General discussion / Defqon.1 verhuist

TerrorKaas1992 -
4x4=12
Het hardstyle dancefestival Defqon.1 verhuist dit jaar van Almere naar Biddinghuizen. Dat maakte burgemeester Aat de Jonge van de gemeente Dronten bekend tijdens de nieuwjaarsreceptie. Defqon.1 werd de afgelopen jaren gehouden op het Almere Strand maar zat daar aan het maximaal aantal bezoekers. Het festival wordt dit jaar gehouden op hetzelfde terrein waar ook Lowlands wordt gehouden. De gemeente Dronten is met de organisatie van Defqon.1 in onderhandeling over een contract voor de komende tien jaar.

Luister hier naar het interview: http://www.omroepflevoland.nl/CustomerControls/Omroep/UG_Audioplayer.aspx?Movie=32372840%20=%20110104_defqon1%20-%20_audio

Bron: Partyflock.nl
DelugeOfSound [Moderator] -
I put on my robe and carehat.
Mezzox -
Jammer, almere strand was een perfecte locatie.
RawHardStylezz -
Are you MF'ers Ready??
kut  :-/
Canyonree -
[Administrator]
Het strand was juist zo gruwelijk, en dat terrein is ook nog eens beroerd bereikbaar (files op die ellenlange eenbaansweg, geen station in de buurt).
Knomo -
Why? Because fuck you, thats why
Put it in the carebox --> \\___/
Nois3controll3r -
On 04-01-2011 10:36:20, Mezzox wrote:

Jammer, almere strand was een perfecte locatie.

:yes:  :yes:  :yes:
rodgereagle -
Ik ga 't strand wel missen, maar misschien is 't ook wel beter zo. Misschien wordt 't wel groter dan mysteryland!
dennisz -
On 04-01-2011 10:44:10, Canyonree wrote:

Het strand was juist zo gruwelijk, en dat terrein is ook nog eens beroerd bereikbaar (files op die ellenlange eenbaansweg, geen station in de buurt).

Eens.

Als het concept er wel op vooruit gaat (2 dagen Defqon?) is deze verhuizing geen ramp, maar qua locatie gaan ze er iig alleen op achteruit.
AKAkant -
dan kunnen er nog meer dagjes mensen komen  :thumbsup2:
Xerxes -
Everybody's favourite Belgian
On 04-01-2011 11:33:46, AKAkant wrote:

dan kunnen er nog meer dagjes mensen komen  :thumbsup2:

En kan q-dance weer meer geld verdienen...  :')
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Locatie was inderdaad altijd een goede standaard voor defqon. Nou wordt het weer zo'n festival uit duizenden ergens op een kut locatie.
Opperhoofd -
Niet alleen de locatie van Almere-Strand was een goede, ook was het makkelijker te bereiken met het OV.

Kortom; Defqon.1 2011 sla ik mooi over.  >.<
Addict -
Exodus
 :arrow:  :arrow:  :arrow:  :arrow:  :doh:
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 04-01-2011 13:04:08, Opperhoofd wrote:

Niet alleen de locatie van Almere-Strand was een goede, ook was het makkelijker te bereiken met het OV.

Kortom; Defqon.1 2011 sla ik mooi over.  >.<

Dat had jij sowieso gedaan sandertje.
Gerome91 -
het schijnt dat op het terrein van almere strand huizen worden gebouwd, en dus een verhuizing noodzakelijk is.
Opperhoofd -
On 04-01-2011 13:29:48, Gerome91 wrote:

het schijnt dat op het terrein van almere strand huizen worden gebouwd, en dus een verhuizing noodzakelijk is.

Bron?

Almere wil juist een 'strandstad' worden, en gaat juist meer strand aanleggen.
Gerome91 -
Almere Poort
Totaal 11.000 nieuwbouwwoningen

De wind door je haar, de stad om je heen, het strand aan je voeten...Almere Poort is de nieuwste stadsuitbreiding van Almere en ligt tussen Amsterdam en Almere Stad. Poort wordt een unieke combinatie van stad en strand, van ondernemen en vrije tijd, van wonen en werken.

Almere Hout
Totaal 20.000 nieuwbouwwoningen.

Almere Overgooi
Totaal 1.000 nieuwbouwwoningen.

*nieuwbouw-locaties.nl
Edited by Gerome91 on 04-01-2011 13:59
Opperhoofd -
On 04-01-2011 13:57:11, Gerome91 wrote:

Almere Poort
Totaal 11.000 nieuwbouwwoningen

De wind door je haar, de stad om je heen, het strand aan je voeten...Almere Poort is de nieuwste stadsuitbreiding van Almere en ligt tussen Amsterdam en Almere Stad. Poort wordt een unieke combinatie van stad en strand, van ondernemen en vrije tijd, van wonen en werken.

*nieuwbouw-locaties.nl

Het kan aan mij liggen, maar waar staat dat er huizen gebouwd gaan worden op Almeerderstrand als ik vragen mag?

Het staat niet in jouw stukje, maar ook nergens op het internet zover ik kan vinden.

Vandaar mijn vraag.

Volgens de kaart van Almere Poort bouwen ze totaan de dijk:

http://almerepoort.almere.nl/mmbase/attachments/1814515/Ontwikkelaarskaart_Almere_Poort

Niet op Almere Strand, anders woon je ook niet aan het strand waarmee ze reclame maken.
Edited by Opperhoofd on 04-01-2011 14:05
Gerome91 -
ik had dat ook gehoord vanmorgen van aantal mensen die daar in de buurt wonen, die ook zeiden dat dat een van de redenen was om te verhuizen omdat dan het terrein kleiner zou worden, dus ik ben ook gaan zoeken en dat is ook het enige wat ik kon vinden. Maar de plannen schijnen al 2 jaar bekend te zijn voor nieuwbouw.