General discussion / DangerFM » LSDB Allstarz Final Topic!

Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 04-07-2009 19:20:16, Jatoch wrote:

Ik hoef niet meer te luisteren, Setenza is net geweest.
Knip en plak. Knip en plak. Knip en plak.
En dan heb je gewoon een liveset geweldig toch

Ik heb ook geknipt en geplakt  :W
A-BASS -
Cosmic-Events™
i think there should be LSDB Radio shows more often!
or a LSDB Radio of it's own!  :')
Pithune -
Shadow Interaction
On 04-07-2009 19:20:16, Jatoch wrote:

Ik hoef niet meer te luisteren, Setenza is net geweest.
Knip en plak. Knip en plak. Knip en plak.
En dan heb je gewoon een liveset geweldig toch

:clown:
Tanic -
where are the setz???DangerfM dont stream it!?
Khadber -
Why arent the sets of today played??
K-Cin -
Belgians do it better !
It got moved cause I didn't got home til now.

2nd set is playing now, entire schedule has just been moved with 2 hour  :)
K-Cin -
Belgians do it better !
De ganse show wordt afgeblazen, ben het gezeik van andere op mij beu ..
Het is niet mijn schuld dat 70% zich niet houdt aan wat gezegd was waardoor ik veel problemen heb gehad met hun sets.

Nu loopt ook alles verkeerd en doe ik er ook geen moeite meer voor..

Je mag zeiken over Danger FM wat je wilt, maar ik geef de schuld aan de mensen die zich niet aan simpele regeltjes konden houden..

Ik zal de sets toevoegen op LSDB.
Odyssee -
We kunnen toch terug kijken op een succesvolle show
Odyssee -
oh verkeerde scherm
K-Cin -
Belgians do it better !
Je zegt maar wat je wilt, het boeit me toch niet, als andere niet kunnen doen wat van hun gevraagd wordt dan ga ik ook niet doen wat van mij gevraagd wordt.
Pithune -
Shadow Interaction
op zich is er nix mis met de show, want anders zou die op RHR ook niet goed zijn verlopen.
t ligt aan de station in dit geval (ff logisch gedacht, geen kritische opmerking dit)

K-Cin als jij je best heb gedaan, ok prima. toch nog bedankt voor de sets die WEL zijn uitgezonden
maar dit laat wel zien dat mensen voor speciale shows niet meer voor Danger FM zullen kiezen. helaas, maar waar.

en voor de event-regelaar zelf;
hopelijk komt er een derde LSDB special

heb er zin in! (we gaan gewoon door met de online radio verovering)
K-Cin -
Belgians do it better !
Ik wil gerust zelf een special organiseren voor op Danger FM om zo aan te tonen dat het wel degelijk lukt.

Ik heb zelf al 4 Specials georganiseerd die allemaal perfect zijn verlopen, ben nu ook weer bezig met een nieuwe special, dus dit toont toch aan dat het wel degelijk lukt.

Als iemand het organiseert die ook alles doet wat er gevraagd wordt dan zijn er geen problemen, zelfde geld voor de DJ's.

Dus als iemand nog is wilt organiseren en een radio nodig heeft, ik wil gerust op Danger FM doen maar dan laat mij de ganse boel mee organiseren.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Iig, ook al is niet alles goed gegaan, wel erg bedankt voor de moeite K-Cin  :D er zijn wat super lekkere setjes uit gekomen  :worship:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 06-07-2009 02:02:00, Pithune wrote:

op zich is er nix mis met de show, want anders zou die op RHR ook niet goed zijn verlopen.
t ligt aan de station in dit geval (ff logisch gedacht, geen kritische opmerking dit)

K-Cin als jij je best heb gedaan, ok prima. toch nog bedankt voor de sets die WEL zijn uitgezonden
maar dit laat wel zien dat mensen voor speciale shows niet meer voor Danger FM zullen kiezen. helaas, maar waar.

en voor de event-regelaar zelf;
hopelijk komt er een derde LSDB special

heb er zin in! (we gaan gewoon door met de online radio verovering)

De event regelaars zijn elk event anders, voor dangerfm had ik mezelf aangeboden samen met setenza (???)  :p
Pithune -
Shadow Interaction
On 06-07-2009 19:39:41, Jro_ wrote:

samen met setenza

ah, vandaar dat het mis ging..