General discussion / LSDB Tournament Round 3

Pithune -
Shadow Interaction
On 15-03-2011 21:13:59, Xerxes wrote:

[...]

je bent gewoon gefrustreerd...

ik vind het onterecht dat mijn set door de aangegeven redenen niet door is gekomen

als je toestaat dat een set een andere style mag wezen binnen dezelfde genre, moet je niet subjectief gaan beoordelen. inconsequent heet zoiets.

en daarnaast is de jury wel degelijk rommelig bezig, de helft vote niet eens!!
Star -
Queen of LSDB
On 15-03-2011 21:13:59, Xerxes wrote:

[...]

je bent gewoon gefrustreerd...

Je bent gewoon corrupt xerxus
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 15-03-2011 21:20:05, Star wrote:

[...]

Je bent gewoon corrupt xerxus

GODVER SARAH... Je ging je bek houden had je gezegd  -_-
Star -
Queen of LSDB
On 15-03-2011 21:19:49, Pithune wrote:

[...]

ik vind het onterecht dat mijn set door de aangegeven redenen niet door is gekomen

als je toestaat dat een set een andere style mag wezen binnen dezelfde genre, moet je niet subjectief gaan beoordelen. inconsequent heet zoiets.

Heeft een punt. Alleen dat van een style zie ik niet zo? Bazzproject had een goede set.
Die van jouw was ook goed, maar uiteindelijk moeten we een keuze maken en die van jouw is het niet geworden  :yes:
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Oke laten we bij deze afspreken dat Pithune

NOOIT

Meer mee mag doen met een Tournament. Het is gewoon nooit goed, zielig gezeik altijd. Baby  :bye:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 15-03-2011 21:42:38, Knomo wrote:

NOOIT

Meer mee mag doen met een Tournament. Het is gewoon nooit goed, zielig gezeik altijd. Baby  :bye:

Haha.
Star -
Queen of LSDB
 -_- Let's not blow this thing up shall we  :W
Pithune -
Shadow Interaction
On 15-03-2011 21:42:38, Knomo wrote:

NOOIT

de waarheid ontlopen  :') je zou zo in de politiek kunnen Knomo
Knomo -
On 15-03-2011 22:07:27, Pithune wrote:

[...]
de waarheid ontlopen  :') je zou zo in de politiek kunnen Knomo

En jij zou zo bij de BP kunnen werken omdat je zo dom bent.. oh wacht  :doh:
DelugeOfSound [Moderator] -
On 15-03-2011 21:19:49, Pithune wrote:

[...]

Knarfieboy is ook zo subjectief als de tering en geeft het zelf nog toe ook. Je kan niet verwachten dat alle mensen puur objectief gaan jureren, tis meer iets om rekening mee te houden als volgend jaar de jury uitgekozen moet worden. Het blijven wat dat betreft gewoon bezoekers van lsdb en niet professionele juryleden.
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
Hey maar de volgende ronde dus ff een strakke 30 minuten?  :D
boerenlater -
Het zal vast niks persoonlijks zijn tegen Pithune aangezien het anoniem gebeurde.
Daar ga ik van uit.
Pithune -
Shadow Interaction
On 15-03-2011 22:48:34, boerenlater wrote:

Het zal vast niks persoonlijks zijn tegen Pithune aangezien het anoniem gebeurde.
Daar ga ik van uit.

daar ligt dan ook totaal mn klacht niet  ;)
Star -
Queen of LSDB
On 15-03-2011 22:45:56, Jro_ wrote:

Hey maar de volgende ronde dus ff een strakke 30 minuten?  :D

Kan je proberen  :p
Star -
Queen of LSDB
B U M P
knarfieboy -
Bosseidon
On 15-03-2011 22:11:45, DelugeOfSound wrote:

[...]

Knarfieboy is ook zo subjectief als de tering en geeft het zelf nog toe ook. Je kan niet verwachten dat alle mensen puur objectief gaan jureren, tis meer iets om rekening mee te houden als volgend jaar de jury uitgekozen moet worden. Het blijven wat dat betreft gewoon bezoekers van lsdb en niet professionele juryleden.

volgens mij heb ik nergens iets gezegd dat ik subjectief jureer. Ik geef toe dat ik de stijl wat minder ken en vermakelijk vind, maar ik pas wel mijn cijfer op zo'n manier aan dat ik denk dat het de algemene mening ondersteund. Dit was in het geval van jouw set misschien niet helemaal gelukt.

Probeer zelf maar eens een representatief cijfer aan elke set te hangen en te allen tijde objectief te blijven, niet de gemakkelijkste zaak van de wereld
Star -
Queen of LSDB
Deluge moet je niet serieus nemen.. Hij speelt chocolate rain af notabeneng
Star -
Queen of LSDB
2/12 of the sets  :o

Can't wait :d
Edited by Star on 17-03-2011 19:10
Nois3controll3r -
On 17-03-2011 19:03:10, Star wrote:

:D nog een weekje en een beetje! heb der zin aan!

:worship:
DelugeOfSound [Moderator] -
On 16-03-2011 20:57:19, knarfieboy wrote:

[...]

volgens mij heb ik nergens iets gezegd dat ik subjectief jureer. Ik geef toe dat ik de stijl wat minder ken en vermakelijk vind, maar ik pas wel mijn cijfer op zo'n manier aan dat ik denk dat het de algemene mening ondersteund. Dit was in het geval van jouw set misschien niet helemaal gelukt.

Probeer zelf maar eens een representatief cijfer aan elke set te hangen en te allen tijde objectief te blijven, niet de gemakkelijkste zaak van de wereld

Het kan zijn dat ik m'n dag niet helemaal had en na ff gedeeltelijk opnieuw luisteren vind ik dat er meer variatie inzit dan ik me kon herinneren. Verder is het niet helemaal mijn stijl, maar aangezien ik maar 1 van de 5 judges ben is dat geen probleem.

Weet niet hoe je dit verder uitlegt maar ik lees letterlijk: het is niet jouw ding maar dat zou niet uitmaken omdat je toch maar 1 van de 5 bent. Dit was overigens als reactie op een bericht van mij waarin ik om uitleg vraag over je redenatie.