General discussion / TOMMOROW LAND TICKETS

ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
thanks to fear fm i won 2 tickets to tommorow land its a combi ticket so 2 days
i cant go
maybe someone else wants to buy it

40 euro for 1 ticket

:kiss:
IDandDimi -
je moet zelf gaan. In eerste geval : je weet niet wat je mist!!!! In het 2e geval: weet je dat voor die wedstrijd nog mensen mededen om daadwerkelijk dat ticket te hebben. En jij maakt er een winst van?

Moby gaat, tatanka, d-block & s-te-fan, dave lambert, david guetta, laidback luke,....
Waarom niet?
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
i go to tomorrowland im gonna buy my tickets soon
Faxie -
inderdaad, als ik jou was zou ik toch gaan  :D je weet echt niet wat je mist  :)
K-Cin -
Belgians do it better !
Als hij niet kan kan ie niet, simpel toch ?
Faxie -
Waarom heeft hij dan in de eerste plaats mee gedaan aan de wedstrijd ?? Dan had hij niet moeten mee doen aan de wedstrijd als hij niet kon... er zijn nog andere mensen die WEL konden en ook zo graag een ticket wouden winnen, en trouwens ik denk ook niet tot je zo een ticket mag doorverkopen wat je gewonnen hebt  ;)
m4a1 -
blablablabla
Je moet gaan  :yes:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
is die te jong voor?

tis bullshit dat je zon kaartje niet mag verkopen dat mag wel

en nu verdiend hij er geld mee aan zon wedstrijd waarom zou die er niet aan mee doen?

iig sorry bart ik hoef niet kut feest  :beer:  :p
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 04-07-2009 11:22:38, TimTim wrote:

is die te jong voor?

Tomorrowland = +16
Faxie -
On 04-07-2009 11:22:38, TimTim wrote:

is die te jong voor?

tis bullshit dat je zon kaartje niet mag verkopen dat mag wel

en nu verdiend hij er geld mee aan zon wedstrijd waarom zou die er niet aan mee doen?

iig sorry bart ik hoef niet kut feest  :beer:  :p

Komop zeg... als je met zo een wedstrijd mee doet, dan heb je de bedoeling om ernaar toe te gaan !  :?
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
goed Xerxes dat wist ik niet:p:$

en waarom niet? tis niet dat als je er niet heen wilt dat je het niet kunt proberen maar hier gaat het helemaal niet om, welke reden hij wel of niet wil gaan.

Die kerel wil graag zen kaartjes verkopen en doet het voor niet zo heel vele weg, wie wil ze kopen wie wil er WEL graag heen
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
oke ik heb meegedaan vooral om fear fm te supporten en waarom niet een keer proberen ik ben nu wel steeds meer aan het nadenken om wel te gaan maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Ik vind dat ik ze wel voor een goedkoop prijsje wegdoe.

Als niemand ze koopt ga ik er als het goed is wel heen.
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 04-07-2009 13:49:22, ThaMaster wrote:

oke ik heb meegedaan vooral om fear fm te supporten en waarom niet een keer proberen ik ben nu wel steeds meer aan het nadenken om wel te gaan maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Ik vind dat ik ze wel voor een goedkoop prijsje wegdoe.

Als niemand ze koopt ga ik er als het goed is wel heen.

kom je mij maar opzoeken  :')