General discussion / The banner is like...

Opperhoofd -
On 04-07-2010 22:51:19, KBZLL wrote:

Knap dat jij de winst (die ik voorspel omdat Duitsland op het huidige WK een zeer sterke en goede indruk maakt) van Duitsland en de NSB aan elkaar weet te koppelen. Zover mijn kennis strekt heeft de NSB niet weten te winnen.

NSB-ers bleven in leven omdat ze anderen verlinkten.

Anders waren ook zij dood geweest; dikke winst dus.
dreos1337 [Set Editor] -
Jazeker, de apotheker
On 04-07-2010 22:51:19, KBZLL wrote:

[...]

Knap dat jij de winst (die ik voorspel omdat Duitsland op het huidige WK een zeer sterke en goede indruk maakt) van Duitsland en de NSB aan elkaar weet te koppelen. Zover mijn kennis strekt heeft de NSB niet weten te winnen.

Sterke indruk. Ach we hebben met een leek te maken. Duitsland heeft nog geen één echte sterke tegenstander gehad en dan doel ik op mentaal als team zijnde. Servië of Engeland kan je dan misschien daar tegen in brengen maar zeg nou zelf. Duitsland was zelf bagger tegen Servië en Engeland kan nog geen normale aanval uit de verf laten komen al zouden ze met twee man meer staan. Argentinië had het kunnen doen, maar alweer een goal binnen de 1e 10 minuten van de wedstrijd en het hele team loopt als een kip zonder kop en gooit alles maar op Messi in de hoop dat hij het wel even recht trekt. Duitsland zal tactisch afgeserveerd worden. Durf er een meijer op te leggen. Jij ook?

p.s.: Ik haalde de nsb aan niet om de vergelijking met winst of verlies te trekken. Het was te meer een simpele referentie naar het onderdanige gedrag van Nederlanders naar Duitsland toe. Als ook in de oorlog en als ook door het bange gelul van een emo die zijn eigen team weer geen vertrouwen schenkt
Jro_ -
alles begint bij Headhunterz
On 05-07-2010 10:31:36, Basscontrollerz wrote:

he zolang er geen penalty's kommen zou het moeten lukken

Met penalty's ook?