Shoutbox: [26-03] Bedlam: Does anybody think it's worth making this a usable website again with the neverending time outs et.?

Radio shows / Qountdown Live

Canyonree -
[Administrator]
On 19-12-2008 16:31:30, Opperhoofd wrote:

Ik doe Qountdown wel.


Of je het nou echt meen of niet  :kiss:
Opperhoofd -
On 19-12-2008 17:09:35, Canyonree wrote:

On 19-12-2008 16:31:30, Opperhoofd wrote:

Ik doe Qountdown wel.


Of je het nou echt meen of niet  :kiss:


Mijn trouwe viervoeter zal de 24ste worden geopereerd dus ik kan toch nergens heen, ik zal Qountdown dus recorden mocht de stream ons niet in de steek laten.
Duruz -
On 19-12-2008 16:50:34, eMule wrote:

Je kan je PC toch gewoon aanzetten en instellen dat hij het hele gebeuren opneemt terwijl je zelf aan het knallen bent of niet?  :thumbsup2:


Net zo goed de volgende middag (ochtend zal ik niet redden) downloaden..  :a:
Odyssee -
Ik moet op 1 januari al om 12uur weer werken  :rtfm:
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
ik oliebollen eten, maar ik kan als ik naar headhunterz ga wel recorder aanzetten snachts.. geen probleem  :yes:

en die sets van zondag zijn de moeite waard!  >.<
Opperhoofd -
Vanaf 23:00 is de uitzending toch?

21:00 - 22:00 Fausto
22:00 - 23:00 Noisecontrollers
23:00 - 00.00 Haze
00:00 - 01:00 Deepack
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Technoboy
03:00 - 04:00 The Prophet & Frontliner
04:00 - 05:00 Zatox
05:00 - 06:00 Alpha² present Ran-D & B-Front (A² Records)
06:00 - 07:00 Luna & Dutch Master

Precies geen Noisecontrollers.  :thumbsdown:
Opperhoofd -
03 Met de jaarwisseling staan jullie met Noisecontrollers voor het evenement Qountdown geboekt! Wat betekent dit optreden voor jullie en wat hebben jullie voor de bezoekers in petto?

Noisecontrollers: We zullen op Qountdown iets totaal anders gaan doen dan men normaal van ons verwacht. Waarom en wat blijft nog even een verassing. We hebben ook ontzettend goede herinneringen aan de Heineken Music Hall waar het evenement plaats zal vinden vanwege het optreden op QrimeTime vorig jaar. We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in!
SoundTrader -
▓\/▓ ▓\▓ ▓\/▓ ▓_
23:00 - 00.00 Haze¿¿?? lol it's Spanish rapper  :D
D-Mind -
Das wel een beetje jammer ja, geen NC. Maar Headhunterz, TBY, Prophet&Frontliner en Zatox maken dit gemakkelijk goed  :) Frontliner  :worship:
Stokbrood -
Authentic DJ
Technoboy die dit goedkeurt?  :worship: het is een wonder
Constantine -
Hungarian DJ
Deepack,The Prophet & Frontliner, Luna & Dutch Master  :worship:
will somebody record it then?  :)
ThaMaster -
Baas in alle opzichten.
On 26-12-2008 20:06:34, Opperhoofd wrote:

03 Met de jaarwisseling staan jullie met Noisecontrollers voor het evenement Qountdown geboekt! Wat betekent dit optreden voor jullie en wat hebben jullie voor de bezoekers in petto?

Noisecontrollers: We zullen op Qountdown iets totaal anders gaan doen dan men normaal van ons verwacht. Waarom en wat blijft nog even een verassing. We hebben ook ontzettend goede herinneringen aan de Heineken Music Hall waar het evenement plaats zal vinden vanwege het optreden op QrimeTime vorig jaar. We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in!



gvd zo maken ze mij aleen maar nog nieuwsgieriger nu moet ik die set hebben  =]
donkeyrollers -
waarom geen noisecontrollers eigenlijk want dat vond ik juist een van de artiesten die avond samen met zatox deeapck en frontliner?
Duruz -
On 27-12-2008 14:40:15, ThaMaster wrote:

On 26-12-2008 20:06:34, Opperhoofd wrote:

03 Met de jaarwisseling staan jullie met Noisecontrollers voor het evenement Qountdown geboekt! Wat betekent dit optreden voor jullie en wat hebben jullie voor de bezoekers in petto?

Noisecontrollers: We zullen op Qountdown iets totaal anders gaan doen dan men normaal van ons verwacht. Waarom en wat blijft nog even een verassing. We hebben ook ontzettend goede herinneringen aan de Heineken Music Hall waar het evenement plaats zal vinden vanwege het optreden op QrimeTime vorig jaar. We hebben er in ieder geval onwijs veel zin in!



gvd zo maken ze mij aleen maar nog nieuwsgieriger nu moet ik die set hebben  =]


Verneukt dat ze dan niet gewoon live zijn te horen  :x
touw28 -
misschien nemen ze hem zelf wel op en plaatsen ze hem ergens op internet hoop ik dan maar tenminste ik ben wel benieuwd naar deze set en zal dan ook woensdag vooraan staan