Requests / angerfist @ reverze 31-01--09

keunstig -
heeft iemand de deze was een heftig setje  :w00t:
Canyonree -
[Administrator]
Er zijn nog nooit sets vrijgegeven van Reverze, dus denk dat je deze ook wel kan vergeten.
keunstig -
jammer  :thumbsdown:
donkeyrollers -
On 02-02-2009 10:49:22, Canyonree wrote:

Er zijn nog nooit sets vrijgegeven van Reverze, dus denk dat je deze ook wel kan vergeten.

waarom worden die setjes van reverze nooit vrijgegeven dan?
Jipdenk -
Fristi
On 02-02-2009 13:05:44, donkeyrollers wrote:

On 02-02-2009 10:49:22, Canyonree wrote:

waarom worden die setjes van reverze nooit vrijgegeven dan?

misschien niet opgenomen?
Canyonree -
[Administrator]
Of geen toestemming van de organisatie
donkeyrollers -
vind ik echt wel jammer want op reverze staan echt heel vak wel goeie namen
chicomaster -
None of the reverze's sets were broadcasted ?? Seems it was a nice party, have seen some videos of the night, intros were amazing !! Really curious to hear sthing from this party ?!  :)
Jannuss -
Was goed feestje idd!  :thumbsup2:
al vond ik Angerfist wel tegen vallen! Haha alleen die stage dive van DIe Mc was vet!  :w00t:
daphne2108 -
D
On 02-02-2009 10:40:11, keunstig wrote:

heeft iemand de deze was een heftig setje  :w00t:

als je naar youtube gaat kijken zie je filmpjes er van. mss kun je daar iem vinden die iets weet!
reverze was super goed! Korsakoff was ook top
Dimi -
Reverze is volgens mij idd wel de moeite. Angerfist viel naar het schijnt toch wat tegen die dag. Ik vind Creation of Life anders wel een geweldig nummer!
IDandDimi -
Ja zo kennen we BASS EVENTS e!!!! Niets (of toch bijna niets) uitgeven!!!!
In vergelijking met ID&T en Q-dance. Die doen ni anders via hun radio  :thumbsup2:!!!
Alles live uitzenden!!! Zodat iedereen et kan opnemen!!!!
Zaai -
download gewoon een deftige set vn angerfist (die vn op moh of nightmare fzo)
In België wordt sowieso zwakkere hc gedraait, zeker op een springfeesje.
ScorpY -
DJ K-tsjing / DJ cQc
Lol de set van Angerfist @ Reverze was slecht man ...
Ik heb VIP ticket gekocht om die commerciële shit lekker niet te zien

Viper vs Vince dat was pas een set  :bomb:

Angerfist @ Black 07 that was good  ;).
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
Bassevents is de shitiest organisatie die er is... Massaal veel geld vragen als inkom...geen kwaliteit leveren... Commerciele line-up regelen... en dan geen setjes vrijgeven
 :yawn:  :thumbsdown:
Legolas -
Minas
On 12-06-2009 13:36:46, Xerxes wrote:

Bassevents is de shitiest organisatie die er is... Massaal veel geld vragen als inkom...geen kwaliteit leveren... Commerciele line-up regelen... en dan geen setjes vrijgeven
 :yawn:  :thumbsdown:

inderdaad
Jatoch -
Als setjes vrijgeven al probleem was dan zou q-dance kutorganisatie zijn ivm die setjes van inqontrol en b2s ook kut omdat ze [bijna] geen setjes vrijgeven.

Commerciele line-up heb je vervolgens ook op alle feesten van grote organisaties.
Massaal veel geld vragen valt ook wel mee omdat ze al stukken goedkoper zijn als feestjes in NL.

Kwaliteit kan ik verder niets over zeggen...
Zaai -
On 12-06-2009 13:40:09, Jatoch wrote:

Commerciele line-up heb je vervolgens ook op alle feesten van grote organisaties.
Massaal veel geld vragen valt ook wel mee omdat ze al stukken goedkoper zijn als feestjes in NL.

Nu moogt ge ff nr de line up vn the qontinent zien, daar zitte alles behalve commerciële name tussen. (footworxx & hardcore toch, rest kan ik ni over meespreke)
Hardcore feeste in holland zijn veel goedkoper, zijn zoveel feesjes rond 15euro, met een line-up die ze er in belgie niet durve opzette