Liveset discussion / 60 GB oude setjes

Luuk -
Ik vond op een oude usb-schijf 60 GB aan setjes, vanaf 2000 tot 2010. Ik heb niet bepaald tijd om alle dode downloadlinks van de al in de database bestaande sets 1 voor 1 te gaan updaten, of er nieuwe items voor aan te maken, maar kan ze wel even uploaden.

Iemand een suggestie hoe dit alles weer terug 'in the crowd' te krijgen?
De map zomaar weggooien voelt een beetje als cultuurvernietiging  :D
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
Ik zou zeggen .. elke keer een paar setjes updaten ... en/of vind iemand die zin heeft om je te helpen  ;)
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 21-05-2013 00:04:14, hardcorerepublic wrote:

Ik zou zeggen .. elke keer een paar setjes updaten ... en/of vind iemand die zin heeft om je te helpen  ;)

Ja precies. Heb je toevallig een dropbox account met veel capaciteit of een ander openbaar cloudware programma? Dan zou je je harde schijf kunnen uploaden en wat mensen van hier vragen om te helpen submitten.
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Of maak er een enorme torrent van. Dan kunnen mensen juist zelf kiezen welke setjes ze meepikken  ;)
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 21-05-2013 17:31:48, boerenlater wrote:

Of maak er een enorme torrent van. Dan kunnen mensen juist zelf kiezen welke setjes ze meepikken  ;)

Dit, dan download ik hem wel en maak er evt wel aparte links van enzo, ik heb wel 60 GB vrij  :p
Luuk -
Ik heb wel een enorme Dropbox account, maar de upload van Dropbox heb ik nooit boven de 2 MB/s gezien. Ook geen 60 GB vrij op m'n laptop eigenlijk  :)

Ik zat er zelf aan te denken om de boel natuurlijk ff een beetje te sorteren en hier wat lijstjes te plaatsen (dan weet men in ieder geval waar we t over hebben, wellicht dat veel van de sets nog beschikbaar zijn en t dus helemaal niet nodig is  :p ik heb maar gewoon aangenomen dat veel linkjes ondertussen wel dood zullen zijn).

Zippyshare vind ik wel een fijne uploader, ik kan zo een hele boel bestanden naar de browser slepen en dan vervolgens een overzicht van naam+linkje per bestand kopieren en plakken. Enige nadeel: na 30-dagen wordt t verwijderd.

Er zijn 'multiuploaders' die in 1 keer naar veel filehosters uploaden, maar juist t genereren van een overzicht van naam+linkje zou nodig zijn om t makkelijk te houden.

Ik zal morgenavond eens een update doen  :D
EdwinH4L -
Als je ze ergens neergooit, wil ik wel wat setjes online zetten die ik zelf leuk vind, maak ik gelijk zover mogelijk tracklists erbij.
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
archive.org is een aanrader  :thumbsup:

.. en ga er inderdaad maar vanuit dat de meeste links al dood zijn  :D