Murcrow -
Hallo dames en heren,

Ik ben een student technische informatica en het is weer bijna zomervakantie dus als projectje wil ik een LSDB app ontwikkelen. Hebben jullie voor mij enkele tips en denken jullie dat er (wereldwijd) animo voor zal zijn? Wat zouden jullie wél en wat absoluut niet willen zien?

Vraag voor devs/admins van LSDB:
Hebben jullie een api beschikbaar of zijn jullie evt. in staat om er een te maken? Zoals het er nou uitziet moet ik alle info uit html zien te vissen.

Mvg
Rik  :thumbsup2:
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Is het niet normaal dat je eerst vraagt of je ene app mag maken van de website en of hier behoefte naar is?  ;)
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Zie privébericht  :bday:
Murcrow -
On 02-07-2014 11:02:29, TimTim wrote:

Is het niet normaal dat je eerst vraagt of je ene app mag maken van de website en of hier behoefte naar is?  ;)

Daarom open ik ook deze thread. Als jullie het niet willen zal ik het ook niet doen en alleen voor mezelf gebruiken.

Aan de andere kant, als het lukt, zal dit wel een boost kunnen zijn voor LSDB.
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Alright Alright, maar in je 1e bericht vroeg je er niet om vandaar dat ik het benoemde  ;)

Voor de rest vind ik het een geweldig idee <-- maar heb erniks over te zeggen  :D
Jipdenk -
Fristi
On 02-07-2014 09:47:20, Murcrow wrote:

en denken jullie dat er (wereldwijd) animo voor zal zijn?

Hier twijfel ik over, maar vind het wel een leuk idee.  :)
DJOMGWTF -
VN²D
I think an app is more useful to save accu on a smartphone, either I thinks its far more easy to be up to date and android & apple offers a big platform and therefore its senseful to create an app for this. If I am on the run, I can easily rate and comment on the sets and dont need to open browser, type in, when I'm in a hurry ^^
Pithune -
Shadow Interaction
ik vind het een goed plan, kan ik direct sets knallen op mn telefoon
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Zolang je maar uit m'n browsergeschiedenis blijft.
melvin053 -
ik gebruik op moment een rss reader voor lsdb.
wat ik graag terug zou zien in de app is dat je kunt sorteren op genre en eventueel meerdere genre's kunt aanklikken die je wilt zien en van de rest geen updates krijgt.
nu krijg ik ook alleen hardcore frenchcore en terror binnen.
ik gebruik hiervoor rss demon 2 misschien een idee om daar even naar te kijken?

de vormgeving kun je denk ik het beste zo simpel en overzichtelijk mogelijk houden.
en downloaden zonder door verwijzing zou ook erg makkelijk zijn.

verder zou ik je wel willen mee helpen qua ideeën etc

m.v.g. melvin