Carebox / R.I.P Ryan DUnn

Basscontrollerz -
Nuracore
http://www.mtv.com/movies/photos/j/jackass2_premiere_092106/i.jpg

De sterren van de Jackass-serie en -films zijn zwaar aangeslagen door de plotselinge dood van hun vriend en collega Ryan Dunn. Hij kwam maandag om het leven bij een auto-ongeluk.
Jackass-sterren ontdaan door overlijden Ryan Dunn

"Vandaag heb ik mijn broer Ryan Dunn verloren. Mijn hart gaat uit naar zijn familie en zijn geliefde Angie", laat Johnny Knoxville weten via Twitter. "Rust in vrede Ryan, ik houd van je makker." Ook waaghals Wee-Man kan het niet geloven "Ik mis je, maatje", voegt hij toe.

"Ryan Dunn was familie en we zijn allemaal zwaar ontdaan", verklaart Jackass-regisseur Jeff Tremaine aan de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ. De auto waarin Dunn reed raakte maandagochtend van de weg en vloog in de brand. Bij het ongeval kwam naast Dunn nog iemand anders om.

http://static.autoblog.nl/images/wp2011/ryan-dunn-crash.jpg

The stars of the Jackass series and films are in shambles due to the sudden death of their colleague and friend Ryan Dunn. He was killed Monday in a car accident.

"Today I lost my brother, Ryan Dunn. My heart goes out to his family and his beloved Angie, let Johnny Knoxville know via Twitter. "Rest in peace Ryan, I love you buddy." Also daredevil Wee-Man can not believe I miss you, buddy, "he adds.

"Ryan Dunn was family and we are all heavily stripped," explains director Jeff Tremaine Jackass to U.S. entertainment website TMZ. Dunn drove the car which struck Monday off the road and caught fire. When the accident occured someone else died besides Dunn in the car crash.
Edited by Basscontrollerz on 20-06-2011 22:38
ZeroGravity -
The Heretic
 :(
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
|carebox|
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
rip

..die auto is wel toegetakeld zeg
ZeroGravity -
The Heretic
On 20-06-2011 22:44:37, hardcorerepublic wrote:

rip

..die auto is wel toegetakeld zeg

en dan heb je het over de auto  :')
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
oud nieuws
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
On 20-06-2011 22:56:12, boerenlater wrote:

oud nieuws

Old news from yesterday  :p

But R.I.P. Ryan Dunn  :(
Edited by greg4850 on 21-06-2011 06:36
Mystika -
 :-/ R.I.P Ryann
R00N1 -
Still not <3.ing police
yes rest in peace.:/
hardcorerepublic [Moderator] -
♪ ♫♫ ♪
the guy who does Lil Wayne's stuff  =]
djdesudo -
Gearbox Owns The Night
Ive been holding onto the hope that it was just a prank, but this confirms his death. truely devastated
Edited by djdesudo on 01-08-2011 23:18