Party discussion / Kaartverkoop Emporium (Let op!)

Jro_ -
alles begint bij Headhunterz

Emporium start per direct kaartverkoop met laag btw tarief – 28 mei 2011-

Het kabinet heeft gisteren besloten om het btw-tarief op concert- en evenementenkaartjes per 1 januari 2011 te verhogen van 6% naar 19% btw.

Aangezien deze maatregel al op 1 januari 2011 ingaat, heeft organisator Matrixx besloten om per direct de kaartverkoop van het dancefestival Emporium 2011 te starten. Omdat Matrixx liever de kas van de bezoeker spekt dan de staatskas kan iedereen tot en met 31 december alvast een Emporium kaartje kopen voor dezelfde prijs als vorig jaar met het lage btw tarief.

Tot en met 31 december 2010 kost een Emporium ticket € 45,-(ex fee). Vanaf 1 januari 2011 gaan de Emporium kaarten € 53,- (ex fee) kosten.

Emporium wordt volgend jaar voor de 7e keer gehouden op zaterdag 28 mei 2011 op de prachtige recreatieplas de Berendonck bij Nijmegen. Emporium staat bekend om zijn unieke sfeer, prachtige decors, dikke line-ups en mooie locatie aan het water. Emporium is ieder jaar ruim van te voren uitverkocht . Het thema en de eerste namen worden eind januari 2011 bekend gemaakt.

Kaarten voor Emporium 2011 zijn direct online te bestellen op www.matrixx.nl en bij alle Primera Shops. Kaarten kosten € 45,- (ex fee) tot en met 31 december 2010.
Edited by Jro_ on 19-11-2010 15:39
mstx [Admin] -
Altijd goed geleid en shit
Als ze dat bij elk feest gaan doen wordt het een dure decembermaand.  >.< Uiteindelijk bespaart het wel weer een hoop maargoed.  -_-
boerenlater -
Why? Because fuck you, thats why
Lowlands is ook al begonnen  :p
Gerome91 -
Dance Valley ook al, maar die hadden dit al eerder gepland toen de geruchten ervan kwamen.

niet dat ik daarheen ga denk ik maargoed  =]
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 19-11-2010 16:34:06, Gerome91 wrote:

Dance Valley ook al, maar die hadden dit al eerder gepland toen de geruchten ervan kwamen.

niet dat ik daarheen ga denk ik maargoed  =]

Augustus is net voorbij man haha
Swush -
1+3+3=7
boeieeeeeeend!!!
ik heb toch genoeg geld.

voor een 2e huis
een 2e boot
en een 2e vrouw
Gerome91 -
On 19-11-2010 16:40:06, Jro_ wrote:

[...]

Augustus is net voorbij man haha

haha jaa maar toch doen ze het
boerenlater -
On 19-11-2010 17:01:46, Swush wrote:

boeieeeeeeend!!!
ik heb toch genoeg geld.

voor een 2e huis
een 2e boot
en een 2e vrouw

stoere jongen
b14ckpr0j3ct -
Nomnomnom

boeieeeeeeend!!!
ik heb toch genoeg geld.

voor een 2e huis
een 2e boot
en een 2e vrouw

Leuk voor je
Knomo -
Tickets
Tickets voor Ghosttown 2011 kosten € 27,50 ex fee en zijn vanaf nu verkrijgbaar op dance2eden.nl. Hou er rekening mee dat de regering vanaf 1 januari 2011 de BTW op toegangskaartjes helaas wil verhogen van 6% naar 19%. Hierdoor zou je Ghosttown-kaartje vanaf 1 januari 2011 bijna € 31,- ex fee gaan kosten. Dance 2 Eden zal een deel van deze verhoging voor zijn rekening nemen en beperkt de prijs vanaf 1 januari tot € 29,50 ex fee. Maar wees slim, ga voor zekerheid en schaf je ticket voor Ghosttown 2011 aan vóór 1 januari 2011 en profiteer hierdoor nog van het lagere BTW-tarief.

Kijk, dit is nog eens een organisatie die om haar klanten geeft.
Nilles -
Schranzmans
loveland ook  :)
Edited by Nilles on 19-11-2010 19:37
Michiel201 -
God is a Dj
Hoe eerder de organisaties het geld krijgen, hoe meer rente ze ontvangen. Win win situatie lijkt me zo
Star -
Queen of LSDB
die verhoging is een doorn in het oog  :(
Star -
Queen of LSDB
Beter volgen alle djs een clowncursus

De Nederlandse Orde van Belastingadviseurs zet grote vraagtekens bij de uitvoerbaarheid van de btw-verhoging. Er zouden te veel onduidelijkheden zijn. Zo vallen andere vrijetijdsbestedingen zoals film, circus en sport niet binnen het hoge belastingtarief.
Jipdenk -
Fristi

en een 2e vrouw

man in jouw geval
Odyssee -
On 20-11-2010 04:20:57, Star wrote:

Beter volgen alle djs een clowncursus

De Nederlandse Orde van Belastingadviseurs zet grote vraagtekens bij de uitvoerbaarheid van de btw-verhoging. Er zouden te veel onduidelijkheden zijn. Zo vallen andere vrijetijdsbestedingen zoals film, circus en sport niet binnen het hoge belastingtarief.

Gaat niet werken. Staatssecretaris vertelde dat het niet hielp als ze een clownsneus op zetten. Wat wel kan gebeuren is de feesten laten plaatsvinden in een circus tent.

Q-dance Presents: CirQus
Flugeltje -
Wo ist mein Fahrrad?
On 20-11-2010 11:22:51, Odyssee wrote:

[...]

Gaat niet werken. Staatssecretaris vertelde dat het niet hielp als ze een clownsneus op zetten. Wat wel kan gebeuren is de feesten laten plaatsvinden in een circus tent.

Q-dance Presents: CirQus

Feestfabriek kon er ook al voor door. Dat was gewoon kermis.
Dus voortaan op elk feest een reuzenrad.
Odyssee -
On 20-11-2010 12:42:56, Flugeltje wrote:

[...]

Feestfabriek kon er ook al voor door. Dat was gewoon kermis.
Dus voortaan op elk feest een reuzenrad.

*Wacht op een reactie van Alex over kermismuziek en bepaalde labels/artiesten*  :D