Hardstation / HS.FM/JS.FM/Dark Descent pres: Progressive Industries

Ensuna -

‘Progressive Industries’ is een out-of-the-box concept dat zich niet zal conformeren aan
hokjes. Dit concept is bedacht door de medewerkers van HardStation.FM, JumpStation.FM,
de Ben Harder Show en het recordlabel Dark Descent.
Het is radicaal anders dan het concept waar HardStation.FM vorig jaar een inzending mee
deed, waarin grotendeels een mainstream muziekinvulling werd aangehouden.
Je kunt van Progressive Industries een ‘shitload’ aan underground stijlen verwachten en
zoals de naam doet vermoeden; verpakt in een progressief programma.
Als je het hebt over de Hardstyle van nu, dan weet je wat je kunt verwachten. Als het gaat
over Hardtechno, dan kan dit eigenlijk vanalles zijn. In Duitsland is Hardtechno bijvoorbeeld
een ander begrip dan in Frankrijk. Iedereen heeft zijn voorkeur voor een bepaalde stijl,
maar uiteindelijk zijn de echte electronische muziekliefhebbers altijd in voor een muzikaal
avontuur, hier willen wij in voorzien.
Een aantal stijlen (en bijbehorende substromingen) die bij ons te vinden zullen zijn:
US Hardhouse, Jackin’, Tek, Hardtechno, Schranz, Industrial, Acid, Darkcore en Terror.

"Progressive Industries" Lineup:

HardStation&JumpStation
18:00 - 18:45 Recession (NL)
18:45 - 19:30 Quadro B (NL)
19:30 - 20:30 D-Matic (NL)
20:30 - 21:30 Da Wizz (NL)
21:30 - 22:30 Xerxes (BE)
22:30 - 23:00 ANGEL (LIVE) (PL)
23:00 - 00:00 Consumer (NL)

Dark. Descent.
00:00 - 01:00: Embrionyc (DE) vs Raum 107 (DE)
01:00 - 02:00: Cubic Nomad(NL) vs Sound Abuse (NL)
02:00 - 02:30: Moleculez (LIVE) (DE)
02:30 - 03:30: The Relic (NL) vs Mental Wreckage (NL)
03:30 - 04:00: Razor Edge (LIVE) (CA)
04:00 - 05:00: Mono Amine vs Paul van der Wees vs Mawashi Geri (NL)
05:00 - 06:00: Carnage & Cluster (NL) vs Sei2ure (NL)

Het is nu zaak de voorrondes door te komen en dat men op ons concept zal kunnen stemmen. We wilden jullie ons concept en lineup niet laten ontgaan voordat het duidelijk is of men op ons zal kunnen stemmen.
Edited by Ensuna on 09-07-2011 10:31
DelugeOfSound [Moderator] -
Leek je wel handig, je concept promoten op een website die zelf ook mee doet?  :fp:
Ensuna -
Waarom niet ? is dat verboden dan ? Vorig jaar ook gedaan. Voor het zelfde geld staan LSDB en ons concept allebei op Q-Base vanwege de meerdere area's.
On 09-07-2011 11:02:04, Ensuna wrote:

Waarom niet ? is dat verboden dan ? Vorig jaar ook gedaan. Voor het zelfde geld staan LSDB en ons concept allebei op Q-Base vanwege de meerdere area's.

Als het verboden was had ik het wel weggehaald. Vorig jaar deden we niet mee.

Lijkt me niet dat ik hoef uit te leggen waarom dit kansloos is toch?
Legolas -
Minas
ziet er anders wel niet slecht uit hoor
Ensuna -
Ik heb niet via officiele kanalen gehoord dat LSDB mee deed, maar goed dan nog. iedereen is toch vrij om te kiezen waarop hij stemt ? Dan hoeft iets niet kansloos te zijn. Al begrijp ik je wel  :)
On 09-07-2011 11:15:44, Ensuna wrote:

Ik heb niet via officiele kanalen gehoord dat LSDB mee deed, maar goed dan nog. iedereen is toch vrij om te kiezen waarop hij stemt ? Dan hoeft iets niet kansloos te zijn. Al begrijp ik je wel  :)

Zie je pepsi reclame maken op de site van coca cola omdat het ook kan dat mensen een fles van elk kopen?
Daarnaast als je niet weet dat LSDB mee doet, waarom is een van je poll opties dan 'LSDB is eerste keus dan jullie'?
Edited by DelugeOfSound on 09-07-2011 11:29
Ensuna -
Je praat nu over 2 grote bedrijven. En daarbij zie ik niemand als concurrent. LSDB komt op mij over als een open medium. Daarbij maakt LSDB ook gebruik van het posten van sets vanuit externe bronnen(uiteraard niets mis mee verder)

Die optie erbij gedaan om mensen de keus te laten  :)
Edited by Ensuna on 09-07-2011 11:32
On 09-07-2011 11:31:57, Ensuna wrote:

Je praat nu over 2 grote bedrijven. En daarbij zie ik niemand als concurrent. LSDB komt op mij over als een open medium. Daarbij maakt LSDB ook gebruik van het posten van sets vanuit externe bronnen(uiteraard niets mis mee verder)

Die optie erbij gedaan om mensen de keus te laten  :)

Je kan mooi ouwehoeren maar in een wedstrijd ben je gewoon concurrenten, we willen net zo goed een van die area's winnen als jullie. Het hele concept van de site heeft daar niets mee te maken, al deden we mee als vakantieveilingen.nl, dan zijn we nog gewoon een concurrent en ga je niet op onze site reclame maken voor je concurrerende bid.

En uit die optie blijkt dat je wel wist dat we meededen, dat is het punt wat ik wilde maken.

Maar het lijkt me duidelijk hoe jullie op me over komen, ik wens je alsnog succes met de wedstrijd en ik wilde het hierbij laten.
Ensuna -
Ik ouwehoer niet. Ik geef een mening. Als ik de optie erbij zet zal het toch moeten blijken dat ik zelf dit niet zo zie. Mensen stemmen toch wel waarop ze willen stemmen. Dus het punt wat je wilde maken is exact het punt als dat ik aangeef dat ik niemand zie als concurrent(niet arrogant bedoeld overigens).

Het zou toch mooi zijn als LSDB en wij allebei winnen ?  :) Ik wens iedereen die hiermee aan meedoet veel succes verder  :) Ik persoonlijk maak me niet zo druk over waar jij je wel over druk maakt. Daarbij zal de smaak van een ieder bepalen waarop hij zal stemmen, helemaal op een opensource medium. Als Partyflock een eigen stage zou gaan hosten(stel) dan zie ik partyflock niet als een medium die andere deelnemers zal weigeren om een publicatie te doen.
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
Leuk concept en leuke lineup, maar ligt wel erg dicht bij ons concept ... Dus ik snap Stijn's punt wel ...
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
Stijn je stond toch boven de wet  :p maakt jou het uit of het niet of wel mag  -_-
Maar een interessanter concept als de vorige die ik hier zag. Als ik het goed zag waren er vorig jaar ook wat gepost hier  :) dus niks op tegen --> maar nee ik stem er niet op
Morango -
What is real?
Dark. Descent  :bomb:
Ensuna -
Goed, dat een concept lijkt op die van ons / er dichtbij ligt, dat begrijp ik dan nog wel. Maar als open "community" website en daarbij een moderator van het forum zou ik mij niet willen presenteren als iemand die de rest uitsluit. Niet heel erg sportief.  ;)
TimTim [Moderator] -
Feeeeeddddd Meeeee
On 10-07-2011 09:00:42, Ensuna wrote:

Goed, dat een concept lijkt op die van ons / er dichtbij ligt, dat begrijp ik dan nog wel. Maar als open "community" website en daarbij een moderator van het forum zou ik mij niet willen presenteren als iemand die de rest uitsluit. Niet heel erg sportief.  ;)

Ik zeg ook nergens dat ik op de lsdb bunker ga stemmen, ik ga voor de leukheid van een bunker en deze spreekt mij niet echt aan. Misschien die van lsdb ook wel niet (ik heb echt geen flauw idee want hou me er niet mee bezig  ;) )
De enige reden waarom ik dus niet op jullie stem is omdat het concept niet echt interessant is voor mij  :)
Legolas -
Minas
On 10-07-2011 16:19:39, TimTim wrote:

[...]

Ik zeg ook nergens dat ik op de lsdb bunker ga stemmen, ik ga voor de leukheid van een bunker en deze spreekt mij niet echt aan. Misschien die van lsdb ook wel niet (ik heb echt geen flauw idee want hou me er niet mee bezig  ;) )
De enige reden waarom ik dus niet op jullie stem is omdat het concept niet echt interessant is voor mij  :)

zou wel zielig zijn moest je niet op LSDB stemmen hoor.
Wizz -
On 09-07-2011 11:37:13, DelugeOfSound wrote:

[...]
Maar het lijkt me duidelijk hoe jullie op me over komen, ik wens je alsnog succes met de wedstrijd en ik wilde het hierbij laten.

Jammer dat je er zo'n punt van moet maken.. Wij doen gewoon ons best om helemaal non-profit wat leuks neer te zetten voor de liefhebber. Het staat ons dan toch vrij om ons concept (ja puur ons concept, geen verkooppraat of sneer naar andere inzendingen) op een site vol met muziekliefhebbers te plaatsen in nota bene een forumgedeelte dat onze naam heeft?  :)

Zoals Ensuna reeds zei, iedereen stemt toch op het concept dat hem/haar het meest aanspreekt..
Odyssee -
 :corn2:
mudkipz -
ik ben een hondje, miauw
MOET RAZOR EDGE LIVE ZIEN!
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
waardelooszs