Shoutbox: [21:49] steve-k⋆: The Prophet
Vinyl_Vinnie [Set Editor] -
Oldskool Mayhem
Die top 10 is door het mooie verschijnsel vriendjespolitiek voor mij volkomen waardeloos.

Misschien kan ie van de FP gehaald worden en ergens anders worden neergezet/in een andere vorm?

Ik zou het zelf leuk vinden als er iets kwam op basis van het aantal downloads. Zegt mij ietsjes meer.

ideeen? meningen?

Vul ze hieronder in het vakje in, en druk op submit.
Jipdenk -
Fristi
Staat daar prima, lekker laten staan.
Sm0keythebandit -
It's backwards!
Vriendjes en Politiek joh  :p, zo werkt politiek je maakt freunden en die supporten je dan

lama lekker staan working as intended.
DelugeOfSound [Moderator] -
On 09-08-2012 16:16:35, Vinyl_Vinnie wrote:

Die top 10 is door het mooie verschijnsel vriendjespolitiek voor mij volkomen waardeloos.

Misschien kan ie van de FP gehaald worden en ergens anders worden neergezet/in een andere vorm?

Ik zou het zelf leuk vinden als er iets kwam op basis van het aantal downloads. Zegt mij ietsjes meer.

ideeen? meningen?

Vul ze hieronder in het vakje in, en druk op submit.


Je kan hem zelf onderaan zetten in je opties als je het zo'n drama vind.

Aantal downloads laat de top10 verwateren tot een populariteitscontest. Dat korsakoff populair is wil niet zeggen dat haar setjes een goede waardering krijgen.
Vinyl_Vinnie [Set Editor] -
Oldskool Mayhem
On 09-08-2012 17:15:00, DelugeOfSound wrote:

[...]

Je kan hem zelf onderaan zetten in je opties als je het zo'n drama vind.

Aantal downloads laat de top10 verwateren tot een populariteitscontest. Dat korsakoff populair is wil niet zeggen dat haar setjes een goede waardering krijgen.


Thanx, ik wist niet eens dat dit kon. Meteen gedaan  :)
Edited by Vinyl_Vinnie on 09-08-2012 17:19
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
On 09-08-2012 16:37:38, Jipdenk wrote:

Staat daar prima, lekker laten staan.


Dit.

En op aantal downloads is nog erger, krijgen we een top 10 met alleen maar Guetta enzo  :p
Vogelhuisje [Moderator] -
Haat aan vocals
On 09-08-2012 17:49:58, Maximumraver wrote:

[...]

Dit.

En op aantal downloads is nog erger, krijgen we een top 10 met alleen maar Guetta enzo  :p


Gewoon een optie waarmee je kan kiezen tussen dl/votes. Meeste volk komt hier wel voor die Guetta setjes
Maximumraver [Set Editor] -
aka Sloperij Janssen
Optie waarmee je kan kiezen vind ik ook goed  :p zolang de oude lijst maar blijft bestaan, die bevalt me wel  :p