Feedback / LSDB v2 suggestions

Opperhoofd -
On 15-08-2008 22:58:05, mstx wrote:

On 15-08-2008 22:54:14, Odyssee wrote:

d-mind

MastaBlasta, Cana, Tiescarbo, TobyDuo, SchizeQ, Canyonree, C-Mind, C-tec, etc  :D

Dat zijn gebruikers geworden door het plaatsen van hun set.

Odyssee is gaan draaien terwijl hij al actief gebruiker was.
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 15-08-2008 23:02:07, Odyssee wrote:

nou dan  :p

Overigens plaatsen de meesten van de namen die ik opnoemde ook "home mixjes" die niet op een of andere radio worden uitgezonden.
mstx [Admin] -
On 15-08-2008 23:04:46, Opperhoofd wrote:

On 15-08-2008 22:58:05, mstx wrote:

On 15-08-2008 22:54:14, Odyssee wrote:

d-mind

MastaBlasta, Cana, Tiescarbo, TobyDuo, SchizeQ, Canyonree, C-Mind, C-tec, etc  :D

Dat zijn gebruikers geworden door het plaatsen van hun set.

Odyssee is gaan draaien terwijl hij al actief gebruiker was.

Dat is waar, maar lsdb bestaat dan ook pas 1 jaar dus er zullen maar weinig users zijn die pas later zijn gaan draaien.
Odyssee -
Ik kwam deze site met toeval tegen:p.

Iemand gaf mij een link toen ik een set zocht  :worship:
Quito -
Wat je nog zou kunnen toevoegen is dat de datum van de set ook zichtbaar is als je er op hebt geklikt en niet alleen in het overzicht  :thumbsup:
Opperhoofd -
Liveslet Webcams.  :yes:
Odyssee -
Feestverslagen!!!

Bert keert elke maand 5x vrijkaarten uit voor de members.

Zodat zij naar feesten kunnen en dan verslag kunnen geven.  :thumbsup:
mstx [Admin] -
On 16-08-2008 18:39:30, Quito wrote:

Wat je nog zou kunnen toevoegen is dat de datum van de set ook zichtbaar is als je er op hebt geklikt en niet alleen in het overzicht  :thumbsup:

?  :x
Opperhoofd -
On 16-08-2008 22:36:06, Odyssee wrote:

Feestverslagen!!!

Bert keert elke maand 5x vrijkaarten uit voor de members.

Zodat zij naar feesten kunnen en dan verslag kunnen geven.  :thumbsup:

Maar ben je dan ook verplicht met z'n 5-en te gaan?  =]
Odyssee -
Nee 5 verschillende feesten. Tenzij jij een voorkeur hebt voor iemand
mstx [Admin] -
Ok en waar haal ik die vrijkaarten vandaan?  :p
Odyssee -
uhm, ja goeie vraag
Quito -
On 17-08-2008 11:21:02, mstx wrote:

Bij de livesets op bijvoorbeeld de hoofdpagina staat de datum waarop de set is gedraaid er naast. Als je er eenmaal op hebt geklikt is deze datum niet meer te zien.
Odyssee -
On 17-08-2008 13:26:10, Quito wrote:

On 17-08-2008 11:21:02, mstx wrote:

Bij de livesets op bijvoorbeeld de hoofdpagina staat de datum waarop de set is gedraaid er naast. Als je er eenmaal op hebt geklikt is deze datum niet meer te zien.

Die staat gewoon rechts op de pagina  ;)
Quito -
ohwja, verdomd :P haha
dennisz -
Lijkt me een goed idee om set posters geen positieve rating aan de door hun gepostte set te kunnen laten geven.

Zoals bijv. MastaBlasta hier doet
http://www.lsdb.nl/set/4212/Brainkicker_-_Global_Hardstyle_Event__03-05-2008.html
bij een set die overigens al eerder gepost is en toen WEL met tracklist. Ziet er nogal lomp uit als iedereen hem een minnetje geeft en hij zelf wel een plusje.

Zie sowieso erg veel tracks de laatste tijd zonder duidelijke info en tracklists.

Misschien ook handig om bepaalde informatie te verplichten bij het toevoegen van een set. Een tracklist is niet altijd voor handen dus dat gaat lastig, maar de basis is makkelijk.
Odyssee -
On 17-08-2008 19:07:19, dennisz wrote:

Lijkt me een goed idee om set posters geen positieve rating aan de door hun gepostte set te kunnen laten geven.

Zoals bijv. MastaBlasta hier doet
http://www.lsdb.nl/set/4212/Brainkicker_-_Global_Hardstyle_Event__03-05-2008.html
bij een set die overigens al eerder gepost is en toen WEL met tracklist. Ziet er nogal lomp uit als iedereen hem een minnetje geeft en hij zelf wel een plusje.

Zie sowieso erg veel tracks de laatste tijd zonder duidelijke info en tracklists.

Misschien ook handig om bepaalde informatie te verplichten bij het toevoegen van een set. Een tracklist is niet altijd voor handen dus dat gaat lastig, maar de basis is makkelijk.

Dit vind ik juist geen goed idee  ^.^

Als ik een set post van The Prophet wil ik het ook een plusje in minnetje kunnen geven.

Iets anders is het natuurlijk bij het posten van je eigen mix..
dennisz -
Of je het zelf hebt gemaakt is moeilijk om te controleren (behalve achteraf nadat het beluisterd is).

Dat je een set die je zelf post goed vindt lijkt me vrij voor de hand liggend en niet relevant voor andere gebruikers van LSDB. Je mening kun je ook kwijt in de comments of bij opmerkingen.

Maar inderdaad, bij een eigen mix moet het echt niet kunnen.
Odyssee -
On 17-08-2008 19:26:36, dennisz wrote:

Of je het zelf hebt gemaakt is moeilijk om te controleren (behalve achteraf nadat het beluisterd is).

Dat je een set die je zelf post goed vindt lijkt me vrij voor de hand liggend en niet relevant voor andere gebruikers van LSDB. Je mening kun je ook kwijt in de comments of bij opmerkingen.

Maar inderdaad, bij een eigen mix moet het echt niet kunnen.

Ik post ook mixen die mij totaal niet liggen. Dus dat het voor de hand ligt is te snel gezegd
Odyssee -
Wanneer komt V3?  :p