On 09-07-2011 11:02:04, Ensuna wrote:
Waarom niet ? is dat verboden dan ? Vorig jaar ook gedaan. Voor het zelfde geld staan LSDB en ons concept allebei op Q-Base vanwege de meerdere area's.
On 09-07-2011 11:15:44, Ensuna wrote:
Ik heb niet via officiele kanalen gehoord dat LSDB mee deed, maar goed dan nog. iedereen is toch vrij om te kiezen waarop hij stemt ? Dan hoeft iets niet kansloos te zijn. Al begrijp ik je wel
On 09-07-2011 11:31:57, Ensuna wrote:
Je praat nu over 2 grote bedrijven. En daarbij zie ik niemand als concurrent. LSDB komt op mij over als een open medium. Daarbij maakt LSDB ook gebruik van het posten van sets vanuit externe bronnen(uiteraard niets mis mee verder)
Die optie erbij gedaan om mensen de keus te laten
On 10-07-2011 09:00:42, Ensuna wrote:
Goed, dat een concept lijkt op die van ons / er dichtbij ligt, dat begrijp ik dan nog wel. Maar als open "community" website en daarbij een moderator van het forum zou ik mij niet willen presenteren als iemand die de rest uitsluit. Niet heel erg sportief.
On 10-07-2011 16:19:39, TimTim wrote:
[...]
Ik zeg ook nergens dat ik op de lsdb bunker ga stemmen, ik ga voor de leukheid van een bunker en deze spreekt mij niet echt aan. Misschien die van lsdb ook wel niet (ik heb echt geen flauw idee want hou me er niet mee bezig )
De enige reden waarom ik dus niet op jullie stem is omdat het concept niet echt interessant is voor mij
On 09-07-2011 11:37:13, DelugeOfSound wrote:
[...]
Maar het lijkt me duidelijk hoe jullie op me over komen, ik wens je alsnog succes met de wedstrijd en ik wilde het hierbij laten.
‘Progressive Industries’ is een out-of-the-box concept dat zich niet zal conformeren aan
hokjes. Dit concept is bedacht door de medewerkers van HardStation.FM, JumpStation.FM,
de Ben Harder Show en het recordlabel Dark Descent.
Het is radicaal anders dan het concept waar HardStation.FM vorig jaar een inzending mee
deed, waarin grotendeels een mainstream muziekinvulling werd aangehouden.
Je kunt van Progressive Industries een ‘shitload’ aan underground stijlen verwachten en
zoals de naam doet vermoeden; verpakt in een progressief programma.
Als je het hebt over de Hardstyle van nu, dan weet je wat je kunt verwachten. Als het gaat
over Hardtechno, dan kan dit eigenlijk vanalles zijn. In Duitsland is Hardtechno bijvoorbeeld
een ander begrip dan in Frankrijk. Iedereen heeft zijn voorkeur voor een bepaalde stijl,
maar uiteindelijk zijn de echte electronische muziekliefhebbers altijd in voor een muzikaal
avontuur, hier willen wij in voorzien.
Een aantal stijlen (en bijbehorende substromingen) die bij ons te vinden zullen zijn:
US Hardhouse, Jackin’, Tek, Hardtechno, Schranz, Industrial, Acid, Darkcore en Terror.
"Progressive Industries" Lineup:
HardStation&JumpStation
18:00 - 18:45 Recession (NL)
18:45 - 19:30 Quadro B (NL)
19:30 - 20:30 D-Matic (NL)
20:30 - 21:30 Da Wizz (NL)
21:30 - 22:30 Xerxes (BE)
22:30 - 23:00 ANGEL (LIVE) (PL)
23:00 - 00:00 Consumer (NL)
Dark. Descent.
00:00 - 01:00: Embrionyc (DE) vs Raum 107 (DE)
01:00 - 02:00: Cubic Nomad(NL) vs Sound Abuse (NL)
02:00 - 02:30: Moleculez (LIVE) (DE)
02:30 - 03:30: The Relic (NL) vs Mental Wreckage (NL)
03:30 - 04:00: Razor Edge (LIVE) (CA)
04:00 - 05:00: Mono Amine vs Paul van der Wees vs Mawashi Geri (NL)
05:00 - 06:00: Carnage & Cluster (NL) vs Sei2ure (NL)
Het is nu zaak de voorrondes door te komen en dat men op ons concept zal kunnen stemmen. We wilden jullie ons concept en lineup niet laten ontgaan voordat het duidelijk is of men op ons zal kunnen stemmen.