Radio shows / HardShockers.FM meetz. LSDB.NL Line-Up & Time Table

TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 29-08-2009 19:24:37, Pithune wrote:

[...]

puur geval van onprofessionaliteit

Owja jij weet natuurlijk hoe het beter kan  :')
Pithune -
Shadow Interaction
On 29-08-2009 19:28:25, TheXQz wrote:

[...]

Owja jij weet natuurlijk hoe het beter kan  :')

ik heb in m'n eentje een b-day bash geregeld van 14/15 namen, met flyer en stream, binnen enkele weken tijd  :yes:

ik heb alle DJ's ook vooraf gevraagd of ze een set wilden doen, ipv ze er zelf in te smijten en achteraf zeggen "oh ze wisten van nix, sorry"  :thumbsup2:
TheXQz -
On 29-08-2009 19:31:11, Pithune wrote:

[...]
ik heb in m'n eentje een b-day bash geregeld van 14/15 namen, met flyer en stream, binnen enkele weken tijd  :yes:

ik heb alle DJ's ook vooraf gevraagd of ze een set wilden doen, ipv ze er zelf in te smijten en achteraf zeggen "oh ze wisten van nix, sorry"  :thumbsup2:

Dit zijn bijna 2x zoveel artiesten, en er is er 1 "per ongeluk" zoals jij het wil noemen "ingesmeten". Foutje kan gebeuren en het is prima opgelost zo. Bijna proffesioneel opgelost zou ik willen zeggen. OOk deze is binnen enkele weken tijd geregeld. Je moet niet zo kleinerend doen man. A-Bass is bezig met het organiseren van echte feesten in Ierland, dus dan hoef jij echt niet aan te komen met onprofessionaliteit
Pithune -
Shadow Interaction
On 29-08-2009 19:36:03, TheXQz wrote:

[...]

Dit zijn bijna 2x zoveel artiesten, en er is er 1 "per ongeluk" zoals jij het wil noemen "ingesmeten". Foutje kan gebeuren en het is prima opgelost zo. Bijna proffesioneel opgelost zou ik willen zeggen. OOk deze is binnen enkele weken tijd geregeld. Je moet niet zo kleinerend doen man. A-Bass is bezig met het organiseren van echte feesten in Ierland, dus dan hoef jij echt niet aan te komen met onprofessionaliteit

:worship: waar ik dankbaar voor ben, aangezien ik daar mag draaien
TheXQz -
On 29-08-2009 19:36:52, Pithune wrote:

[...]

:worship: waar ik dankbaar voor ben, aangezien ik daar mag draaien

en ook daar weet ik van. Waarom noem je het dan puur geval van onprofessionaliteit?
Pithune -
Shadow Interaction
omdat djs niet vooraf gevraagd werden  :thumbsup:

On 29-08-2009 19:38:41, TheXQz wrote:

[...]

en ook daar weet ik van

staat in m'n msn naam  :thumbsup:
TheXQz -
1 DJ werd niet vooraf gevraagd, en de DJ's moesten zich ook zelf opgeven om mee te doen. Das een ander geval dan met een Bday bash. Daar nodig je mensen uit
sFM_Craziest -
also called: A-RoxX
english pls :P
Pithune -
Shadow Interaction
On 29-08-2009 19:47:11, TheXQz wrote:

1 DJ werd niet vooraf gevraagd, en de DJ's moesten zich ook zelf opgeven om mee te doen. Das een ander geval dan met een Bday bash. Daar nodig je mensen uit

uitnodigen en vragen of ze mee willen doen / komen komt toch op hetzelfde neer  >.<
TheXQz -
On 29-08-2009 19:57:18, Pithune wrote:

[...]

uitnodigen en vragen of ze mee willen doen / komen is toch hetzelfde  >.<

lees mijn quote nog is goed:

de DJ's moesten zich ook zelf opgeven om mee te doen

das wat anders dan uitnodigen>.<
Pithune -
Shadow Interaction
je nodigd (uit) / vraagt niet-vooraf-bekende djs om mee te doen  >.<
TheXQz -
On 29-08-2009 20:01:44, Pithune wrote:

je nodigd (uit) / vraagt niet-vooraf-bekende djs om mee te doen  >.<

ja ze openen een forum waar men zich in moet opgeven. Daar komen sneller fouten in dan wanneer je ieder persoonalijk "uitnodigd"
Pithune -
Shadow Interaction
persoonalijk  >.<

hoezo komen er sneller fouten in, je gaat als organisator toch achter je dj's aan?

geen set, dan vlieg je eruit, geen gekut met "ow andere keer". hoewel dit zo wel acceptabel opgelost is. daar niet van
A-BASS -
Cosmic-Events™
its all gone fucking Dutch  :D change
Nevio -
1
On 29-08-2009 20:12:51, A-BASS wrote:

NEE
K-Cin -
Belgians do it better !
Niet zo zeuren man, 1 set is niet gedraaid wat de rest van de dag niet in de war heeft doen lopen dus waarom zonodig moeilijk doen  :-/
sFM_Craziest -
also called: A-RoxX
On 29-08-2009 20:12:51, A-BASS wrote:

:')
TheXQz -
On 29-08-2009 20:08:23, Pithune wrote:

persoonalijk  >.<

hoezo komen er sneller fouten in, je gaat als organisator toch achter je dj's aan?

geen set, dan vlieg je eruit, geen gekut met "ow andere keer". hoewel dit zo wel acceptabel opgelost is. daar niet van

pithune ga nou niet op mn typfouten reageren want jij maakt spelfouten:

On 29-08-2009 20:01:23, Pithune wrote:

je nodigd

>.<

wie zegt dat ze niet achter hun DJ's staan? dat staan ze nou toch juist..  :-/ ze hebben meteen alles aan gedaan om zippo alsnog erin te krijgen. ze hebben tijd voor hem gemaakt.
Pithune -
Shadow Interaction
On 29-08-2009 20:18:22, TheXQz wrote:

[...]

>.<

wie zegt dat ze niet achter hun DJ's staan? dat staan ze nou toch juist..  :-/ ze hebben meteen alles aan gedaan om zippo alsnog erin te krijgen. ze hebben tijd voor hem gemaakt.

en nog snapt z1ppo er geen reet van  >.<

'meteen', trouwens  :')
K-Cin -
Belgians do it better !
stop met zeuren pleurhond !