Party discussion / Loudness (11-12-2010, Factory010, Rotterdam)

Duruz -
On 08-12-2010 16:09:16, PhresiF wrote:

[...]
Ga er maar naar toe, dan kom je er achter waarom die afsluit  :hungry:

On 08-12-2010 17:10:57, Dakpan wrote:

[...]

Chris One draait 10x harder dan B/Front  _O-

als je opent met sleepwalker @ hysteria outdoor, zegt dat genoeg.

ZIN ANNN!
Edited by Duruz on 09-12-2010 01:37
Lancher -
On 08-12-2010 16:12:18, Jatoch wrote:

[...]

:doh:

Zeg dan: Wtf, Frontliner niet als eerste ?
Of: Wtf, wat moet Frontliner daar ?

Van wat ik heb gehoord van Frontliner, kan die juist verrasend anders uit pakken dan normaal!;) Aantal nieuwe tracks;)

Chris one verdient het duidelijk om laat te staan, maar als ik kijk naar eigen producties, zijn die van hem echt niet allemaal hard en ziek en duister. Eigenlijk is Psycho een van de weinige, wat dan weer niet betekent dat die niet kan verrassen he!

Alleen had hem persoonlijk voor b-front gedaan! Maar dat is mijn mening. Verder zal het dak er de gehele avond vanaf gaan!;)

Nu nog hopen op een broadcast!  :W
m4a1 -
blablablabla
On 08-12-2010 19:13:35, Pithune wrote:

[...]

ik weet t niet, z'n style is toch vrij hard ala donkey rollers 'meets' sasha f

maargoed we horen het wel zaterdag

_O-
m4a1 -
blablablabla
Quote van het jaar voor mij persoonlijk.
Duruz -
On 09-12-2010 09:18:54, m4a1 wrote:

:p
Duruz -
On 09-12-2010 02:54:21, Lancher wrote:

[...]

Chris one verdient het duidelijk om laat te staan, maar als ik kijk naar eigen producties, zijn die van hem echt niet allemaal hard en ziek en duister.

:-/
Nitrogen -
It's no problem for me
Today b2s Radio broadcasts Sets by Frontliner & Chris One "om alvast in de stemming te komen!"

b2s Newsletter
Pluiz -
Hoi.

[...]

Chris one verdient het duidelijk om laat te staan, maar als ik kijk naar eigen producties, zijn die van hem echt niet allemaal hard en ziek en duister.

Snap jij het wel?
PhresiF -
On 09-12-2010 15:09:40, Pluiz wrote:

[...]

Snap jij het wel?

Hij snapt het duidelijk niet  :')
Ik weet niet of jij zijn laatste 3 tracks hebt geluisterd?  :bye:
Edited by PhresiF on 09-12-2010 15:35
Pluiz -
Hoi.
Ik wel en die zijn zeker wel lekkor  :D
Dakpan -
No Hostages

[...]

Chris one verdient het duidelijk om laat te staan, maar als ik kijk naar eigen producties, zijn die van hem echt niet allemaal hard en ziek en duister. Eigenlijk is Psycho een van de weinige, wat dan weer niet betekent dat die niet kan verrassen he!

Recruit, Drop 2 Your Knees, Killshot, Convictions, Scum, Rev!val X en Faith In Your DJ remixes niet hard of duister?

Pithune -
Shadow Interaction
On 09-12-2010 09:18:54, m4a1 wrote:

Oke...

On 09-12-2010 17:09:00, Dakpan wrote:

[...]

Recruit, Drop 2 Your Knees, Killshot, Convictions, Scum, Rev!val X en Faith In Your DJ remixes niet hard of duister?

vergeet vooral Deejayz niet  :worship:  :worship:
Lancher -
On 09-12-2010 15:09:40, Pluiz wrote:

[...]

Snap jij het wel?

Tuurlijk! Maar vind die platen nou echt niet allemaal hard en duister! Het is niet vrolijk, dat idd niet, maar omdat het hard is, betekent het niet meteen duister! Zelfde binnen de hardcore. Vorlijke hardcore, party knal hardcore en het wat duistere rauwere hardcore en nee dan bedoel ik niet Industrial.

Voorbeeld: Epic & Dilemma, vette tracks, maar vind ze nou niet bepaald duister! Hard, dat misschien wel, maar alles behalve duister!

On 09-12-2010 17:09:00, Dakpan wrote:

[...]

Convictions, Deejayz en Recruit nog niet geluisterd. Maar de revival x en faith in your dj remixen bijvoorbeeld, tja heb er nog niets mee. Vind het ook niet extreem duister!;)

Maar heb dat wel vaker met tracks de laatste tijd, moet ze vaker horen om ze te leren waarderen. Dus zal vandaag weer is wat tracks van Chris One op zetten, misschien dat na een paar keer goed luisteren ik ze meer begin te waarderen.
Psycho, had ik bij de eerste keer al van wtf! Dikke track!  :bomb:
Dakpan -
No Hostages
On 08-10-2010 22:24:22, Titatovenaar wrote:

[...]

Denk dat Chris One wel een aardige tijd gaat krijgen  :)

Gluiperd wist t allang
Lancher -
Neem me woorden terug, hahaha!

Heb nu net zijn twee ep's Convictions & Coming after you op een krk setje geluisterd en vind ze gewoon alle twee vet! De hele ep's. Je moet ze alleen wel van begin tot eind luisteren. Ben ieder geval weg van zijn kicks, alleen zijn leads vind ik soms nog wel iets te goed koop, niet bij allemaal hoor, maar bij een paar tracks! Dan is de opbouw namelijk echt vet en ziek en dan valt me de qlimax een beetje tegen!

Nu die met sasha f en Ramp opnieuw luisteren. Vond deze twee ep's bij de eerste keer luisteren niet veel aan!
PhresiF -
On 09-12-2010 19:29:40, Lancher wrote:

Heb nu net zijn twee ep's Convictions & Coming after you op een krk setje geluisterd en vind ze gewoon alle twee vet! De hele ep's. Je moet ze alleen wel van begin tot eind luisteren. Ben ieder geval weg van zijn kicks, alleen zijn leads vind ik soms nog wel iets te goed koop, niet bij allemaal hoor, maar bij een paar tracks! Dan is de opbouw namelijk echt vet en ziek en dan valt me de qlimax een beetje tegen!

Nu die met sasha f en Ramp opnieuw luisteren. Vond deze twee ep's bij de eerste keer luisteren niet veel aan!

oke, fijn om te horen
Jipdenk -
Fristi

ok
Pluiz -
Hoi.

Ok jij snapt het  :D
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
Feest van het jaar  :worship:
eMule -
Not Your Monkey Not Your Robot
ja wat ome dre zegt