On 08-09-2010 19:03:07, Opperhoofd wrote:
...maar wat is nu het probleem?
MSN werkt niet, dat is geen probleem.
Topic naam in het Engels, verhaal in het Nederlands.
...maar wat is nu het probleem?
Topic naam in het Engels, verhaal in het Nederlands.
On 08-09-2010 19:16:24, ThaMaster wrote:
[...]
Zodat ook de buitelanders er op klikken. en mischien een van hun het antwoord weet.
On 08-09-2010 19:35:58, EviLiv wrote:
[...]
ye and all the buitenlanders speak nederlands ofc
On 08-09-2010 19:46:11, Neilio wrote:
For 2 weeks my msn have no longer worked it. But it foreigner is I can with all hotmail addresses log in except my own hotmail address. On the rag top of me mother can I, however, msnen and voorderest also everywhere. Except not on this computer. With time and date and shit has tried already several things and even already msn removed and on new installed nothing work. To a computer shop have already gone which also looked at me of where you it has nou. Mischien sit here people who recognise this problem and it have remedied and that which can help me now also. Somebody plz translate this to english so the foreigners can read it also Greetz ThaMaster
babelfish translations
On 08-09-2010 21:39:24, Star wrote:
EPIC BABELFISH TRANSLATION
top of me mother
Baas in alle opzichten.
Maar het vreemde is ik kan met alle hotmail adressen inloggen behalve mijn eigen hotmail adres. Op de laptop van me moeder kan ik wel msnen en voorderest ook overal. Behalve niet op deze computer. Heb al diverse dingen geprobeerd met tijd en datum en shit en zelfs al msn verwijderd en op nieuw geinstalleerd niks werkt. Ben al naar een computer winkel gegaan die keek mij ook aan van waar heb jij het nou over.
Mischien zitten hier mensen die dit probleem herkennen en het verholpen hebben en dat die mij nu ook kunnen helpen.
Somebody plz translate this to english so the foreigners can read it also
Greetz ThaMaster