedback / LSDB V3 suggestions

chainsawabortion -
Get High.... Eat Condiments
 :info:  :info:  :info: A Genre For UK Hard House  :thumbsup:  :thumbsup:
A-BASS -
Cosmic-Events™
why is there NO genre for HARDHOUSE??????
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
Misschien is het makkelijk om de genre's waar je niet geïnteresseerd bent eruit te filteren. Zodat je daar niet meer doorheen hoeft te bladeren. En dan niet 1 genre, maar bijvoorbeeld de 5 genre's waar alleen jij behoefte aan hebt. (maar dit gaat misschien zo ver, dat het iets is voor een nog latere versie  ;))

En een mailtje krijgen wanneer iemand heeft gereageerd op jou topic in het forum of op een forum waar je graag bij up-to-date wilt blijven.

-edit-
Bij het uploaden van sommige avatars, krijg ik een php fout? Enig idee hoe dat komt? Of was dit al bekend? Mocht je nieuwsgierig zijn naar de code dan hoor ik het wel.
w1nx -
On 04-11-2008 11:55:33, Flugeltje wrote:

Misschien is het makkelijk om de genre's waar je niet ge�nteresseerd bent eruit te filteren. Zodat je daar niet meer doorheen hoeft te bladeren. En dan niet 1 genre, maar bijvoorbeeld de 5 genre's waar alleen jij behoefte aan hebt. (maar dit gaat misschien zo ver, dat het iets is voor een nog latere versie  ;))

En een mailtje krijgen wanneer iemand heeft gereageerd op jou topic in het forum of op een forum waar je graag bij up-to-date wilt blijven.

Mijn mailbox zit nu al de hele tijd vol met berichten dat ik A new private message!! heb  :p, Dus weet niet of dit zo'n puik plan is..

-edit-
Bij het uploaden van sommige avatars, krijg ik een php fout? Enig idee hoe dat komt? Of was dit al bekend? Mocht je nieuwsgierig zijn naar de code dan hoor ik het wel.

Let wel: de maximale size is 60x60, en de site ondersteund alleen maar de gegeven filetypen. Dus ook niet JPEG, maar JPG. Gewoon even een kwestie van de naam van het bestandje veranderen.. Mocht het iets anders zijn, misschien even een screenshotje maken en opsturen naar "Contact" rechts op de pagina.
Odyssee -
Je kan de pm mail uitzetten he;)
w1nx -
On 04-11-2008 12:39:16, Odyssee wrote:

Je kan de pm mail uitzetten he;)

ohja, done  :$
chainsawabortion -
Get High.... Eat Condiments

Misschien is het makkelijk om de genre's waar je niet ge�nteresseerd bent eruit te filteren. Zodat je daar niet meer doorheen hoeft te bladeren. En dan niet 1 genre, maar bijvoorbeeld de 5 genre's waar alleen jij behoefte aan hebt. (maar dit gaat misschien zo ver, dat het iets is voor een nog latere versie  ;))

-edit-

Sorry I Don't mean to be rude but english please if you had an answer
davidoff -
Technotreinmachinist
Idd, 'n overzicht van nieuwe sets in jouw favoriete genres zou wel fijn zijn. Is 'n kwestie van simpel filterwerk toch?  :) Misschien de mogelijkheid tot 't toevoegen van 'n extra genre per set? Soms lopen sets over in stijlen en dan is het wel makkelijk om dat aan te kunnen geven.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 04-11-2008 13:43:02, davidoff wrote:
Misschien de mogelijkheid tot 't toevoegen van 'n extra genre per set? Soms lopen sets over in stijlen en dan is het wel makkelijk om dat aan te kunnen geven.

Dat staat al heel lang op m'n todo-lijstje.  :p  :W
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 04-11-2008 12:04:27, w1nx wrote:
Let wel: de maximale size is 60x60, en de site ondersteund alleen maar de gegeven filetypen. Dus ook niet JPEG, maar JPG. Gewoon even een kwestie van de naam van het bestandje veranderen.. Mocht het iets anders zijn, misschien even een screenshotje maken en opsturen naar "Contact" rechts op de pagina.

Ahaah, dat wist ik niet. Die 60x60 heb ik niet zien staan. Wel heb ik de goede extensies. Maar ik heb het al voor elkaar, dus ik verander er nu wel niets aan  ;). En als je al genoeg mail krijgt, zal ik je niet gaan spammen op de contact pagina  :p.
Ik ga nog druk verder zoeken naar dingen die verbeterd zouden kunnen worden, ben erg benieuwd naar het uiteindelijke resultaat, omdat mijn opleiding er ook mee te maken heeft.
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
Als je iemand qoute op pagina 1 en daarna nog iemand wil qouten op pagina 2 en vervolgens nog wat wilt lezen op pagina 3, dat alles dan blijft staan. Als er al iets onderin je vak staat en je bladert door naar de volgende pagina, dan is dit ook gelijk weg. Is wel handig als dit blijft staan. Is vooral voor qouten handig.
Luz -
Een Rss feed voor je favorieten artiesten..
w1nx -
On 26-11-2008 12:21:43, OzStyle wrote:

suggestions we need more Aussies on ere !

Well, what are you waiting for  :p
Meistro -
Die download link bij livesets donwloaden vind ik maar niks
Morango -
What is real?
i think download button is to big.

it's more simple and stylish using the a button like "toevoegen", for example.
w1nx -
On 27-11-2008 17:43:11, Morango wrote:

But this is for the noobs who keep asking: How can I download this?
Bierman -
On 27-11-2008 18:42:11, w1nx wrote:

The solution is a forum that stays on top of the list with a little tutorial on the site. Not such a horrible button.  :X
Morango -
What is real?
On 27-11-2008 18:42:11, w1nx wrote:

didn't know that was so dificul to find the links  ^.^ lol. but the font is too big
Morango -
What is real?
posting livesets... having option to put the location of the liveset: city, country  :thumbsup:
Jor-D -

He designed it this way, because much 'LSDB newbies' don't know how/where to download livesets.

I think that big button, is the best solution for that problem  ;)

But maybe he can make it a bit more 'stylish'. I think its to flat right now... :>

On 27-11-2008 19:06:39, Bierman wrote:
The solution is a forum that stays on top of the list with a little tutorial on the site. Not such a horrible button.  :X

Dat is het slechtste wat je kan doen. Een site moet je kunnen gebruiken zonder verdere uitleg. Websites zijn er niet om maar 'mooi' te zijn, ze moeten de gebruiker helpen met het bereiken van hun doel, en in dit geval downloaden van livesets.
This topic is locked.