Shoutbox: [12-10] pointlesspoint: Graag New Beat als genre toegevoegd indien mogelijk.

Toby Duo @ Home Episode 17

Hardstyle

Submitted by: D-Mind @

Filetype: 192 kbit MP3
Length: 00:56:41
Rated by: m4a1 alexog72 Duruz Nevio SuciF3R D-Mind alexvdh Jimbo

Tracklist

01. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
02. A Spencer & DJ Gollum - In The Shadows (Mikesh's Fucking Cocaine Remix)
03. D-Mind vs TD - Some Bootleg To Love
04. Max B. Grant - I Care (Freedom Parade 2008 Anthem)
05. Toby Duo - Kreatyon
06. Divato & Troubleboy ft. MC Da Mouth of Madness - Raw 'n Louder
07. Pradera - 10 Words
08. Neh'Kron - Fearless Heart
09. Wildstylez - Pleasure
10. A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
11. Bruno Power - Mandala (Different Cut Mix)
12. Rephex & ABW - Nuclear (ABW Atomic Mix)



m4a1 -
blablablabla
Don't like the mixing, sorry
alexog72 -
 :bomb:
SuciF3R -
11. Bruno Power - Mandala (Different Cut Mix)
12. Rephex & ABW - Nuclear (ABW Atomic Mix)

:atom:  :bomb:
Legolas -
Minas
03. D-Mind vs TD - Some Bootleg To Love  :thumbsup2: vind ik nu eens zo lekker klinken
Stokbrood -
Authentic DJ
On 14-12-2008 19:53:53, Legolas wrote:

03. D-Mind vs TD - Some Bootleg To Love  :thumbsup2: vind ik nu eens zo lekker klinken


Vind ik nummer verneuken  :-/
Legolas -
Minas
On 14-12-2008 20:08:08, Stokbrood wrote:

On 14-12-2008 19:53:53, Legolas wrote:

03. D-Mind vs TD - Some Bootleg To Love  :thumbsup2: vind ik nu eens zo lekker klinken


Vind ik nummer verneuken  :-/


ieder zijn smaak  :thumbsup:
alexvdh -
PM for old uploads
A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
+=> dat is een goed remix!! <3 the kickbazz met de vocalzz.. Scantraxx is goed voor deze moment  -_-

..*Salute otsam ee nashem dedum,
Zahvietum eekh fsigdah vierney.
Tepierre nichtoh, nee astanoivit,
Pabiedney shark, radnoy straney.
Tiy pliyvee, pliyvee bestrashna,
Gordest say viernykh marieye.
Revoluytziye nadezhdah sgoostk vierif sekh luydeye.*  :yay:  :cry:
Legolas -
Minas
On 14-12-2008 20:21:30, alexvdh wrote:

A-Lusion - Perfect It (Frontliner Remix)
+=> dat is een goed remix!! <3 the kickbazz met de vocalzz.. Scantraxx is goed voor deze moment  -_-

..*Salute otsam ee nashem dedum,
Zahvietum eekh fsigdah vierney.
Tepierre nichtoh, nee astanoivit,
Pabiedney shark, radnoy straney.
Tiy pliyvee, pliyvee bestrashna,
Gordest say viernykh marieye.
Revoluytziye nadezhdah sgoostk vierif sekh luydeye.*  :yay:  :cry:

vind de originele early plaat beter klinken, mrjah net als mijn vorige quote , ieder zijn smaak  :)
Stokbrood -
Authentic DJ
04. Max B. Grant - I Care (Freedom Parade 2008 Anthem)

Die wil ik zo graag hebben  :S vind heb echt goed  :thumbsup2:
D-Mind -
Zoek zijn myspace op, staat ie full op  :)
Nevio -
1
A Spencer & DJ Gollum - In The Shadows (Mikesh's Fucking Cocaine Remix)  :showtek:  :no:
However..
10 words, nuclear, bruno power,  :thumbsup: Good choices
SuciF3R -
On 14-12-2008 19:19:00, m4a1 wrote:

Don't like the mixing, sorry


I agree.
alexvdh -
PM for old uploads
On 14-12-2008 22:54:39, SuciF3R wrote:

On 14-12-2008 19:19:00, m4a1 wrote:

Don't like the mixing, sorry


I agree.


me too.. the track are defused in a bad order...  :( .. why Rephex & ABW - Nuclear (ABW Atomic Mix) for last track? ain't no a good ending..

and :Neh'Kron - Fearless Heart +=>  :^) it's a joke? the track isn't not finish? this is yet a project? a nu-style fit kick and a little lead... but that's too poor! whatzup?!