General discussion / Dance TV gestart bij UPC

Odyssee -
Vanaf 17 augustus is er een nieuw platform voor clubs, party organisatoren, dj's en producers; Dance TV. Deze nieuwe zender zal te ontvangen zijn via digitale televisie van UPC en Ziggo en zal 24 uur per dag, 7 dagen per week programma's brengen over uitgaan. Zo zijn er dagelijks party reports van de meest uiteenlopende feesten, interviews met dj's en producers, live uitzendingen vanuit clubs in binnen- en buitenland en het dagelijks dance journaal. Dance TV werkt samen met o.a. Partyflock die dagelijks de Dance Guide verzorgt, het laatste dance nieuws en de agenda.

Dance TV is een platform waarbij party organisaties hun feesten kunnen promoten en laten filmen. Deze zomer was Dance TV aanwezig bij Loveland, Extrema, A Day At The Park, Dance Valley, Dance Parade en tal van beachparty's. Dance TV besteedt aandacht aan alle muziekstijlen, van Hardcore, Hardstyle, Techno, Trance, Minimal, Progressive, Eclectic, House, Club, Electro tot Italo, Disco en Acid. Voor iedere stroming is er plaats als het maar 'Dance' is. Vanaf september hoef je je favoriete party niet meer te missen, alles is terug te zien op TV. Komende week op Dance TV; Fedde le Grand, Erick E & Roog, Loveland Festival 2009, Nope is Dope, DJ Mason, Paul Elstak, Wannabe A Star, Club Judge TV en Party Reports.

Dance TV is in heel Nederland te ontvangen via UPC kanaal 623 (MusicZone pakket). Kan jij Dance TV nog niet ontvangen neem dan contact op met je kabelexploitant of ga naar www.dancetv.nl.
Odyssee -
 :worship:
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
Kijk, dat is een reden tot aanschaf.
Rum-P -
WTF  :w00t:  :w00t:  :worship:  :worship:  :yay:  :yay:

Zolang het maar niet zo'n flop wordt als "TMF Dance"  :')
Pithune -
Shadow Interaction
goed werk om meer mensen/klanten te verwerven, UPC  ;)
Odyssee -
On 20-08-2009 14:26:44, Rum-P wrote:

WTF  :w00t:  :w00t:  :worship:  :worship:  :yay:  :yay:

Zolang het maar niet zo'n flop wordt als "TMF Dance"  :')

TMF Dance is wel lachen. Alleen veeeeeel herhaling.

Pitbull - I know you want me 10x per uur  :hungry:
Rum-P -
On 20-08-2009 14:50:26, Odyssee wrote:

[...]

TMF Dance is wel lachen. Alleen veeeeeel herhaling.

Pitbull - I know you want me 10x per uur  :hungry:

enige voordeel is niet zo facking veel reclame als bij de gewone TMF
Metonae -
Hmm,, Ik heb Ziggo.. zender staat nog niet in de lijst (?) of.. wat..  :slow:
Discoteka -
Beter dat (tmf dance) tijdens het indrinken dan x-factor ofzo  :D
Odyssee -
On 20-08-2009 14:51:57, Metonae wrote:

Hmm,, Ik heb Ziggo.. zender staat nog niet in de lijst (?) of.. wat..  :slow:

Je moet er voor betalen. Bij upc is het 5 euro per maand voor een Muziekabo met TMF pure, Slam Tv, Karaoke Zender en dus Dance TV
Metonae -
On 20-08-2009 14:53:46, Odyssee wrote:

[...]

Je moet er voor betalen. Bij upc is het 5 euro per maand voor een Muziekabo met TMF pure, Slam Tv, Karaoke Zender en dus Dance TV

Ik heb TMF Pure, Dance, NL en SlamTV meuk :P Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik meer moet gaan dokken voor DanceTV? :P
Dakpan -
No Hostages
On 20-08-2009 14:53:46, Odyssee wrote:

[...]

TMF Pure daar doe je het voor!  :hungry:
Odyssee -
On 20-08-2009 14:54:41, Metonae wrote:

[...]

Ik heb TMF Pure, Dance, NL en SlamTV meuk :P Je gaat me nu toch niet vertellen dat ik meer moet gaan dokken voor DanceTV? :P

Komt mss nog bij Ziggo erbij.

Per 1 september trouwens bij UPC FoxLife. Fox america in HD met alle nieuwe series. 24, Lost, southpark etc.
Metonae -
On 20-08-2009 14:56:55, Odyssee wrote:

[...]

Komt mss nog bij Ziggo erbij.

Per 1 september trouwens bij UPC FoxLife. Fox america in HD met alle nieuwe series. 24, Lost, southpark etc.

Ook bij Ziggo ja!  :cry:
ThaOwner -
.........
Hier zullen me ouders blij mee zijn  :D
Jubka -
eindelijk ook de harder styles op tv