Shoutbox: [14-04] pointlesspoint: Seems like a hack. Can't report that user. Changed my account to https://soundcloud.com/pointlesspointlesspoint for now.

General discussion / Beste equalizer bij hardstyle en hardcore

Twilightzone -
Mijn vraag is wat is de beste equalizer bij hardstyle en hardcore.
Bijvoorbeeld in wmp, mp3 spelers.
Khadber -
gewoon niet? Hangt totaal af van wat je wilt en wat voro boxen je hebt.
Pithune -
Shadow Interaction
tenzij t producing betreft: raar topic

kwa producing; Parametric EQ 2 in FL is voldoende.
Twilightzone -
ik bedoel meer voor het luisteren, ik heb de Z4 van logitech
alexvdh -
need for koek : underground
On 13-06-2009 20:12:50, Twilightzone wrote:

Mijn vraag is wat is de beste equalizer bij hardstyle en hardcore.
Bijvoorbeeld in wmp, mp3 spelers.




op de Ipod en mp3 speler ,de best equalizer is jazz  :)
PhresiF -
Ik zit meestal gewoon een beetje te spelen met die schuiven bij wmp of itunes en dan op een gegeven moment klinkt het wel  :p
Corossi -
Hangt af van:
- je mp3 speler/geluidskaart
- je oordoppen/hoofdtelefoon/speakerset
- je persoonlijke voorkeur
- hoe goed je gehoor nog is  :)

Maar over het algemeen heb ik de lage en hoge tonen wat omhoog gekrikt  :) Op de ene combinatie wat anders de ander. Gewoon een beetje de (digitale) schuiven spelen
Khadber -
On 13-06-2009 21:47:01, alexvdh wrote:

On 13-06-2009 20:12:50, Twilightzone wrote:

Mijn vraag is wat is de beste equalizer bij hardstyle en hardcore.
Bijvoorbeeld in wmp, mp3 spelers.




op de Ipod en mp3 speler ,de best equalizer is jazz  :)


Ik hou hem zelf liever op Lounge, iets meer helder geluid.
otis -
I encourage you to watch the video… https://amongus2.io Categories Articles, Equalizer & filter, FL Studio plugins ONLY, Hardcore, Hardstyle, Kick & bass, Lessons
lilycollins -
Compared to other genres, hardstyle is simple to recognize snake io and challenging to be misunderstood. It has a wonderful sounding rapid and forceful drum beat among its qualities. It has a deep, enchanting soundscape that appears to transport the listener to another realm.
sharase -
I need to increase the sound subway surfers more and more because of that reality will sound more comfortable.
lilycollins -
Dat gezegd hebbende, kan ik wel enkele algemene aanbevelingen geven voor het afstemmen van de equalizer voor deze muziekgenres. Hardstyle en hardcore muziek hebben meestal een krachtige en energieke bas, dus het verhogen van 5 letter words de lage frequenties kan helpen om de bas te versterken en de kickdrum te benadrukken. Tegelijkertijd kan het verlagen van de hoge frequenties helpen om de scherpte van de muziek te verminderen en de luisterervaring te verbeteren.
Edited by lilycollins on 02-03-2023 03:43
kennethcrane -
Woodoku is a great alternative for kids who want to play relaxing mini-games or work on their skills.
xeniate -
On 13-06-2009 21:56:18, Corossi wrote:

Hangt af van:
- je mp3 speler/geluidskaart
- je oordoppen/hoofdtelefoon/speakerset
- je persoonlijke voorkeur
- hoe goed je gehoor nog is  :)

Maar over het algemeen heb ik de lage en hoge tonen chat gpt login wat omhoog gekrikt  :) Op de ene combinatie wat anders de ander. Gewoon een beetje de (digitale) schuiven spelen


This article is a great example of why good writing matters. The writer's ability to engage readers and hold their attention is truly remarkable.
andreeoeen -
Hardstyle en hardcore muziek hebben vaak een sterke baslijn en https://fnfgame.io kickdrum, dus het verhogen van de lage frequenties op de equalizer kan helpen om deze elementen te versterken. Probeer de lage frequenties te verhogen tussen 60 Hz en 250 Hz.
zetisonu -
The article's ability to provoke thought has really chess online impressed me. It explores pressing issues that concern humanity and makes persuasive arguments that are backed by solid proof.
victorpatrick -
Er zijn verschillende equalizers beschikbaar die je kunt gebruiken om de geluidsweergave aan te passen en te optimaliseren bij het luisteren naar hardstyle en hardcore muziek op verschillende apparaten, zoals Windows Media Player (WMP) en mp3-spelers. rankdle
spinabove -
This is an amazing and informative article that covers so much ground. x trench run
hiradun -
You've done an exceptional job fnaf security breach of breaking down complex concepts into easily digestible points. It's evident that you've poured your knowledge and passion into this piece. Thank you for sharing such valuable information with us!
emmal -
Use your ears, son. If you want bass, tweak the 125 (hz) and below knobs. If the track feels like its missing just something, try tweaking the 250 knob. If you want the lead and the tone of the kick in your track to be more apparant, tweak 500 trap the cat, 1k and 2k. And, finally, if you want more crispiness tweak 4k, 8k and 16k.