Guidodewit -
On 02-02-2009 17:43:16, willemvalks wrote:

Is de datum van Defqon.1 al bekend, ik hoorde ergens 13 juni...?  :x

heb ik ook gehoord maar er is nog niets bevestigd.  :cry:
lTDLlWitchking -
het is 13 juni, bijna zeker, het heeft op alemere.nl staan, maar is wel verwijderd..... maar lijkt me wel de 13e.....
MartijnMIC -
niet op letten, dat zijn van die site's die er bv 100 te gelijk kopen en met winst wil verkopen omdat ze weten dat Defqon.1 uit verkocht raakt
Jor-D -
On 04-02-2009 21:02:34, MartijnMIC wrote:

niet op letten, dat zijn van die site's die er bv 100 te gelijk kopen en met winst wil verkopen omdat ze weten dat Defqon.1 uit verkocht raakt

Nog leuker: ze hebben nog geeneens tickets.

Sommige mensen zijn echt te dom gewoon  :w00t:
MartijnMIC -
nee ik weet het, die kaarten kunnen ze idd niet hebben, maar die weten bij de verkoop altijd zo veel te bemachtigen, of ze hebben gewoon een dealtje met Q-Dance..
NeRk -
ÑaM ÑaM!
110€?? not possible, i will go this year but with this price...  :(
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 04-02-2009 21:28:53, MartijnMIC wrote:

nee ik weet het, die kaarten kunnen ze idd niet hebben, maar die weten bij de verkoop altijd zo veel te bemachtigen, of ze hebben gewoon een dealtje met Q-Dance..

ze hebben denk geen deal met q-dance. Q-dance wil dit soort doorverkoop juist zoveel mogelijk tegengaan denk ik
TheXQz -
'cause I got high. Laaa la da da
On 05-02-2009 22:01:21, NeRk wrote:

will not be the price Nerk  ;)
NeRk -
ÑaM ÑaM!
On 05-02-2009 22:07:13, TheXQz wrote:

On 05-02-2009 22:01:21, NeRk wrote:

will not be the price Nerk  ;)

aaa k  :worship: u know when i can buy this??i must buy on ticktes4u.nl no??i never buy tickets for internet  :$
Nilles -
Schranzmans
hopelijk erbij  :a:
Kuzco073 -
Hoorde btw dat er op de site van gemeente Almere al in de agenda stond dat Defqon.1 de 13e van juni is komend jaar...

Iig, dat is of gelul, of het is van de site gehaald. Laatste zou wel kunnen, Q-dance wacht altijd erg lang met officiele bekendmaking.

...was het maar weer zomer.
Kuzco073 -
On 04-02-2009 13:12:47, lTDLlWitchking wrote:

het is 13 juni, bijna zeker, het heeft op alemere.nl staan, maar is wel verwijderd..... maar lijkt me wel de 13e.....

Idd... Had er weer overheen gelezen  8-)
Richardvs -
Beheerder www.harderstylez.com
Weet niet of deze echt is, maar kreeg ik van iemand, verder info heb ik nog niet naar gezocht

darkraver09 -
tickets are not on sale yet theres nutin on the q-dance website

plz do not get tickets of that website they buy & sale

there just in round 50euro of ticketonline.nl

trust me  :thumbsup2:  :thumbsup2: