General discussion / Incident @ Queensday 2009 Apeldoorn

Deserteagles -
On 01-05-2009 01:20:30, Jro_ wrote:

On 01-05-2009 01:01:24, TheXQz wrote:

Vind dat wel een kutgrap... heb al 3 smsjes daarvan gekregen.. kan er nie echt om lachen

Hij is anders wel geniaal, net als toen met dat vliegtuig  :')

Dat ik land, hij land, wei land?  :clown:
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 01-05-2009 01:22:13, Deserteagles wrote:

On 01-05-2009 01:20:30, Jro_ wrote:

On 01-05-2009 01:01:24, TheXQz wrote:

Vind dat wel een kutgrap... heb al 3 smsjes daarvan gekregen.. kan er nie echt om lachen

Hij is anders wel geniaal, net als toen met dat vliegtuig  :')

Dat ik land, hij land, wei land?  :clown:

ja die vond ik wel geniaal (na 5x ook wel weer saai) maar da vond ik wel minder ernstig
Deserteagles -
Dat incident of die grap  :')
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
The man died... Now we'll never know why he did it  :(
Dimi -
Ik kwam gisteren net terug van een 4-daagse met school, en het eerste wat ik op tv zag was dit incident. Het was bij het Belgisch Nieuws, en 'k dacht eerst dat het om een grap ging ofzo, of misschien zelfs een reclame spot ofzo, zo leek het wel. Blijkbaar was dit gewoon de harde realiteit. Triestig gewoon dat zoiets is kunnen gebeuren. Ik kreeg weer eens een déja-vu-gevoel. (Vliegtuig bij schiphol)
Subbie -
Are you bikecurious?
Respect voor de politieagent. Reageerden zo snel om de mensen te helpen, terwijl velen gewoon bleven staan...
KBZLL -
On 01-05-2009 10:51:23, Dimi wrote:

Ik kwam gisteren net terug van een 4-daagse met school, en het eerste wat ik op tv zag was dit incident. Het was bij het Belgisch Nieuws, en 'k dacht eerst dat het om een grap ging ofzo, of misschien zelfs een reclame spot ofzo, zo leek het wel. Blijkbaar was dit gewoon de harde realiteit. Triestig gewoon dat zoiets is kunnen gebeuren. Ik kreeg weer eens een déja-vu-gevoel. (Vliegtuig bij schiphol)

ik had gisten juist geen déja-vu-gevoel. klinkt misschien hard maar ik vond/vind dit erger dan dat met dat vliegtuig. een vliegtuig stort wel vaker neer en logisch dat er dan doden zijn (sorry als ik respectloos klink). maar een mislukte 'aanslag' op de koninklijke familie vind ik wel ff wat erger. zo kijk ik er persoonlijk naar. maar het is allebei natuurlijk erg.
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
jammer dat hij niet gewoon tegen de bus van de koninklijke familie op reed wat kan zoon autotje nou maken bij zoon bus...
Bosleeuw -
Johnny Friday
On 01-05-2009 13:47:43, ThaMaster wrote:

jammer dat hij niet gewoon tegen de bus van de koninklijke familie op reed wat kan zoon autotje nou maken bij zoon bus...

wel es een auto een tram in zien rijden? volgens mij kan dat ook nog behoorlijk gevaarlijk zijn, vraag me trouwens ook af hoe die auto daar had kunnen komen, alles zou toch afgesloten moeten zijn?
TomStyle -
Wobble Bass
Waarschijnlijk had hij die actie een dag van te voren bedacht ofzo  :-/
Morango -
What is real?
On 30-04-2009 20:55:22, Dakpan wrote:

:W
On 30-04-2009 19:50:56, Morango wrote:

On 30-04-2009 15:22:11, Dakpan wrote:

On 30-04-2009 15:19:55, Morango wrote:

what was that? no info..  :?

A car crashed in the public during Queensday. The people were spectating the royal family.

oh i see now...

strange a car out of control in a place full of police...  :^) sad stuff...

His intention was to hit the bus with the royal family. But the car got out of control too soon and he crashed into a statue.

i understand now, i thought it was an acident..  :x

sad day, in a important day in NL

http://www.youtube.com/watch?v=I2ccV6eAc08

at least 6 victims  :cry:
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 01-05-2009 14:07:39, Bosleeuw wrote:

wel es een auto een tram in zien rijden? volgens mij kan dat ook nog behoorlijk gevaarlijk zijn, vraag me trouwens ook af hoe die auto daar had kunnen komen, alles zou toch afgesloten moeten zijn?

de auto zag er al lief uit voor hij die naald raakte hoor  :)
Daan -
Giggelo
Jammer dat ie dood is, was beter als ie levenslang cel kreeg ( want dat krijg je, 30 jaar voor aanslag op koningshuis en nog es 4 doden met opzet )
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 01-05-2009 15:33:03, Xerxes wrote:

de auto zag er al lief uit voor hij die naald raakte hoor  :)

jonge als je zoiets doet kaap dan gewoon een bus die komt overal makelijk doorheen:p
HARDSTYLE_BRABANT -
On 01-05-2009 16:17:20, Daan wrote:

Jammer dat ie dood is, was beter als ie levenslang cel kreeg ( want dat krijg je, 30 jaar voor aanslag op koningshuis en nog es 4 doden met opzet )

goh... applausje voor jou  :worship:

vraag me trouwens ook af hoe die auto daar had kunnen komen, alles zou toch afgesloten moeten zijn?

Ja oke maar als hij de hekken kapot rijd  :bye:
K-Cin -
Belgians do it better !
Inderdaad, er is een filmpje waar je echt op hoort dat hij eerst een paar hekken ramt, vandaar dat de auto al zo kapot is, en dan het volk meepakt op zijn tocht ..
Vind het echt erg vr de mensen die een leuke dag wouden hebben die uitgedraaid is in een nachtmerrie ..
Odyssee -
On 02-05-2009 00:00:00, HARDSTYLE_BRABANT wrote:

vraag me trouwens ook af hoe die auto daar had kunnen komen, alles zou toch afgesloten moeten zijn?

en dan moeten wij dat jarenlange proces betalen van belastingsgeld?
TheMingDynasty -
On 02-05-2009 14:44:09, Odyssee wrote:

On 02-05-2009 00:00:00, HARDSTYLE_BRABANT wrote:

en dan moeten wij dat jarenlange proces betalen van belastingsgeld?

als de 'aanslag' wel was gelukt hadden we in ieder geval niet de koninklijke familie meer hoeven betalen; dat zijn pas werkloze mensen die niets toevoegen