Shoutbox: [03-05] darklime.carnage: Twitch.tv/theseua

Carebox / De waarheid achter DoS

boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
De waarheid achter de persoon Deluge of Sound, bij velen onder ons bekend als DoS of Stijn.

Welnu, jullie zullen jullie altijd wel afgevraagd hebben wat dat is.
Maar ik zie je nu denken:"Ik ken hem al. Ik heb hem gezien op dat feest."
Dit gaat je vast hoofdbrekens opleveren wat ik nu ga vertellen. Dat is niet de echte DoS die je ontmoet hebt of kent. Ook niet degene die je op msn of in je telefoon hebt.
Nee, de waarheid is veel duisterder dan je ooit had kunnen denken.

Hoe ik hier achter ben gekomen? Ik heb hem hier op LSDB lang kunnen bestuderen en dat dan dus ook gedaan. Al zijn shouts, posts op het forum, zijn gedrag als mod en zelfs zijn ratings.
Stukje bij beetje viel de puzzel in elkaar. Maar er miste nog iets. Naar mijn idee zat ik vlakbij de waarheid maar kon ik het ontbrekende puzzelstukje niet vinden.

Door het nummer 'Oma's aan de top' van K3 achterstevoren af te spelen hoor je:"grote massamoord, just against a life, godverdomme leuk".
Welnu dat bracht me aan het denken. Door die wetenschap besloot ik om de mixjes van DoS ook achterstevoren af te spelen. Achter al die breakcore, wobbles en andere buitengewone stijlen wist ik uiteindelijk de waarheid te achterhalen. Gecodeerd en wel. Maar het is me gelukt!

Elke mix bevatte een deel tekst dat ik bij elkaar heb gevoegd. Ja je voelt de spanning al stijgen; Ik hier ook hoor. Mijn verstand kan het nog steeds niet bevatten wat de gecodeerde boodschap was.
Maar uiteindelijk durfde ik het aan om de waarheid in te zien. Met één hand nog voor een oog begon ik langzaam te lezen uit mijn analyses. Van schrik ging mijn mond open.
"Goddamn, dit had ik nooit verwacht!." Althans dat dacht ik op dat moment, zulke taal sla ik natuurlijk niet in het echt uit.

Wat er stond....*tromgeroffel*
"Ha ha gna gna ik, Stijn of ook wel ********** (hier was de boodschap te ontduidelijk om te ontcijferen) van Eris (?geen idee waar dat naar verwijst, Google kwam alleen met een dwergplaneet)ben de baas over jullie. Alle leden zijn in mijn macht. Bert is mijn slaaf. Jullie doen wat ik zeg en raten al mijn mixjes met een +."

Conclusie van mij: DoS is een samenzwering begonnen om heel de aarde zijn mixjes te laten plussen en zo de allerbeste en bekendste dj van de wereld te worden. Maar dat is nog niet alles!
Het ergste geheim ga ik nu uit de doeken doen: Om dit mogelijk te kunnen maken is hij namelijk niet een gewoon mens maar een alien. Opeens is die dwergplaneet wel heel waarschijnlijk hè?!

Ik heb jullie heel wat gegeven om over na te denken en hopelijk kan ik een goed gefundeerd antwoord verwachten van jullie.

Edited by boerenlater on 02-12-2011 16:10
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Oja wat er met de echte Stijn gebeurd is zullen we denk ik nooit weten.
Opperhoofd -
Bedankt voor het jezelf en lsdb belachelijk maken!  :thumbsup2:

Maar:

On 02-12-2011 01:57:18, boerenlater wrote:

Ik heb hem hier op LSDB lang kunnen besturen en dat dan dus ook gedaan.


On 02-12-2011 01:57:18, boerenlater wrote:

Voor mijn geval zat ik vlakbij de waarheid maar kon ik het ontbrekende puzzelstukje niet vinden.


 :?
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Schrijf het in je dagboek of post het op Niburu.  :bye:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Whahaha boerie epic  :D

Inb4 slotje  :yay:
DelugeOfSound [Moderator] -
Gelukkig heeft mn slaaf deze toppa snel genoeg dichtgegooid. Im chargin ma lazah!
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Wow hij is weer open bedankt.
DelugeOfSound [Moderator] -
Ontcijfer deze eeuwenoude hieroglief maar eens. (☞/  ̄ヮ ̄) ☞/
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Gast, jij weet ook niet wat je met je leven moet geloof ik..
Edited by dreos1337 on 04-12-2011 15:14
Jipdenk -
Fristi
Probeer je hiermee 'funniest member of 2011'-award te winnen?  :p
Edited by Jipdenk on 04-12-2011 22:46
Hektor -
Zuigen, kreng!
In eerste instantie dacht ik dat ThaMaster met deze gekkigheid op de proppen kwam, maar niets bleek minder waar. Boerie, wat is dit voor vage zooi?
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 04-12-2011 22:57:39, Hektor wrote:

In eerste instantie dacht ik dat ThaMaster met deze gekkigheid op de proppen kwam, maar niets bleek minder waar. Boerie, wat is dit voor vage zooi?


Komt omdat ie mij na doett!
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 04-12-2011 22:57:39, Hektor wrote:

Boerie, wat is dit voor vage zooi?


ALIENS MAN, ALIENS!
Jatoch -
ffs...
Oja, Opperhoofd je bent 'n computerverslaafde debiel.  :bye: