On 18-06-2009 18:55:58, ScorpY wrote:
Ik moet normaal gezien voor mijn zaal in BE 400 euro zonder installatie. Want die ga ik zelf huren & van dj gear heb ik zelf . Lichten heeft mijn vader maar dit is voor mijn verjaardagsfeest weet je. Dat zou ook niets zijn vergeleken de LSDB party .
Als we al onze vrienden uitnodigen kan dit wel iets worden (denk ik).
Bedrag als we bv met ons allen 100 euro inzamelen. Komen we toch aan een zeer mooi bedrag. Ik heb echt geen idee Pim hoeveel time out zou kosten om af te huren echt niet .... Ik wil mijn dj gear wel meebrengen dat je kunt gebruiken maarjah daar is dan maar 1 zaal mee gedaan . Ik zou graag 3 zalen kunnen fixen.
Hardstyle / hardcore / industrial of early
On 18-06-2009 18:54:00, Jro_ wrote:
On 18-06-2009 18:44:18, Odyssee wrote:
On 18-06-2009 18:41:17, ScorpY wrote:
Well the location I had in mind was "Time out"
http://partyflock.nl/location/55:Time_Out.html
HAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH
AAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
AHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH
Toplocatie Scopry
kom je daar normaal ook wel eens?
Ik moet normaal gezien voor mijn zaal in BE 400 euro zonder installatie. Want die ga ik zelf huren & van dj gear heb ik zelf . Lichten heeft mijn vader maar dit is voor mijn verjaardagsfeest weet je. Dat zou ook niets zijn vergeleken de LSDB party .
Bedrag als we bv met ons allen 100 euro inzamelen. Komen we toch aan een zeer mooi bedrag. Ik heb echt geen idee Pim hoeveel time out zou kosten om af te huren echt niet .... Ik wil mijn dj gear wel meebrengen dat je kunt gebruiken maarjah daar is dan maar 1 zaal mee gedaan . Ik zou graag 3 zalen kunnen fixen.
On 18-06-2009 18:56:58, Dakpan wrote:
Echt teveel van het goeie denk ik
On 18-06-2009 20:20:04, djblacksun wrote:
Partyyyyy
On 18-06-2009 18:41:17, ScorpY wrote:
Well the location I had in mind was "Time out"
http://partyflock.nl/location/55:Time_Out.html
If we all give some money. Our party can be a blast. And again I don't want (favo, named dj's). We pay it sow it's our party .
LSDB = free entrance but this also means that you work @ the crew stand + you can give yourself up as DJ or MC.
On 18-06-2009 21:38:36, Abrikozenjam wrote:
te onrealistisch
On 18-06-2009 20:20:04, djblacksun wrote:
Partyyyyy
On 18-06-2009 22:21:52, ScorpY wrote:
Dan niet he jongens wou nu net is feesten .
Dan maar met die Xerxes een setje draaien @ my bday BASH
Bij deze topic closed
On 18-06-2009 23:00:08, DjPacifier-TheKneh wrote:
hehe ik heb wel connecties in buurthuis in alkmaar party kan dan van 21.00 tot 02.00 maar is denk niet wat jullie zoeken.
DJ K-tsjing / DJ cQc