Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
I have my tinnitus (not mild, very hard hear it all the time) for a few years now..

All i can say, get used to it and dont pay attention to it  :p
Jatoch -
Throw ur head in the carebox? \\__________/
Edited by Jatoch on 11-02-2011 18:21
Nilles -
Schranzmans
On 09-02-2011 20:25:55, Nitrogen wrote:

Hoi

Who of you Guys has this fuckin' Noise in the Ears too?
How do you deal with it? (especially in the night)
What kind of sound/noise...?

I have a high beep  :p  :')

got the high beep @ night too, just concentrate at a sound from far and it dissapears
DelugeOfSound [Moderator] -
On 11-02-2011 17:31:54, Hektor wrote:

[...]

If it takes five weeks before you earprotection arrives and then just 'falls out of your ears', then I must say that spending 150 euro's on them is not a briliant deal.

ik heb die van mij voor 100 euro gekocht bij van boxtel. Die zit niet overal, voornamelijk in het zuiden en het westen van het land. Op hun site http://www.hoorwinkel.nl/default.asp kan je kijken of er een in de buurt zit.

Ik kan ze echt aanraden, ze zitten prima, vallen dieper dan die schonenberg dingen en vallen dus ook minder op, ik mocht terugkomen om gratis het filter te laten vervangen door een mindere demping als ik niet tevreden was, topfirma  :thumbsup:
Hektor -
Zuigen, kreng!
On 11-02-2011 18:46:42, DelugeOfSound wrote:

[...]

ik heb die van mij voor 100 euro gekocht bij van boxtel. Die zit niet overal, voornamelijk in het zuiden en het westen van het land. Op hun site http://www.hoorwinkel.nl/default.asp kan je kijken of er een in de buurt zit.

Ik kan ze echt aanraden, ze zitten prima, vallen dieper dan die schonenberg dingen en vallen dus ook minder op, ik mocht terugkomen om gratis het filter te laten vervangen door een mindere demping als ik niet tevreden was, topfirma  :thumbsup:

Ligt dat in de buurt van het station?
DelugeOfSound [Moderator] -
Niet echt, het ligt aan de andere kant van het centrum. Is met de bus wel goed te doen, die stopt bijkans voor de winkel.
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
On 11-02-2011 18:46:42, DelugeOfSound wrote:
ik mocht terugkomen om gratis het filter te laten vervangen door een mindere demping als ik niet tevreden was, topfirma  :thumbsup:

Mocht ik ook hoor, bij Schonenberg  :thumbsup: Alleen ze zeiden wel dat het misschien ten koste ging van de kwaliteit van het apparaat.
Star -
Queen of LSDB
Ik heb alleen spiritus  :W
sinenV -
I've had tinnitus since 2008, it was really bad last year. I think I actually lost a lot of hearing already.
greg4850 -
Fear.FM Resident DJ
I only have the beep in my ears after a party