Party discussion / Decibel · Outdoor festival 2008

Kuzco073 -
Al iemand die net als ik, zonder een line-up te hebben gezien, zeker weet er heen te gaan? Vorig jaar was zo vet... Kan gewoon niet niet gaan  :p

Weet iemand trouwens wanneer line-up bekend wordt gemaakt?  :rtfm:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Nog nooit op Decibel geweest, maar dit jaar misschien wel.  :)
Kuzco073 -
Ben trouwens ook wel benieuwd wanneer de kaartverkoop begint, iemand?
Kuzco073 -
Op zaterdag 16 augustus presenteert b2s de 7e editie van Decibel outdoor. Net als voorgaande jaren vindt het festival plaats op de Beekse Bergen te Hilvarenbeek.

De voorverkoop begint op zaterdag 17 mei om 18:00 uur via Ticketonline.nl. Tickets kosten € 50,- (ex fee) en traditiegetrouw zullen de eerste 500 tickets een gratis upgrade naar VIP krijgen. Wacht niet te lang met het kopen van een ticket om teleurstellingen te voorkomen.

Was pas 2 dagen bekend, bedankt voor de reacties  :')
Opperhoofd -
On 23-04-2008 23:00:05, Kuzco073 wrote:

en traditiegetrouw zullen de eerste 500 tickets een gratis upgrade naar VIP krijge

Waar is de tijd gebleven dat VIP nog gratis eten & drinken inhield.  :cry:

Nu krijg je er alleen een aparte nog drukkere ingang voor terug en onzinnige tribunes in zalen waar alleen maar mensen staan die komen kijken op een feest.
Kuzco073 -
Haha, je hebt gelijk... Op partyflock lees ik vaak verslagen waarin staat dat mensen helemaal los stonden te gaan op VIP-gedeelte. Dan vraag ik mezelf altijd af of ik wel echt naar hetzelfde feest ben geweest.
Opperhoofd -
On 24-04-2008 11:35:10, Kuzco073 wrote:

Haha, je hebt gelijk... Op partyflock lees ik vaak verslagen waarin staat dat mensen helemaal los stonden te gaan op VIP-gedeelte. Dan vraag ik mezelf altijd af of ik wel echt naar hetzelfde feest ben geweest.

Ik heb voor elk feest VIP kaarten, maar zal me nooit vertonen tussen het VIP publiek.

Het begint al in de rij voor de ingang wanneer er mensen per ongeluk tussenstaan met Regular tickets.

Dan hoor je alleen maar: "Ja ja, dit is VIP, je staat verkeerd hahaha."  :no:

Wij hebben de VIP tickets voor het VIP bandje als herinnering; wanneer je via de Regular uitgang weggaat knippen ze hem niet af.  :yes:
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
On 24-04-2008 13:54:58, Opperhoofd wrote:
Het begint al in de rij voor de ingang wanneer er mensen per ongeluk tussenstaan met Regular tickets.

Dan hoor je alleen maar: "Ja ja, dit is VIP, je staat verkeerd hahaha."  :no:

Bij inqontrol stond ik ook verkeerd  :')
Kuzco073 -
On 24-04-2008 13:54:58, Opperhoofd wrote:

Wij hebben de VIP tickets voor het VIP bandje als herinnering; wanneer je via de Regular uitgang weggaat knippen ze hem niet af.  :yes:

On 24-04-2008 13:58:52, mstx wrote:

Bij inqontrol stond ik ook verkeerd  :')

Oke... Dat vind ik wel style, om die dingen puur als herinnering aan te kopen...

En oke, je bent echt scheel als je bij InQontrol in de verkeerde rij ging staan.  :p
CrazyDutchMan -
Ik ga nooit VIP. Ben wat dat aan gaat echt 'oldskool. Gwn lkr 8erin t veld (K ga t liefst naat buitenfeesten) Ground Zero 2007 was echt een topper in mijn boekje. Die snelle beat hoor je nooit op Q-dance hardstyle-area's. Neem nou de set van Trance Generators....DAMN!
Kuzco073 -
Kaarten zijn afgelopen zaterdag in ieder geval om 18:02 besteld  :p had makkelijk nog ff kunnen wachten maar wilde ze gewoon zeker hebben  xD
Odyssee -
Zijn er kluisjes??
Jipdenk -
Fristi
pim is goed bezig
verdult -
Get saved by hardcore
On 20-09-2009 19:24:12, Odyssee wrote:

Zijn er kluisjes??

Nee die zijn al weer weggehaald.
Dakpan -
No Hostages