On 17-06-2009 22:36:36, Canyonree wrote:
:worship:
On 17-06-2009 22:38:37, Jro_ wrote:
Goedeavond,
Ik zag je comment op de pagina, dus ik dacht, ik geef even tekst en uitleg waarom ik die video heb laten verwijderen.
Wij willen vanuit Fusion alles in eigen hand houden en daar dan ook de views mee gaan genereren, zodat we een goed beeld krijgen waar de mensen vandaan komen die onze tracks bekijken/beluisteren.
Dit voor markt-onderzoek zodat we ons op bepaalde gebieden in de wereld kunnen gaan concentreren waar de hardstyle groeiende is, zoals bijv. Australie, maar ook de UK bijv.
Youtube kost ons bergen tijd, maar levert niet direct iets op, dus we zijn van mening dat alle tijd die we erin steken, wel op andere vlakken moet gaan opleveren. Dus compilatie-cd's en mp3 downloads.
Als je de video bij je favorieten zet, dan heb ik er meer aan, dan dat jij de sound gaat rippen en er zelf een plaatje op plakt en vervolgens ook views gaat creeeren waarvan ik de statistieken niet kan bijhouden.
Zo krijg ik een vervormd beeld en gaat mijn uiteindelijke doel dus aan mijn neus voorbij.
Maar troost je, het is geen persoonlijke hetze tegen jou, ik heb vandaag al ong. 20 video's laten verwijderen, en dit gaan er in de loop van de komende weken nog wel meer worden.
Mocht je zelf echter een leuk filmpje hebben van een optreden, stuur me dan ff een mailtje, en dan zet ik m in onze favorieten lijst.
Ik hoop dat je de situatie begrijpt.
mvg.
Johan van Korven
Fusion BV Eindhoven
On 17-06-2009 22:46:04, m4a1 wrote:
Jowan is held, dus fok niet met Johan.
On 18-06-2009 00:11:58, Jro_ wrote:
On 17-06-2009 22:46:04, m4a1 wrote:
Jowan is held, dus fok niet met Johan.
On 17-06-2009 19:43:38, Jro_ wrote:
Dear Member:
This is to notify you that we have removed or disabled access to the following material as a result of a third-party notification by Fusion B.V. claiming that this material is infringing:
Noisecontrollers - Samara: http://www.youtube.com/watch?v=L7cKs2X5qY0
Please Note: Repeat incidents of copyright infringement will result in the deletion of your account and all videos uploaded to that account.
Baas in alle opzichten.
reuben talks alot whit one of the noisecontrollers...